MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
MB R230 pełny usterek https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=7886 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TrickyKid [ ndz wrz 05, 2004 8:46 am ] |
Tytuł: | MB R230 pełny usterek |
Czytam http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=539650 i zbiera mi się na śmiech a jednocześnie jestem pełen podziwu dla właścicielki tego SL'a. Pomijając to kim jest ta pani [a sądząc po zasobnośni porfela swojego lub portfela osoby która ją wyposaża w dobra materialne - nie jest ona przeciętnym klientem firmy Mercedes, a już napewno nie Mercedes-Polska], w życiu nie słyszałem o kobiecie która potrafi wyłapać taką listę uszkodzeń i awarii [często tylko chwilowych] - większość znajomych mi kobiet które jeżdżą autami, jeżdżą nimi nie zważając na nic - większość z nich nie zauważyłaby nawet gdyby jej odpadło w czasie jazdy ćwierć auta. Z każdą kolejną czytaną linijką listy usterek mój uśmiech się poszerzał, bowiem w prawdziwych Mercedesach większości tych usterek nigdy nikt nie uświadczy [nie ma tyle elektronicznych dupereli], już nie mówiąc, że dawniej auta niemieckie były robione w Niemczech, a teraz podzespoły są robione tam gdzie jest najtaniej, i składane tam gdzie jest najbliżej do jak największej liczby potencjalnych nabywców. Wyobrażam sobie miny szeregowych pracowników MB-Polska czytających żale typu np "Blokada popielniczki." "Awaria elementów podnoszących klapę bagażnika ( oberwałam solidnie po głowie chcąc włożyć zakupy). " "Nieszczelne uszczelki tylnej szyby (świsty powietrza w kabinie zagłuszały radio)" - czuję, że musi być przerażająco głośno w tym SL Że też nikt jej nie powiedział, że w dobrym tonie i ogólnie lepiej jest kupić W113 zamiast jakiegoś plastikowego przecinaka z gwiazdą... |
Autor: | PK2 [ ndz wrz 05, 2004 9:03 am ] |
Tytuł: | |
Smutna sprawa, rzeczywiście. Tego typu wiadomości nie cieszą nikogo w centrali DC, tym bardziej biorąc pod uwagę wyniki sprzedaży na najbardziej wymagającym rynku dla tych luksusowych samochodów (czyli USA), gdzie pozycja Mercedesa stopniowo idzie w dół i zdaje się, że aktualnie zajmuje on 4 miejsce za Lexusem, BMW i Audi. Poza tym, moim skromnym zdaniem, Mercedes przyjął nienajlepsze założenia, co do wyglądu swoich nowych modeli i są one po prostu nieładne. O gustach się nie dyskutuje, ale rynek to jakoś weryfikuje. O ile większość (jeśli nie wszystkie) aktualne modele BMW (100-, 300-, 500-, 600-, 700- i te różne małe Z oraz terenówki X) są po prostu bardzo ładne "dla oka", to modele Mercedesa są, dla mnie, brzydkie. I do tego dochodzi jeszcze zła jakość w przypadku Mercedesa... Pozdrawiam. |
Autor: | TrickyKid [ ndz wrz 05, 2004 9:34 am ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: na najbardziej wymagającym rynku dla tych luksusowych samochodów (czyli USA) Wyczytałeś to gdzieś, czy ironizujesz? Wierz mi - w USA nikt nie patrzy na jakość, bo w tamtych realiach to po prostu sensu nie ma. Ludzie zamożni kupują auta po których widać z daleka, że są koszmarnie drogie - ludzie którzy mieszkają w domach z tektury nie zwrócą nigdy uwagi na różnice w jakości pomiędzy Mercedesem a Audi czy BMW. Czerwone Ferrari tam zawsze szły jak ciepłe bułeczki, choć jakość wykonania włoskich maszynek to jakieś 4 ligi niżej niż MB W220... PK2 pisze: Mercedes przyjął nienajlepsze założenia, co do wyglądu swoich nowych modeli i są one po prostu nieładne. Mercedes w USA wg mnie przyjął jakąś niezrozumiałą strategię marketingową - podkreślają przede wszystkim sportowe osiągi modeli AMG. I dlatego amerykanie którzy jeszcze nie zakosztowali walorów MB kojarzą te auta z szybkimi i twardymi [i przez to niewygodnymi] sport-sedanami w których trzeba zmieniać biegi [Widziałem w USA reklamę W211 e55 AMG w której kobieta podczas ostrej jazdy wachluje biegami - czy ktoś potrafi coś z tej strategii zakumać?] PK2 pisze: O gustach się nie dyskutuje, ale rynek to jakoś weryfikuje. Zauważyłeś, że dwa wybitnie pro-ameryańskie modele Lexusa SC430 i RX430 - mają stylistykę żywcem zerżniętą z SLK i ML? PK2 pisze: O ile większość (jeśli nie wszystkie) aktualne modele BMW (100-, 300-, 500-, 600-, 700- i te różne małe Z oraz terenówki X) są po prostu bardzo ładne "dla oka" Nie masz pojęcia jak bardzo nie podobają mi się nowe serie 100, 300 i x3. O ile pozostałe wytwory Bangle'a są odważnie ciekawe, to 100, 300 i x3 wydają się po prostu nabazgrane od niechcenia. 100 i x3 widziałem w salonie - na żywo wyglądają jeszcze gorzej niż na fotkach PK2 pisze: to modele Mercedesa są, dla mnie, brzydkie. Nowa A-klasa jest dziwna, reszta jest po prostu Mercedesowa - gusta to śliski temat ![]() PK2 pisze: I do tego dochodzi jeszcze zła jakość w przypadku Mercedesa...
Weź pod uwagę, że dział moto Interii wypuszcza bardzo gęsto grubymi nićmi szyte artykuły pro-VAG, a szkalujące konkurencję. |
Autor: | PK2 [ ndz wrz 05, 2004 10:03 am ] |
Tytuł: | |
Strasznie jesteś zawzięty ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | TrickyKid [ ndz wrz 05, 2004 11:22 am ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: Strasznie jesteś zawzięty
![]() Pozdrawiam. Eee... chyba nie ![]() |
Autor: | Samsung1 [ ndz wrz 05, 2004 11:25 am ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: PK2 pisze: I do tego dochodzi jeszcze zła jakość w przypadku Mercedesa... Weź pod uwagę, że dział moto Interii wypuszcza bardzo gęsto grubymi nićmi szyte artykuły pro-VAG, a szkalujące konkurencję. Ale nie tym razem. Najnowsze mercedesy są niestety coraz bardziej awaryjne. Wiem to z autopsji i z opinii moich znajomych. Tylko w tym roku w moim samochodzie (E-55, 1999r ) po przebiegu 57 tyś km wysiadło ogrzewanie foteli, elektryczna roleta z tyłu, BAS i oświetlenie deski. Koledze natomiast w samochodzie tegorocznym (E 270) wysiadł PARKTRONIC po pierwszym miesiącu użytkowania! ; a ASSYST zaprosił go na wymianę oleju po 6 tyś km! ![]() |
Autor: | Stawros [ ndz wrz 05, 2004 11:26 am ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: Weź pod uwagę, że dział moto Interii wypuszcza bardzo gęsto grubymi nićmi szyte artykuły pro-VAG, a szkalujące konkurencję.
Myślę że jest to odpowiedź na ukazujące się na Interi artykuły o kiepskiej jakości MB. Nie ma jednak "dymu bez ognia", jakość Mercedesów spada w sposób drastyczny, wiele nasłuchałem się od ludzi użytkujących Vito czy Sprintera, mam kolegę który od ponad 10lat prowadzi sklep z częściami do aut zachodnich i warsztat - twierdzi on że w życiu nie trzymał tylu części do beczki i 124, co teraz do "okularów" - coś w tym narzekaniu jednak jest... |
Autor: | AMG [ ndz wrz 05, 2004 11:46 am ] |
Tytuł: | |
Napewno cos w tym jest nidawno bylem w serwisie MB Owczarek i trafilem na awanture miedzy klientem a serwisantem. Klient wyklucal sie bo poraz 7 odbieral samochod S400CDI zglaszajac usterke skrzyni biegow i po raz 7 odbieral auto nienaprawione, mowil tez ze auto sie cigle psuje pomimo ze ma tylko 6-7 miesiecy. Slyszac to pomyslalem "kupil bys sobie czlowieku 116 i mial by podobne gabarytami auto bezawaryjne i bezproblemowe, a tu kupiles auto za 400 tys zl i co ciagle zepsute" |
Autor: | mycha [ ndz wrz 05, 2004 12:35 pm ] |
Tytuł: | |
siema kumplowi wylatała samoczynnie poducha boczna w 5 letnim mietku zwichnęła jego lasce obojczyk |
Autor: | TrickyKid [ ndz wrz 05, 2004 1:14 pm ] |
Tytuł: | |
No to rzeczywiście niezłe jazdy... Ja i tak jak ognia zamierzam unikać kupowania aut z dużą ilością elektroniki i plastiku - W124 to zdecydowanie ostatnie z Mercedesów któremu bym zaufał... |
Autor: | AMG [ ndz wrz 05, 2004 1:29 pm ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: No to rzeczywiście niezłe jazdy... Ja i tak jak ognia zamierzam unikać kupowania aut z dużą ilością elektroniki i plastiku - W124 to zdecydowanie ostatnie z Mercedesów któremu bym zaufał...
No 124 to elektroniki tak duo jeszcze nie ma ale plastiku ma mnustwo szczegulnie I seria ..... |
Autor: | Pszczola [ ndz wrz 05, 2004 2:20 pm ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: Slyszac to pomyslalem "kupil bys sobie czlowieku 116 i mial by podobne gabarytami auto bezawaryjne i bezproblemowe, a tu kupiles auto za 400 tys zl i co ciagle zepsute"
No tak, bo w 116 lub 113 ( tak jak wspomniał TrickyKid ) to się nic nie zepsuje, uszczelki będą pasować idealnie itp. Ludzie, w starych samochodach psuje się o wiele więcej niż w nowych. W naszych autkach jak będzie uszczelka nie dochodzi 5mm to większość z was to oleje i tyle. Jednak jak ktoś kupuje auto za 400k zł. to wybrzydza i tyle. Już sobie wyobrażam takiego nuworysza który kupuje W116 i albo ją tiuninguje ( patrz Kapitan Nemo ), albo jeździ tydzień i sprzedaje – mówiąc: „za dużo trzeba będzie robić, nie ma klimatronika” itp. |
Autor: | AMG [ ndz wrz 05, 2004 3:38 pm ] |
Tytuł: | |
Pszczola pisze: Ludzie, w starych samochodach psuje się o wiele więcej niż w nowych. Skoro tak uwazasz to dlaczego nie kupiles nowego f panda zamiast 124 ?? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz wrz 05, 2004 5:18 pm ] |
Tytuł: | |
Witam,musze bronic W 124 -jest to super mercedes i jeden z ostanich legendernych solidnych prawdziwych MB.Jego technika i jakosc i sporob wykonania jest jak 123 ,podobne materiały,ta sama technika zero elektroniki do roku 1993.Elektronika jest tu tylko od E klasy-ale nie grozna mozna to opanowac! Przebiegi jakie mozna osiagac na 124 to chyba nie musze mowic-(patrz taxi na całym swiecie). Co do nowszych modeli to ja nie łapie o co chodzi? znajomy wzioł CDI 108 na busa do wozenia ludzi niezle go katowałi nic,chodził jak zegarek.A innym sie rozlatuje w rekach.Drugi znajomy sprinter 2,9 laweta opałowe paliwko i do niemiec po auta-nic zero usterek.Myslicie ze problemy z jakoscia ma tylko MB? http://allegro.autocentrum.pl/?FF=22&s=allegro poczytajcie to! po kolei wszystkie marki,peugeot,reno,mercedes,alfa,citroen-wszystkie najwazniejsze-wnioski wszystkie nowe auta trapia usterki ktore dla zwykłego posiadacza W 123 lub podobnego auta to kosmos!.Wszystko to ma jedna przyczyne.Redukcja kosztow i wyscig zbrojen-tak kto szybciej wypusci nowszy model...Zauwazcie ile produkowano W 124- 85-95 rok 10lat... a okulara juz zmienino po 7 a inne jeszcze szybciej.Poza tym ciagłe ciecie kosztow- MB przedtem miało np wszystkie łozyska FAG a teraz? jakies kojo czy czy cos takiego....Elektronika magnet marelli (np zegary w A klasse) jak MB ma pracowac poprawnie z włoska elektoniką ![]() |
Autor: | TrickyKid [ ndz wrz 05, 2004 8:21 pm ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: No 124 to elektroniki tak duo jeszcze nie ma ale plastiku ma mnustwo szczegulnie I seria ..... Jest tam niemało elektroniki, ale zerknij na listę usterek elektronicznych z R230, jest powód żeby z ulgą odetchnąć.... A co oldtimerów - Pagoda za równowartość nowego R230 będzie już na tyle dobrze odresaurowana, że nie powinno się tam przez długi czas nic psuć... A moda na oldtimery dochodzi wszędzie gdzie ludzi na to stać, i w wielu kręgach w bardzo dobrym tonie jest mieć zabytkowy samochód. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |