MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
"Beczka jak z fabryki" https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=7170 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | AMG [ wt lip 20, 2004 8:45 am ] |
Tytuł: | "Beczka jak z fabryki" |
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28550305 A wiec w fabryce dali mu chyba niewlasciwe lampy i felgi. ![]() Ale autko prezentuje sie naprawde ladnie |
Autor: | Maniek [ wt lip 20, 2004 8:54 am ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
AMG pisze: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28550305
A wiec w fabryce dali mu chyba niewlasciwe lampy i felgi. ![]() Ale autko prezentuje sie naprawde ladnie Z tego co wiem to lampy kwadratowe weszły do standartowego wyposażenia wszystkich 123 jakoś w połowie 82 roku. Więc nie koniecznie musiały być wymieniane. Zastanawia mnie jeszcze czy ten kolorek był stosowany w 82? Chyba już nie POza tym to ładne auto, ciekawe czy orginał czy po renowacji |
Autor: | Antoni Janikowski [ wt lip 20, 2004 9:10 am ] |
Tytuł: | |
I te felgi nawet mi się podobają. |
Autor: | TrickyKid [ wt lip 20, 2004 9:29 am ] |
Tytuł: | |
Światła faktycznie chyba mogą być ostatnimi z okrągłych skoro to rocznik 82, felgi suxx, a w temacie "beczka marzeń" pozwolę sobie przytoczyć fotkę silnika 200D zobioną w warsztacie na Gęsiej we Wrocławiu ![]() |
Autor: | AMG [ wt lip 20, 2004 10:39 am ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
Maniek pisze: Z tego co wiem to lampy kwadratowe weszły do standartowego wyposażenia wszystkich 123 jakoś w połowie 82 roku. Więc nie koniecznie musiały być wymieniane. No faktycznie zawsze sie sugeruje ze moja jest '81 i ma kwadratowe ale przeciez 2.8 zawsze mialy kwadratowe |
Autor: | BECKER [ wt lip 20, 2004 10:41 am ] |
Tytuł: | |
jasne że był taki kolor w oryginale (tzn ja miałem rok 80) ale może rok zamówienia byl wcześniejszy?? przypomniała mnie się moja W123, miała identyczny kolor, lampy, tylko ja mialem felgi kapsle, lakier był oryginał |
Autor: | qzyn [ wt lip 20, 2004 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
ten silniczek... Ogladalem go jeszcze na stole... Spotkalem pana Czesia w Zatoce, robil reszte zakupow do tej w123, same nowe i oryginalne cuda. Ostanio mowil cos o nowym moscie. Pozdrawiam |
Autor: | wojz [ wt lip 20, 2004 11:34 pm ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
AMG pisze: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28550305
A wiec w fabryce dali mu chyba niewlasciwe lampy i felgi. ![]() Wyraźnie masz napisane: 2 komplety kół. Zamiast wyśmiewać należałoby założyć, że drugi komplet jest fabryczny (przynajmniej wg mnie) |
Autor: | Samsung1 [ śr lip 21, 2004 1:30 pm ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
wojz pisze: AMG pisze: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28550305 A wiec w fabryce dali mu chyba niewlasciwe lampy i felgi. ![]() Wyraźnie masz napisane: 2 komplety kół. Zamiast wyśmiewać należałoby założyć, że drugi komplet jest fabryczny (przynajmniej wg mnie) Dokładnie! Oprócz tego cena wydaje się atrakcyjna z uwagi na to co dzieje się z cenami ładnych W-123 obecnie w Niemczech i najnowsze plany Ministerstwa Finansów zmierzające do wprowadzenia utrudnień fiskalnych w przywozie używanych aut. S1 |
Autor: | AMG [ śr lip 21, 2004 6:39 pm ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
wojz pisze: Wyraźnie masz napisane: 2 komplety kół. Zamiast wyśmiewać należałoby założyć, że drugi komplet jest fabryczny (przynajmniej wg mnie)
Oby te drugie nie byly bardziej szpetne niz pierwsze |
Autor: | TrickyKid [ śr lip 21, 2004 7:18 pm ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
Samsung1 pisze: Oprócz tego cena wydaje się atrakcyjna z uwagi na to co dzieje się z cenami ładnych W-123 obecnie w Niemczech i najnowsze plany Ministerstwa Finansów zmierzające do wprowadzenia utrudnień fiskalnych w przywozie używanych aut. S1 Utrudnienia mają być nie fiskalne a techniczne [bardziej upierdliwe badania techniczne niż dotychczas przy pierwszej rejestracji w kraju], tak więc ładna beczka przejdzie to tak czy inaczej. Ceny klasyków w Niemczech a w Polsce to 2 różne rzeczy które nie są ze sobą tak mocno powiązane jak byś sobie tego życzył - w Polsce beczki są jeszcze w bardzo dużej mierze traktowane jako mało prestiżowe woły robocze, a koszty odrestaurowania klasyka w Polsce są niewspółmiernie niższe niż w Niemczech [koszty robocizny]. |
Autor: | Samsung1 [ czw lip 22, 2004 10:55 am ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
TrickyKid pisze: Utrudnienia mają być nie fiskalne a techniczne [bardziej upierdliwe badania techniczne niż dotychczas przy pierwszej rejestracji . Zgadzam się z tym - słuszna uwaga - pracuje nad tym ministerstwo infrastruktury. TrickyKid pisze: Ceny klasyków w Niemczech a w Polsce to 2 różne rzeczy które nie są ze sobą tak mocno powiązane Nie zgadzam się - są powiązane a będę coraz bardziej - jesteśmy w UE TrickyKid pisze: koszty odrestaurowania klasyka w Polsce są niewspółmiernie niższe niż w Niemczech [koszty robocizny]. Nie mogę się z tym zgodzić - robocizna jest może niewiele tańsza (chociaż większość mechaników w warsztatach po tamtej stronie Odry to nie Niemcy) ale rekompensuje to o wiele większy i łatwiejszy dostęp do części zamiennych. Tak czy inaczej dalej uważam że cena tej beczki jest atrakcyjna. S1 ![]() |
Autor: | TrickyKid [ czw lip 22, 2004 2:43 pm ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
Samsung1 pisze: Tak czy inaczej dalej uważam że cena tej beczki jest atrakcyjna.
S1 ![]() Na co czekasz? Kupuj ![]() |
Autor: | laudan [ czw lip 22, 2004 4:08 pm ] |
Tytuł: | Re: "Beczka jak z fabryki" |
Samsung1 pisze: Nie mogę się z tym zgodzić - robocizna jest może niewiele tańsza (chociaż większość mechaników w warsztatach po tamtej stronie Odry to nie Niemcy).
A chcesz poznac cene zalozenia tylnej szyby do w201 (nie klejona)? Niewiele sie ona rozni w niemieckim ASO, jak i w firmach specjalizujacych sie w szybkach. Co do tanszych cen czesci to chyba nie byles w de i nie wiesz ile kosztuja:) W ASO tyle samo (co najwyzej roznica wyniaka z 16% Vatu, a nie 22%), a dostep do tanich zamiennikow jest dosc ograniczony, bo w DE nie ma tylu sklepow z czesciemi co u nas. Ceny samochodow tez sa rozne i nie porownuj ryneku oldtimerow w DE z tym co u nas jest. Wystarczy sie w weekend przejechac, aby zobaczyc ile takich autek wyjezdza na drogi. |
Autor: | Bukol [ czw lip 22, 2004 6:57 pm ] |
Tytuł: | |
Nie chcę się wypowiadać na temat atrakcyjności ceny tej 123, bo nie widziałem samochodu a na podstawie jednej fotki... były na tym forum liczne przypadki rozczarowań na podstawie całej dokmentacji fotograficznej. Natomiast im więcej widzę takich przykładów, tym bardziej jestem zadowolony z zakupu swojej 300TD ![]() Co do cen renowacji - trudno jest porównać, w Niemczech inaczej pojmuje się renowację co w Polsce. U nas często spotkać można klasyka "po renowacji" gdzie psiknięto nowy lakier na szpachlę, przyczerniono gumy i plastiki, a to że dymi: "Panie, przecie do dizel...". Poza tym, cena 1 roboczo/godziny w polskim warsztacie w W-wie wynosi około 60-90zł (nie ASO!). W Niemczech tyle samo, ale w ojro. Różnica wynosi jakieś 4,5 raza dla Niemców ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |