MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 8:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sie 05, 2004 3:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Mysle ze wlasciciel nie bedzie mail pretensji....

Obrazek
Obrazek

Czy widziecie pomylke ?? [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
Post: czw sie 05, 2004 3:46 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Nie raz na mobile po otwarciu malego okienka pojawia sie panienka:) Zdjecia innych wozow, na ktorej pozycji, sa dosc powszechne.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 4:52 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Typowy bląd, przy wrzucaniu większej ilości ogłoszeń na raz... ;)

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 7:06 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ceny "łobuz" nie podał. Ale mi się podobają te /8 USA, i do tego 240D 3.0 automat...

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 7:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Ceny "łobuz" nie podał. Ale mi się podobają te /8 USA, i do tego 240D 3.0 automat...

Jak USA to 300 D (spece od wersji USA to AMG i PK2).

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 7:31 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Mitu pisze:
Bukol pisze:
Ceny "łobuz" nie podał. Ale mi się podobają te /8 USA, i do tego 240D 3.0 automat...

Jak USA to 300 D (spece od wersji USA to AMG i PK2).


No właśnie. Adam tak twierdzi, ale w opisie widnieje 240D, na tylnej klapie też jak byk: 240D. Ha?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 7:34 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Bukol pisze:
Mitu pisze:
Bukol pisze:
Ceny "łobuz" nie podał. Ale mi się podobają te /8 USA, i do tego 240D 3.0 automat...

Jak USA to 300 D (spece od wersji USA to AMG i PK2).


No właśnie. Adam tak twierdzi, ale w opisie widnieje 240D, na tylnej klapie też jak byk: 240D. Ha?


bo to były 240D 3.0 nie było 300D W115

a wg mnie wszystkie werske USA są paskudne :( chłopcy ze stanów to potrafią ładne auto spaskudzić.

oczywiscie o gustach sie nie dyskutuje ;) :) :D

ps.

a ster to chyba z jakiegoś amerykana już jest ... ?

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Ostatnio zmieniony czw sie 05, 2004 7:35 pm przez MacKuz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 7:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Z VIN'u wychodzi jednak 240D (115.117), czyli silnik przełożony lub na USA były inne oznaczenia. Tak czy inaczej ma swój urok z tymi "zderzaczkami" subtelnymi jak cała Ameryka [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 9:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
MacKuz pisze:
bo to były 240D 3.0 nie było 300D W115


Tu akurat się mylisz, W115 z 3 litrowym dieselem od początku było oferowane na rynek USA jako 300D.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 10:01 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Z VIN'u wychodzi jednak 240D (115.117), czyli silnik przełożony lub na USA były inne oznaczenia. Tak czy inaczej ma swój urok z tymi "zderzaczkami" subtelnymi jak cała Ameryka [zlosnik]


W115 z silnikami Diesla dostarczane na rynek USA:

220D 115.110 OM615.912 1968-1973
240D 115.117 OM616.916 1974
300D 115.114 OM617.910 1975

Zderzaki wprowadzone w 1974 miały za zadanie tłumić siłę zderzenia do pewnych prędkości. Oczywiście nie zwiększały estetyki samochodu, wręcz przeciwnie, burzyły proporcje i efekt był co najmniej taki sobie. Ale takie wyjeżdżały z fabryki w Niemczech, każdy z elementów zderzaka nosi na sobie piękny symbol gwiazdy i nr katalogowy i należy to traktować jako ciekawostkę historyczną. Natomiast zupełnie nie widzę związku pomiędzy takimi zderzakami a "subtelnością" tego kraju. :-)

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 11:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
to jest tak ze my sie zachwycamy amerykanskimi wesjami MB(przynajmniej ja)natomiast amerykanie przepadaja za wersjami europejskimi (nie tylko MB),dla nich "normalne"zderzaki i lampy to cos nowego.....Mi sie podobaja wesje US ,ma ktos fotke W 124? tych fotekgdzie jest mało....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 06, 2004 10:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
PK2 pisze:
W115 z 3 litrowym dieselem od początku było oferowane na rynek USA jako 300D.


Przedstawiam potwierdzenie tego

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 06, 2004 10:18 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:

No właśnie. Adam tak twierdzi, ale w opisie widnieje 240D, na tylnej klapie też jak byk: 240D. Ha?


I nadal tak twierdze [zlosnik] To jakis dziwny egzemplarz pewnie zwykla 240D tylko ktos napisal ze 300D niewiadomo dlaczego [usmiech]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 06, 2004 10:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
PK2 pisze:
Bukol pisze:
Z VIN'u wychodzi jednak 240D (115.117), czyli silnik przełożony lub na USA były inne oznaczenia. Tak czy inaczej ma swój urok z tymi "zderzaczkami" subtelnymi jak cała Ameryka [zlosnik]


W115 z silnikami Diesla dostarczane na rynek USA:

220D 115.110 OM615.912 1968-1973
240D 115.117 OM616.916 1974
300D 115.114 OM617.910 1975

Zderzaki wprowadzone w 1974 miały za zadanie tłumić siłę zderzenia do pewnych prędkości. Oczywiście nie zwiększały estetyki samochodu, wręcz przeciwnie, burzyły proporcje i efekt był co najmniej taki sobie. Ale takie wyjeżdżały z fabryki w Niemczech, każdy z elementów zderzaka nosi na sobie piękny symbol gwiazdy i nr katalogowy i należy to traktować jako ciekawostkę historyczną. Natomiast zupełnie nie widzę związku pomiędzy takimi zderzakami a "subtelnością" tego kraju. :-)


Moim zdaniem to MB z tymi "wielkimi" zderzakami wyglada poprostu fantastycznie i nie moge sie napatrzec na wersje amerykanskie.

A co do aut oferowanych na rynek USA czy 220D w poczatkowej wygladalo tak
Obrazek
I te wersje mialy takie ladne oznaczenie jakie chyba nie wychodzilo na europe w 115 ????

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 06, 2004 11:11 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
PK2 pisze:
Natomiast zupełnie nie widzę związku pomiędzy takimi zderzakami a "subtelnością" tego kraju. :-)


Chodziło mi o to, że tam wszystko jest znacznie większe niż u nas - także zderzaki "naszych" samochodów.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl