MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 8:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 07, 2004 11:20 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Witam
Kręciłe msilnik bez paliwka i chyba mi sie pompa zapowietrzyła , poradzcie mistrozwie jak sie odpowietrtza pompke wtryskową ?
Szczerze dziekuje

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 07, 2004 11:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
musisz odkręcić środkową śrubę przy pompie (nr 3 na foto) Obrazek następnie odkręcić ręczną pompkę (3 na foto) Obrazek i pompować dopuki nie będzie schodziło ON bez pecherzyków powietrza z poluzowanej śruby potem zakręcacz śrubę i pompke i w drogę [oczko]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 12:29 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
hm reczna pompke to ok ale którą dokładnie srube mma odkrecic bo ze zdjec zabardzo nie kumam?
pzdr i dzieki

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 1:02 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
krzstian pisze:
musisz odkręcić środkową śrubę przy pompie (nr 3 na foto) Obrazek następnie odkręcić ręczną pompkę (3 na foto) Obrazek i pompować dopuki nie będzie schodziło ON bez pecherzyków powietrza z poluzowanej śruby potem zakręcacz śrubę i pompke i w drogę [oczko]

Ale to dopiero odpowietrzenie linii niskiego cisnienia. Jeszcze po tym trzeba poluzowac nakrętki mocujące przewody na wtryskiwaczach i pokręcić silnikiem, żeby wypchnął powietrze z układu wyskokiego ciśnienia(sekcja pompy- wtryskiwacz). Potem skrecić i w drogę.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 5:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
A może się okazać,że kręcenie silnikiem w celu odpowietrzenia wysokiego ciśnienia nie da rezultatu i trzeba na linkę dziada.Jak będziesz pompował ręczną pompka to poluzuj śrubkę oznaczoną nr 1 na obrazku.Jeśli będzie lecieć same paliwo bez powietrza to zakręć i poluzuj śrubkę odpowietrzającą pompe.Znajduje się ona przy przewodzie metalowym na wyjściu z pompy do wtryskiwacza czwartego cylindra.I jeśli i tu przestanie wylatywać powietrze wraz z paliwem.Czyli same paliwo to zakręć śrubkę.Następnie delikatnie poluzuj nakrętki przy wtryskiwaczach(na przewodach paliwowych biegnących od pompy).Pokręcaj silnikiem za pomocą rozrusznika tak długo,aż przy poluzowanych nakrętkach przestanie wydobywać się powietrze tylko same paliwo.Nie zapomnij,że rozrusznik ma ograniczony czas pracy.Ja ostatnio jak zmieniałem pompe to nie mogłem odpowietrzyć za pomocą rozrusznika i sąsiad targał mnie po ulicy.

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 11:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 15, 2004 6:40 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk
To ja mam wiecej szczęscia niż rozumu. Nie odkręcałem nawet nakrętki na pompie - podpompowałem tylko ręczną pomką tak długo aż przestaly przez powrót lecieć bąbelki powietrza (mam tymczasowo przezroczyste wężyki) i zapalił od dotyku.

_________________
Opel kadett 1,6 1983
Mercedes 115 240D 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 12:42 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
który przewód jest od powrotu?
pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 10, 2004 5:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
i odpowitrzyłem, hihhidzieki za pomoc rzeczywioscie nie jest to trudne z tym ze napewno jak skonczy sie paliwko to trza walną napewno wiecej niz 5 litrów, bo jak wlałem 5 to niechciało zaciągnąc, potem 16 i było ok
jesze raz wielkie dzieki Panowie.
pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 10, 2004 5:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 02, 2003 2:38 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
Sill pisze:
To ja mam wiecej szczęscia niż rozumu. Nie odkręcałem nawet nakrętki na pompie - podpompowałem tylko ręczną pomką tak długo aż przestaly przez powrót lecieć bąbelki powietrza (mam tymczasowo przezroczyste wężyki) i zapalił od dotyku.


Ja miałem to samo.

_________________
ex: Mercedes-Benz 240 D, automatic, 1977, Silbergrün 861


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl