MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Idealny dzień miłośnika MB... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=7360 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TrickyKid [ wt sie 03, 2004 2:02 am ] |
Tytuł: | Idealny dzień miłośnika MB... |
Musze się pochwalić, bo nie tylko "cysorz" ma klawe życie - fajnie jest rano wstać, piękna pogoda, cruising po jeszcze nie bardzo zatłoczych ulicach miasta... 2 godzinki u mechanika, krótki kurs rozkładania i składania Stromberga, kabaret warsztatowy w wydaniu 2-cylindrowej plastikowej Leguny 97 w której zawory poddały się po 170TKm ![]() ![]() a po powrocie do szałasu przyjemności różnej innej maści, przeplecione relaksacyjnym karcherowaniem mercedesa ![]() |
Autor: | qzyn [ wt sie 03, 2004 8:56 am ] |
Tytuł: | |
Cudnie, jak sie Stromberg trzyma? Apetyt na smarowanko spadl? Pozdro |
Autor: | TrickyKid [ wt sie 03, 2004 3:54 pm ] |
Tytuł: | |
Kupionego Stromberga zawiozłem do Porcza aby chłopaki zrobili z niego nówkę sztukę, i jak go złożą mają zadzwonić żebym przyjechał na montaż. |
Autor: | erio [ śr sie 04, 2004 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
Ja dzisiaj tez mialem niezgorszy dzien .... Mialem uszkodzony szyberdach elektryczny , porysowany lakier od zasuwania przy nieopuszczonym szyberdachu do konca, uszkodzone suwnice, uszkodzony mech pondoszenia i opuszczania, brak gumki suwnicy, wybrakowana przekładnia zebata przesuwająca linkę, brak elemenu wysprzeglajacego itd. DZIŚ odebralem od lakiernika szyber (60 zł) (balem sie troche oboru lakieru ale jest super) i zamontowalem go !!!!! Wszystko oprócz sprzęgła (slizgowego , rozłączajacego linke i silniczek w momencie zbyt duzego oporu spowodowanego zamknieciem lub orwatciem szyberdachu do końca) DZIAŁA!!!!! Oczywiście nie obeszło się bez mycia karscherkiem ![]() ![]() |
Autor: | TrickyKid [ czw sie 05, 2004 1:27 am ] |
Tytuł: | |
erio pisze: Ja dzisiaj tez mialem niezgorszy dzien ....
Fajny jest ten "sport" ![]() ![]() |
Autor: | WeebShut [ czw sie 05, 2004 7:47 am ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: erio pisze: Ja dzisiaj tez mialem niezgorszy dzien .... Fajny jest ten "sport" ![]() ![]() Spojler na tylnej klapie ? ![]() |
Autor: | TrickyKid [ czw sie 05, 2004 8:12 am ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: TrickyKid pisze: erio pisze: Ja dzisiaj tez mialem niezgorszy dzien .... Fajny jest ten "sport" ![]() ![]() Spojler na tylnej klapie ? ![]() Nie nie nie ![]() ![]() |
Autor: | Wookee [ czw sie 05, 2004 10:29 am ] |
Tytuł: | |
Czekamy na foto ![]() |
Autor: | Bukol [ czw sie 05, 2004 10:59 am ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: Spojler na tylnej klapie ? ![]() Nie nie nie ![]() ![]() Bagażnik dachowy? Taki w chromie? |
Autor: | TrickyKid [ czw sie 05, 2004 6:00 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Bagażnik dachowy? Taki w chromie?
Dalej pudło. I pewnie niewiele pomogę w zgadywance jeśli napiszę, że jest to coś absolutnie bezużytecznego, ale sprawiające przyjemność samym tym, że jest właśnie przy aucie, bo z tym czymś to auto jest bardziej "fabryczne" niż bez tego ![]() ![]() |
Autor: | TrickyKid [ sob sie 07, 2004 10:56 am ] |
Tytuł: | |
qzyn pisze: Cudnie, jak sie Stromberg trzyma? Apetyt na smarowanko spadl?
Pozdro No i po 3 dniach testów mogę spokojnie powiedzieć - jest naprawdę dobrze. Chłopaki z dwóch nie do końca sprawnych [różnych typem] Strombergów i zestawu naprawczego złożyli jeden świetnie działający, i nie biorący ATFu więcej niż powinien. Pozostaje teraz regeneracja instalacji LPG, bo na gazie autko jeździ delikatnie mówiąc nie tak jak powinien [a na benzynie jak marzenie...]. Później jeszcze tylko tylne hamulce, tylne sprężyny, uszczelniacze półosi, gumy pod przednim wózkiem, układ kierowniczy, blacharka podłogi, i będzie git ![]() |
Autor: | Bukol [ sob sie 07, 2004 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: No i po 3 dniach testów mogę spokojnie powiedzieć - jest naprawdę dobrze. No to super! Cytuj: i nie biorący ATFu więcej niż powinien. To skoro ten stary brał ATF to już naprawdę był ostatni dzwonek na wymianę ![]() ![]() ![]() ![]() Cytuj: Pozostaje teraz regeneracja instalacji LPG, bo na gazie autko jeździ delikatnie mówiąc nie tak jak powinien I nic tego nie zmieni ... ![]() Cytuj: a na benzynie jak marzenie...
Jaki wniosek? ![]() Ach, te drobne złośliwostki przy sobocie... Bez urazy oczywiście. |
Autor: | TrickyKid [ sob sie 07, 2004 1:41 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: TrickyKid pisze: i nie biorący ATFu więcej niż powinien. To skoro ten stary brał ATF to już naprawdę był ostatni dzwonek na wymianę ![]() ![]() ![]() ![]() Tak naprawdę, to sam gaźnik jest ok, a zużyło się to co można znaleźć w zestawie naprawczym, jednak mój dotychchczasowy Stromberg miał iglicę zupełnie inną niż ta wchodząca w skład kupionej przeze mnie reparaturki, i byłem zmuszony kupić innego Stromberga na złomie, do którego chłopcy wstawili kit naprawczy, + pare elementów z poprzedniego gaźnika. Auto jeździ gładziutko, a mnie został jeszcze korpus od starego Stromberga, który można kiedyś jeszcze wykorzystać. Bukol pisze: TrickyKid pisze: Pozostaje teraz regeneracja instalacji LPG, bo na gazie autko jeździ delikatnie mówiąc nie tak jak powinien I nic tego nie zmieni ... ![]() Zmieni się ![]() Bukol pisze: TrickyKid pisze: a na benzynie jak marzenie... Jaki wniosek? ![]() Wniosek taki, że użytkownicy aut innych marek nie mieszczą w swoich głowach myśli, że silnik benzynowy który ma przelatane diabeł wie ile kilometrów [prawdopodobnie pół miliona] może odpalać od dotknięcia i nie dymić, a ja jeżdżę takim na codzień, i śmieję się z plasticzków które wizytują zakłady motoryzacyjne po których obwożę maleństwo. Bukol pisze: Ach, te drobne złośliwostki przy sobocie...
Bez urazy oczywiście. Przecież wiem ![]() |
Autor: | Bukol [ sob sie 07, 2004 1:45 pm ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: Bukol pisze: TrickyKid pisze: i nie biorący ATFu więcej niż powinien. To skoro ten stary brał ATF to już naprawdę był ostatni dzwonek na wymianę ![]() ![]() ![]() ![]() Tak naprawdę, to sam gaźnik jest ok, a zużyło się to co można znaleźć w zestawie naprawczym, jednak mój dotychchczasowy Stromberg miał iglicę zupełnie inną niż ta wchodząca w skład kupionej przeze mnie reparaturki, i byłem zmuszony kupić innego Stromberga na złomie, do którego chłopcy wstawili kit naprawczy, + pare elementów z poprzedniego gaźnika. Auto jeździ gładziutko, a mnie został jeszcze korpus od starego Stromberga, który można kiedyś jeszcze wykorzystać. Ja się bardziej zastanawiam, skąd Twój Stromberg brał ATF? PS - niepotrzebnie znowu rozgrzebałem wątek gazowy. Już siedzę cichutko |
Autor: | TrickyKid [ sob sie 07, 2004 1:58 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Ja się bardziej zastanawiam, skąd Twój Stromberg brał ATF?
Ze zbiorniczka nad iglicą... I problem nie w tym, że go brał, bo po coś ten ATF tam jest w końcu... Tylko że powinno się uzupełniać stan mniej więcej z tą samą częstotliwością co wymienia się olej w silniku... a mnie się zdarzało musieć uzupełniać zbiorniczek nawet 3x w ciągu dnia... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |