MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ktoś mówił o ciągnięciu beczki z USA? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=8455 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TrickyKid [ sob paź 16, 2004 3:10 am ] |
Tytuł: | Ktoś mówił o ciągnięciu beczki z USA? |
http://www.bmw2002faq.com/talkshop/foru ... 35290.html - jest dość często spotykana w USA przeróbka, komentarz pozostawiam Wam ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob paź 16, 2004 7:24 am ] |
Tytuł: | |
Ech cos tu nie gra!!! wszystkie zdjecia pokazuja jedno auto na kwadratowych lampach a jedno komory silnikowej z okragłymi moze to jakis wałek??????? Pozatym co to za silnik Chevroley bo jest podobny do MB ale chyba nie to.... no i manual przy V8 to mi sie wydaje nie mozliwe-wogole chyba to jest fotomontaz bo musieli by zostawic manual od 240 a to by sie nie grało z V8 -a jak to jest Chevy to musi byc automat bo do takich młynkow nie ma manuali...Cos to jest dziwne...Ale autko jest piekne....obrotomierz,i ten Szmaciany dach na całosci ![]() |
Autor: | Grakoz [ sob paź 16, 2004 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: z V8 -a jak to jest Chevy to musi byc automat bo do takich młynkow nie ma manuali
Jak to nie ma manuali. Przecież Chevrolet Corvette ma skrzynię manualną. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob paź 16, 2004 2:20 pm ] |
Tytuł: | |
Zgoda ale nie wyglada mi to na silnik od corwette! pewnie ze sa manuale w USA ale to margines -typu Viper,mustang itp.Mi ten silnik wyglada na jakies typowe niepozorne V8 z jakiegos duzego krazownika... wiec prawdopodobnie musiał ten silnik miec automat..... |
Autor: | Bukol [ sob paź 16, 2004 5:03 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Zgoda ale nie wyglada mi to na silnik od corwette! pewnie ze sa manuale w USA ale to margines -typu Viper,mustang itp.Mi ten silnik wyglada na jakies typowe niepozorne V8 z jakiegos duzego krazownika... wiec prawdopodobnie musiał ten silnik miec automat.....
Były automaty w "pospolitych" cruiserach, w pick-up'ach itp. To nie problem. |
Autor: | TrickyKid [ sob paź 16, 2004 5:51 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Zgoda ale nie wyglada mi to na silnik od corwette! pewnie ze sa manuale w USA ale to margines -typu Viper,mustang itp.Mi ten silnik wyglada na jakies typowe niepozorne V8 z jakiegos duzego krazownika... wiec prawdopodobnie musiał ten silnik miec automat.....
na tyle ile zdażyłem poznać amerykańskie silniki, to mi wygląda wymiarami na Chevy 302ci [czyli 5 litrów] z pokrywą filtra powietrza od V8 MB. Skrzynia manualna to nie problem, zwłaszcza że najczęściej amerykanie zostawiają mercedesowską. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob paź 16, 2004 6:13 pm ] |
Tytuł: | |
TrickyKid wytłumacz mi jakim cudem mogła by zostac skrzynia od 240D z silnikiem V8- na moje oko starczyła by na kilkaset kilometrow jazdy takiej pozadnej....Wogole o czym ja mowie-jak mozna połaczyc skrzynke od 240 z v8 przeciez to inne silniki ,rozrusznik moze byc z drugiej stroby itp.Pozatym ja obstawiam ze to @ rozne auta bo dziwnym trafem fotka auta z V 8 pokazuje za auto ma okragłe lampy....... |
Autor: | Maniek [ sob paź 16, 2004 6:32 pm ] |
Tytuł: | |
Hej! Ja tam widze, że fotka komory silnika ma wcześniejszą date niż pozostałe. Na pierwszej fotce silnika widzę też skrawek żółtej nalepki na przedniej szybie i widać ją także na pierwszym zdjęciu. Może ktoś nie mógł zapanować nad mocą V8, no i lampy trzeba było nowe wstawić ![]() A co do silników V8 made in USA to się nie znam. Widze co prawda na pokrywie zaworów gwiazde ale takiej pokrywy to mercedesowskie V8 raczej nie mają. MERCEDES 4 EVER pisze: jakim cudem mogła by zostac skrzynia od 240D z silnikiem V8- na moje oko starczyła by na kilkaset kilometrow jazdy takiej pozadnej.... Jeśli mercedesowska skrzynia jest zrobiona z typowym dla wyrobów tej firmy zapasem to mysle że czemu by nie. ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob paź 16, 2004 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
Z całym szacunkiem dla solidnosci skrzyn MB ale mogło by byc tak ze jak ten silnik miałby cos ponad 200 km i momentu obrotowego ze 400 albo wiecej niutonometrow to z tej skrzynki zosyały wy wiory bardzo szybko.....Prosty przykałd ze nawet w beczkach skrzynie automatyczne do 300 D i 300 Turbo sa inne ta od turbo jest wzmocniona ze wzgledu na potezniejszy moment............Tak samo w nowych modelach MB wszystkie ktore maja duzo mocy i cylindrow mają automaty,,,, |
Autor: | TrickyKid [ sob paź 16, 2004 8:10 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: TrickyKid wytłumacz mi jakim cudem mogła by zostac skrzynia od 240D z silnikiem V8- na moje oko starczyła by na kilkaset kilometrow jazdy takiej pozadnej....Wogole o czym ja mowie-jak mozna połaczyc skrzynke od 240 z v8 przeciez to inne silniki ,rozrusznik moze byc z drugiej stroby itp.Pozatym ja obstawiam ze to @ rozne auta bo dziwnym trafem fotka auta z V 8 pokazuje za auto ma okragłe lampy.......
Lampy - już Ci tłumaczę - na fotce z silnkiem są jeszcze pewnie te które były, czyli amerykańskie okrągłe. Data zdjęcia z kwadratowymi światłami euro-style jest dużo późniejsza, pewnie wymiana lamp to była część całej koncepcji tuningowej. Nie wiem jak technicznie wygląda sprawa dopasowania skrzyni MB do small-blocka chevy, ja powiem Ci tylko, że widziałem w USA bekę z amerykańskim V8, i sprzedawca zarzekał się, że skrzynia jest mercedesowska [miała zresztą klasyczne dla MB sterowanie "zygzagiem"]. Weź pod uwagę 3 rzeczy : 1. Standardowo klasyczne amerykańskie ósemki nie mają wcale dużo mocy - dla młynka 5-cio litrowego normą jest około 140-160KM, solidny rzadko wykorzystywany moment obrotowy i kręcenie silnika w porywach do 2500rpm. 2. Skrzynie amerykańskie nie są wiele lepsze niż "małolitrażowe" mercedesowskie, yankeskie produkcje rypia się jak króliki w Australii. 3. Na wreckyard'ach jest bez liku dostępnych skrzyń od beczek turbodiesli, wszak był to model właśnie na USA. |
Autor: | Witek [ sob paź 16, 2004 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
Mi sie wydaje że to jest motor mercedesa. Nawet na oryginalnych poduszkach siedzi. Pompa wspomagania mercedesowska, też leży jak ulał w tym miejscu co zwykle, Czujnik temperatury ma kształt mercedowskiego. Wymiary się zgadzają że nawet chlodnica oryginalna. Wiele rzeczy wskazuje że to silnik mercedesa |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob paź 16, 2004 10:12 pm ] |
Tytuł: | |
Tricky ale ty mowisz o automatach a tam jest manual... dlatego wydaje mi sie ta przerobka niewiarygodna bo nie ma automatu a sprzegniecie V-8 i skrzyni z 240D wydaje mi sie niewykonalne....To tak jak bym miał beczke z 240 d i sobie pewnego dnia wymyslił ze wsadze np silnik 3,5 l z BMW albo jakis MV6 np z omegi!!! ![]() ![]() |
Autor: | Merc W107 [ wt paź 19, 2004 12:40 am ] |
Tytuł: | |
Przeciez Mercedes mial skrzynie manualna do V8 , ktora roznila sie od normalnej tylko oslona sprzegla (srednica) reszta czyli skrzynka przelozen mocowania tylne i dlugosc jest taka sama jak w sk. od 240 , a co do silnika to po kolektorze ssacym i obudowie termostatu widac ze to amerykan. |
Autor: | Wookee [ wt paź 19, 2004 8:22 am ] |
Tytuł: | |
Merc W107 pisze: Przeciez Mercedes mial skrzynie manualna do V8 , ktora roznila sie od normalnej tylko oslona sprzegla (srednica) reszta czyli skrzynka przelozen mocowania tylne i dlugosc jest taka sama jak w sk. od 240 , a co do silnika to po kolektorze ssacym i obudowie termostatu widac ze to amerykan.
Fakt, była i chodziła razem z M116. Zresztą tę opcję ma chyba u siebie Fenix. Nie było skrzyni manualnej dla M117, przynajmniej nie w produkcji seryjnej (ani na potrzeby Rajdu Am. Pd. ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |