MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 9:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 5:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Oczywiście mam zły podpis, prawidłowo jest:
Land Rover Defender 110 Td5
Mercedes 114 280 CE - niebawem

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 03, 2003 3:11 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
MacKuz pisze:

No dobre ale 240D 3.0 ma też 5 garów [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

pierwsze róznica którą widac to umieszczenie filtra oleju
Obrazek
tak jest w 230D 3.0

a w beczce jest z maksymalnie tyłu silnika po lewej stronie czyli przy samej tylnej ścianie komory silnik tak idealnie pod tym wspornikkem co idzie ze tylnej ściany i dla tego między innymi ciężko wsadzić 300D ze 123 do W115 air tak ma niech wam powie jak wyglada wymiana filtra.


Dokładnie - face osprzętu silnika w W123 jest inny niż w W115. Podobnie było też w przypadku mniejszych diesli - o ile dobrze pamietam i jak poszukam, to mam fotkę silnika 240D z beczki Hadrysa (MBKP). Pamiętaj 3 litry to 3 litry [cool] [zlosnik], a oryginał to oryginał [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 04, 2003 2:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz paź 13, 2002 5:09 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Śląsk
Witam
sam mam taki model i mimo silniczka na wykończeniu jedzie żwawo w przeciwieństwie do innych diesli z tamtych lat. W moim jest jeszcze centralny i szyber elektryczny, a było :( nivo i automat. zaletą jest też seryjnie montowane wspomaganie kierownicy.
pozdrawiam i gratuluję wyboru


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl