MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:46 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob mar 26, 2005 8:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
No każdy nachwalił jaki ładny lakier i teraz mam za swoje...
Czyściłem dziś sobie bagażnik - najpierw ucieszyłem się że jest oryginalny gumowy dywanik, po czym jak go zdjąłem zobaczyłem że już konkretnie rude łapie :-?... Niewiele myśląc druciaka na wiertarkę i do dzieła - okazało się że w całym bagażniku pod zabezpieczeniem jest rudo i to czarne coś można miejscami paznokciem zdrapać :roll:. Wyczyściłem do gołej blachy podłogę na ile umiałem i pomalowałem jakimś ustrojstwem typu hamerait. Może jakiś czas będzie dobrze bo póki co to kasę na amorki zbieram.
Po tym ciekawym doświadczeniu zerknąłem jeszcze pod fotele. Zdjąłem oryginalny dywanik, później tą szarą gąbkę - wszystko ekstra, ładnie pomalowane, tyle że "lekka" rzeźba podłogi no i cała mokra :-? - czy jest jakiś typowy powód, dlaczego wilgoć zbiera się wewnątrz ? Wszystko wygląda na elegancko zrobione, ale jak będzie tam taka warstewka wody to napewno zacznie w końcu korodować. Nie znam się na tym zupełnie więc proszę o rady czy w takich sytuacjach robi się od nowa podłogę czy raczej coś próbuje uszczelniać.
No a żeby nie był post taki całkiem smutny to powiem że poskładałem alternator do kupy i teraz się już nie trzęsie jak głupi - jednocześnie przestał mi popiskiwać pasek. Z technicznych problemów zostały tylko amorki z przodu i autko będzie jeździć jak nowe :)

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 26, 2005 8:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
hej

To niestety typowe objawy przy /8.
Bardzo czesto jest tak że na podłodze pod wartwą konserwacji z jednej i drugiej strony niestety w środku jest woda i korozja :-(
Mercedes w tym modelu zakładał z góry że wilgos bedzie sie dostawała do srodka ale kto wtedy sie tym martwił??. Trzeba przeciwdziałać, lokalizować przecieki, sprawdzać na bieżąco, konserwować, dbac o uszczelki.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 28, 2005 2:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
sebi pisze:
hej

To niestety typowe objawy przy /8.
Bardzo czesto jest tak że na podłodze pod wartwą konserwacji z jednej i drugiej strony niestety w środku jest woda i korozja :-(
Mercedes w tym modelu zakładał z góry że wilgos bedzie sie dostawała do srodka ale kto wtedy sie tym martwił??. Trzeba przeciwdziałać, lokalizować przecieki, sprawdzać na bieżąco, konserwować, dbac o uszczelki.


Tzn czy póki nigdzie nie zobaczę rdzy starać się uszczelnić podłogę i po prostu starać się zapobiec dostawaniu się wody ?

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91

BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 29, 2005 8:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 15, 2004 6:40 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk
a pewny jesteś, że akurat podłoga ci przecieka? może leci gdzieś z innego miejsca - podszybia, przez uszczelki , może nawet przez zimę ci się nazbierało śniegu z butów i wodą nasiąkły dywaniki - moja rada - dokaldnie wszystko wysuszyć i zaobserwować skąd leci woda.
Pozatym co masz na myśli mówiąc "lekk rzeźba podłogi"?

_________________
Opel kadett 1,6 1983
Mercedes 115 240D 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 29, 2005 8:46 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
To jest to co Ci mowilem o zatkanym odplywem na podszybiu w czasie remontu. Woda dostawala sie od gornego lewego naroznika i leciala po nadkolu z tym, ze jest to juz uszczelnione i poprawione, sprawdzalem to u balcharza lejac wode z najrozniejszych stron .... niestety nie zdarzylem juz tego poprawic (wyczyscic, zabezpieczyc i wymalowac). Sprawdz jeszcze bo nie jestem pewien ale chyba troszeczke tez moklo pod lampa tylna ale nie wiem w jaki sposob. Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek
pozdrawiam :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 30, 2005 10:00 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
kruszyn pisze:
To jest to co Ci mowilem o zatkanym odplywem na podszybiu w czasie remontu. Woda dostawala sie od gornego lewego naroznika i leciala po nadkolu z tym, ze jest to juz uszczelnione i poprawione, sprawdzalem to u balcharza lejac wode z najrozniejszych stron .... niestety nie zdarzylem juz tego poprawic (wyczyscic, zabezpieczyc i wymalowac). Sprawdz jeszcze bo nie jestem pewien ale chyba troszeczke tez moklo pod lampa tylna ale nie wiem w jaki sposob. Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek
pozdrawiam


No właśnie nie wszystko spamiętałem co mi wtedy mówiłeś...
Nic to, jak będę miał chwilę wolnego to dokładnie obejrzę co i jak.
Ogólnie autko super, wczoraj jakiś facet zobaczył na podwórku i mnie katował przez godzinę żeby mu sprzedać [zlosnik] Aż chce się o nie dbać :)
Prosił bym Cię na jeszce tylkona priv o jakiś przepis na ten perłowy kolor jaki olej jest zalany no i czy/kiedy zmieniałeś w skrzyni i w moście ;)
Z góry dzięki za info :)
Również pozdrawiam

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91

BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 02, 2005 11:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej leci przez grodz silnika tuz za pedalami zarowno po stronie pasazera i kierowcy zerwij tam konserwacje i sprawdz bo z wiezchu to napewno wyglada doskonale
pozdrawiam
maciej

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 03, 2005 2:56 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
MATHIEW pisze:
z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej leci przez grodz silnika tuz za pedalami zarowno po stronie pasazera i kierowcy zerwij tam konserwacje i sprawdz bo z wiezchu to napewno wyglada doskonale
pozdrawiam
maciej


Dzięki za podpowiedź - napewno się tym zajmę, jak mi tylko na uczelni trochę dadzą oddechu złapać :-?

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91

BMW E32 '89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl