MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: lusterka 115
Post: pt sty 21, 2005 1:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
witam
powiedzcie mi czy jakbym kupl na allegro silniczki elektryczne do lusterek t oczy lusterka od 115 jestem w stanie przeroobic na elektryczne?

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 21, 2005 7:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Pierwszoseryjne zdecydowanie nie [zlosnik]
Co do drugoseryjnych, mysle, ze taki upgrade jest mozliwy, zwlaszcza, ze sa one bardzo podobne (jesli nie tozsame) z beczkowymi, a te mialy starowanie od wewnatrz, ba nawet prawe bylo opcjonalnie sterowane elektrycznie.
Pytanie moje brzmi: po co?

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 21, 2005 11:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Lusterka w W115 II serii optycznie od lusterek "bekolota" niczym sie nie roznia. Jednakze jest maly problem z upchaniem ich w W115 poniewaz sa inne rozstawy srub mocujacych.
A gdzie chcesz wstawic (i jaki) joystick. Jesli od W201, i 124 to chyba bedziesz musial upchac dwa bo w tych modelach tylko prawe zwierciadlo bylo el. Chyba, ze wrzucisz przycisk prawe/lewe ale to od nowszego modelu MB

Swoja droga bedzie to bardzo ladnie wygladac [zlosnik]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Ostatnio zmieniony sob sty 22, 2005 12:00 am przez Milosh, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 21, 2005 11:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Witam cie drogi kolego

A otóz po to bo kupując tego mesia facet miałw planie zrobic go bardziej luksusowo wiec od 126 zabrałsiedizska w pełnej elektryce, tunel z przyciskami do szyb wruwających i tam tez jest sterowanie lusterkami wiec dlateog mysle o tym, niestety sterowanie fotelami bede musiał podłączyc pod sterowanie szybami bo jak mi wiadomo 126 regulacje foteli miaąła na drzwiach a z tego wzgledu ze niam czego s takieg o i ze niemam fruwających szyb to podłacze je pod to.
pozdrawiam

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 22, 2005 12:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
Gruu pisze:
Witam cie drogi kolego

A otóz po to bo kupując tego mesia facet miałw planie zrobic go bardziej luksusowo wiec od 126 zabrałsiedizska w pełnej elektryce, tunel z przyciskami do szyb wruwających i tam tez jest sterowanie lusterkami wiec dlateog mysle o tym, niestety sterowanie fotelami bede musiał podłączyc pod sterowanie szybami bo jak mi wiadomo 126 regulacje foteli miaąła na drzwiach a z tego wzgledu ze niam czego s takieg o i ze niemam fruwających szyb to podłacze je pod to.
pozdrawiam


Witam!

Czyli jak dobrze zrozumiałem to po tych przeróbkach siedząc w W-115 na fotelu z W-126:

- jak naciśniesz przycisk sterowania szyby to uruchomi się fotel ? [swir2] [hehe]

To może być nawet zabawne. Kiedyś widziałem taki film – „Pan Hulot i samochody” – tam też były podobne rozwiązania i jak to przeczytałem to od razu mi się przypomniał i nie mogę się powstrzymać od śmiechu.[hehe]


Pozdrawiam – S1 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 22, 2005 10:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Widziałem kiedyś taki program na discovery o radzieckim fotelu z migacza
ten też poniesie Cię w pozaprzestrzeń i odetnie pasy bezpieczeństwa [zlosnik]

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 22, 2005 10:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Ta opcja wymaga powiększonego szyberdachu [zlosnik]

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
Post: sob sty 22, 2005 10:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Gruu pisze:
witam
powiedzcie mi czy jakbym kupl na allegro silniczki elektryczne do lusterek t oczy lusterka od 115 jestem w stanie przeroobic na elektryczne?


Nawet jeżeli by sie dało to zrobic to pozostaje pytanie PO CO ??

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 29, 2005 3:49 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Witam,ja również uwazam ,że nie ma po co przerabiać lusterek na elektryczne.
W Focusie ,Plymoth-cie,Vision-ie i Saabie miałem elektryczne lusterka i uważam to za zbędny bajer a napewno w 115.
Jak raz ustawię lusterka to po co mam nimi dalej majdrować?
Pozdrawiam Maciek


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 29, 2005 7:54 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
no hejak
mi nie chodzi o zabawe lusterkami, jak juz mówiłem i powtarza mkupiłem 115 - stę z fotelamni od 126 z tnelem od 126, z przyciskami od fruwających szyb , i lusterek i chciałbym to jakos pogodzic, no bo jesli juz mam jostick do lusterek to juz nie cos bedzie tym regulowane a najlepiej to lusterka bo przecie do t4g ot ojest przeznaczone. fakt niemam silników do szyb a mama elektryczne fotele wiec przysiski do szyb uzyje do foteli, napewno to niejst oryginalne bo niew jest ale bede mial inna 115.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 29, 2005 11:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Hehe czy mi się wydaję ,czy ten post jest mocno "pijany"?
Pzozdrawiammmm MMMMMMMMaciieekkk [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 30, 2005 3:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
misiek pisze:
Pierwszoseryjne zdecydowanie nie [zlosnik]


A tutaj zaskoczenie, bo na jednym z ostatnich spotów Ocet opowiadał, że widział W 109 II serii z elektrycznie sterowanymi lusterkami. Byłem mocno zdziwiony, ale Ocet był niemniej zdiwiony i mówił że nie wie jak to działało :roll: ...
Cóż MB potrafi ;) [ok]

misiek pisze:
Pytanie moje brzmi: po co?


AMG pisze:
Nawet jeżeli by sie dało to zrobic to pozostaje pytanie PO CO ??


Eeee Panowie od automatyzacji [zlosnik] ! Automat to chcecie w każdym aucie, a lusterkami to gardzicie :-? :roll: [zlosniki]

Na poważnie to uważam, że jest kilka wyjść z tej sytuacji:

1. Powrót do oryginału [ok] (wywalenie foteli i tunelu od W 126).

2. Jeśli to auto już jest nieoryginalne, to tak jak kolega skusiłbym się na podłączenie tej całej elektryki (tzn. ja bym porówcił do oryginału, ale nie można być despotą, bo każdy może sobie zamontować co chce). Fotele od W 126 i tak bym pewnie wywalił, bo za mocno nie pasują do W 115. Jednak lusterka można by podłączyć.

3. Można zostawić to tak jak jest, ale mnie drażnią rzeczy, które są nieoryginalne i do niczego nie służą.

Na koniec żeby było jasne to jestem zwolennikiem oryginału i przeróbki nie są w moim guście.

P.S. Uważam, że lusterka elektryczne są bardzo przydatne, szczególnie prawe gdy danym autem jeździ więcej jak jeden kierowca.

P.S.2. Panowie wyluzujcie trochę, bo to niezbyt miłe jak najeżdżamy na każdego kto robi coś nie w naszym stylu i nie ma tu znaczenia czy kładzie używane części, czy przerabia swój samochód ingerując w jego oryginalność. Kolega zapytał tylko czy jest w stanie przerobić lusterka na elektryczne. Rozumiem, że każdy ma coś do powiedzenia, ale proszę zapanujcie nad złośliwością w porę, bo kolejny wątek zostanie zamknięty - to moja prośba, apel. Wy pytacie po co Mu elektryczne lusterka, a ja pytam: do czego prowadzi lawina złośliwości na forum w ostatnim czasie??? :-? Nie twierdzę, że przesadzamy akurat jakoś strasznie w tym wątku, ale...

P.S.3. Mam nadzieję, że Moderator czuwa...

Pozdrawiam Wszystkich :) .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 30, 2005 9:54 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Witam

Hm myśle ze z wywalenie mfoteli juz jest za późno bo całą tapicerkę juz przerobiłęm na jasny skóro podobny materiał i powiem szczerze zie sie nie źle prezentuje, niedługo bee zakłądął ale jak doprowadze ten cholerny nawiee do porzadku bo nie moge sobie znim poradzic, wiec jak juz w tamtyn poscie mi nikt nie odpowiada to moze tu poprosze o wytłumaczenie gdzie wychodzi kabel od dmuchawy i jak sie mam dobrac do silniczka dmuchawy zeby go sprawdzic.???
pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 30, 2005 12:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 15, 2004 6:40 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk
Przecież ci już koledzy odpowiedzieli, że aby dostać się do silniczka dmuchawy trzeba cały dół kokpitu rozebrać, zdjąć nagrzewnicę, a najlepiej jak jescze zdejmiesz cały kokpit. Wtedy wyciagasz całą dmuchawę i z niej demontujesz silniczek. Krótko mówiąc horor. Jak juz dobierzesz sie do tego silniczka to pomyśl czy nie wymienić go na nowy (koszt nie jest taki wysoki), bo rozbieranie połowy samochodu co rok nie jest chyba rozsądnym wyjściem.

_________________
Opel kadett 1,6 1983
Mercedes 115 240D 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 30, 2005 12:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Sill pisze:
Przecież ci już koledzy odpowiedzieli, że aby dostać się do silniczka dmuchawy trzeba cały dół kokpitu rozebrać, zdjąć nagrzewnicę, a najlepiej jak jescze zdejmiesz cały kokpit. Wtedy wyciagasz całą dmuchawę i z niej demontujesz silniczek. Krótko mówiąc horor. Jak juz dobierzesz sie do tego silniczka to pomyśl czy nie wymienić go na nowy (koszt nie jest taki wysoki), bo rozbieranie połowy samochodu co rok nie jest chyba rozsądnym wyjściem.


Kolega ma racje, temta już został opisany a z tego co pamietam o to samo pytałeś sie z 4 miesiące wczesniej. Jak masz duzo czasu to weź sie sam za demontarz a jak nie to jedz do jakiegos warsztatu i po sprawie!!

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl