MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

leżacy silnik 115
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10243
Strona 1 z 2

Autor:  Gruu [ pn sty 24, 2005 11:39 pm ]
Tytuł:  leżacy silnik 115

WITAM
Od penego czasu zastanawia mnie czemu silnik jest odchylony do tyłu tak ze przód ma wyżej? tzn po kupieniu auta odrazu tak leżał i niewiem czy to nowmalne czy nie?
ma ktos jakies sugestie?
zainteresowanym fotke przesle bo tu jakos nie chce mi przyjąc.

Autor:  sebi [ wt sty 25, 2005 9:25 am ]
Tytuł: 

Hej

Silnik jest troszkę odchylony ale jeżeli jest za bardzo to znaczy że podpora skrzyni jest odkrecona ale wtedy jazda może się źle skończyć. Sprawdź to !!

Autor:  Gruu [ wt sty 25, 2005 10:20 am ]
Tytuł: 

hm nie raczej jest dokrecona bo sprawdzałęm ale przesle ci fotke i sam zobaczysz.

Autor:  sebi [ wt sty 25, 2005 11:39 am ]
Tytuł: 

Może auto sie łamie na tunelu !! widziałem juz takie przypadki.
Wg mnie jesteś przewrazliwiony ;-)

Autor:  Zibi58 [ wt sty 25, 2005 11:50 am ]
Tytuł: 

Witam....sprawdź czy odległość skrzyni od karoseri,(od góry) przy końcu skrzyni jest duża, jeżeli jest w miarę równa jak z przodu, to niestety ale "Sebi" ma rację, może to byc przyczyną łamania się tunelu, jezeli jednak jest większa , zmień poduszkę zawieszenia skrzyni.

Autor:  Gruu [ wt sty 25, 2005 3:32 pm ]
Tytuł: 

nie no auto było przewrucone na boki bo bło spawane wiec było by juz widac czy sie cos łamie, autko jest robione od podstaw wiec napewno nawet wewnątrz był o by cos widac.

Autor:  Gruu [ wt sty 25, 2005 3:53 pm ]
Tytuł: 

no uadło mi sie , wiec tak to wygląda

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11066 ... DV0004.jpg

Autor:  sebi [ wt sty 25, 2005 8:07 pm ]
Tytuł: 

No jest dosyc mocno do tyłu. Może masz nieoryginalne łapy i poduszki pod silnik ??

Autor:  Gruu [ wt sty 25, 2005 8:19 pm ]
Tytuł: 

hm wiec jak to teraz sprawdzic zeby pominąc nie potrzebne koszta, moze na początek póki stoi na podjezdzie odkręcic podduszke skrzyni i jąsprawdzic bo moze byc faktycnie mocno sparczała?

Autor:  sebi [ wt sty 25, 2005 8:27 pm ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
hm wiec jak to teraz sprawdzic zeby pominąc nie potrzebne koszta, moze na początek póki stoi na podjezdzie odkręcic podduszke skrzyni i jąsprawdzic bo moze byc faktycnie mocno sparczała?


Zrób fotki obu stron a jezeli chodzi o skrzynie to jeżeli tam guma jest sparciała to powinieneś to czuć na całym aucie (wibracje)

Autor:  MacKuz [ wt sty 25, 2005 9:35 pm ]
Tytuł: 

wg mnie dużo za dużo lezy na dupce ;)
stawiam na wyrembaną podpore skrzyni biegów.
Załatw sprawe szybko bo poleci ci sprzęgło gumowo-metalowe i zczną sie koszty jak flansza wału rozwali ci tunel.

Sprawdź to i to szybko.

ps.

utrzymuj wysoki poziom oleju w silniku bo w tej pozycji zalega on z tyłu miski a w jeżdzie jeszzce bardziej sie przemieszcza do tyłu.

Autor:  Gruu [ wt sty 25, 2005 9:55 pm ]
Tytuł: 

hm jak narazie stwierdzma ze mi cos wyje jakby most ale moze to jest powodem
i niema co sie martwic bo on wiecej stoi niz jezdzi, plnuje na wiosne wyjechac

Autor:  Gruu [ wt sty 25, 2005 9:56 pm ]
Tytuł: 

to jesli ty mówisz o tym oleju to czy to moze byc tez powodem małego cisnienia oleju?

Autor:  krzysztof dobosiewicz [ wt sty 25, 2005 10:00 pm ]
Tytuł: 

" mnie się wydaje " że ta podniesiona maska to prowokacja i pretekst żeby ten silnik dał nogę z tej /8 [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
a pozatym ile razy ten samochód może być obracany wokół swoich różnych osi , to nawet zdrowy by nie wytrzynał [zlosniki] [bity] [zlosniki] [bity] [zlosniki] [bity]
sorki
pozdrawiam [papa]

Autor:  MacKuz [ wt sty 25, 2005 10:08 pm ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
to jesli ty mówisz o tym oleju to czy to moze byc tez powodem małego cisnienia oleju?


Popatrzyłem sobie na te fotke dokładnie i wg mnie nawet jakby podpora była totalnie wyrembana to on by tak nie stał - mysle że masz kombinowane łapy lub poduchy pod silnik z TIR'a :D :D :D

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/