pp pisze:
seria 9000 z samolotami ma niezbyt duzo wspolnego, procz pewnych odniesien nomenklaturowych. 900 ma chociaz stacyjke miedzy siedzeniami, aby mdlejacy od przeciazen pilot mogl wylaczyc zaplon
a co jeszcze jest zbiezne?
I kształt przedniej szyby... także dźwięki spod maski..
Cytuj:
pisze troche uszczypliwie, poniewaz bardziej awaryjnego pojazdu nie mialem.
Dziwne - mam kilku znajomych z 9000 i nie narzekają - może im głupio[hehe]
Cytuj:
ale dlaczego zaprojektowano takie lozyska - wymienne w calosci z piasta
Dla kasy - całą piastę trzeba wymieni to się więcej w serwisie zostawi. Wiele wsółczesnych tak ma. Nawet jak padnie tuleja wahacza to trzeba wahacz wymieniac (np. Laguna)
Cytuj:
elektronika kiepskiej jakosci,
Koniec lat "80, fascynacja elektroniką ale mało wiedzy i jeszcze mniej doświadczeń. Mądrzy nie stosowali jej w takim nadmiarze lub bardziej z głową, nie na "hurrraaaa" (np. MB - albo jej nie ma, albo w bardzo drogich modelach).
Cytuj:
tapicerka dachu sama sie odkeja,
W 900 też - plaga.
Cytuj:
deska rozdz. trzeszczy.
U mnie nie.
Cytuj:
moze w 1988 roku 150 KM powalalo, ale teraz renault megane z 1,5 D przyspiesza zwawiej....
Świat idzie do przodu - coraz szybciej. Ale większoś osiągów zabiera automat, oraz w Twoim przypadku masa auta.
Cytuj:
"saabofiat" - tam tylko podloga byla wspolnym projektem. no troche zbyt ostre! dla saaba!
A wiesz w jakim zakresie? Tylko konstrukcja nośna, czy także zawieszenie?