MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sty 24, 2005 11:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
czy powodem niskiego ciśnienia moze byc czujnik ciesnienia? i jak go sprawdzic??
pozdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 25, 2005 1:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Czujnik ciśnienia podpięty jest pod filtr oleju silnika.Na zgaszonym silniku odkręć przewód od filtra i w to miejsce przykręć manometr.Odpal silniczek i na manometrze będziesz miał wskazanie ciśnienia [oczko]

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
Post: wt sty 25, 2005 2:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Gruu pisze:
czy powodem niskiego ciśnienia moze byc czujnik ciesnienia? i jak go sprawdzic??
pozdr


W jakim aucie, bo byly rozne rozwiazania?

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 25, 2005 8:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Może raczej to być kiepski olej ale raczej stawiam na wał i panewki :-(

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 26, 2005 10:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
Ja w jednym ze swoich silników nie mam cisnienia i olej lał sie na ulice przez uszczelniacze wału. Do tego cisnienie na cylindrach 19 20 20 21.
Takie cisnienie na cylindrach jest ok czy nie za bardzo ??

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika
2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy
3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 26, 2005 1:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
no łasnie ja tez mam mokry silnik od spodu i skrzynia i widziałem ze układ kierowniczy, wspomaganie suche wiec moze to własnie te uszczelniaczie i one sa powodem niskiego cisnienia.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 26, 2005 1:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
MrBrutus dobre cis. to jest 23 i wiecej
z fabryki wyjezdzaly chyba 25-26
19-20 to juz zaczynaja sie robic problemy w zimie, choc jesli mialbys benzyne to rewelacja [zlosnikz]

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 26, 2005 1:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
hm to moim zdaniem ja ma mchyba dobre cisnienie choc wskaznik po nagrzaniu wskazuje ponizej 1 i to duzo, bo u mnie po nagrzaniu swiec zapal od strzała.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 26, 2005 2:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
a przy jakiej temp.na zewnatrz i po jak dlugim postoju?
a cis. oleju to slabiutkie zwlaszcza na diesla (ja w 200D mialem 2,5 najmniej) ale wtedy na garach mialem 24-25 [zlosnik]

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 26, 2005 5:31 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
hm co moge powiedziec
ja ksamochód sie uruchomi, to na początku cisnienie idze w góre ale zaraz spada troszke niezej a jak sie nagrzeje i to po jezdzie to cisnienie spada grubo ponizej jedynki.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 27, 2005 3:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 21, 2004 12:13 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Wroclaw/Luban
No to ja wiem juz na pewno co mnie czeka :D:D Na szczescie mam drugi dobry silnik. Wszedzie suchy i zimą pali na pstryknięcie. Brałem jeszcze pod uwage taką mozliwosc, że ktos zle poskładał panewki i sznury :D:D Ale to było raczej marzenie.

A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??

I przy okazji. Jak to teraz jest z nowymi dowodami, z tego co wiem nie ma tam rubryki nr silnika. Czyli ze jak włoze inny to nikt mnie nei bedzie czepiał. Byleby była ta sama poj i to samo paliwo ???

I trafiłem na taki motorek Jesli gosc pisze prawde to wg mnie nie licha okazja http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C121006#

_________________
1. MB 220 D 1969 czerwony dawca silnika

2. MB 200 D 1976 złoty dawca drobnicy

3 MB 220 D 1975 Meso lub Czarny Szatan stjuningowany na I serię


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 27, 2005 4:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
no tak ot jest tez słysząłem ze niema numerów, moim zdaniem niezłe jajca bedzie mozna robic. ale to dobrze.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 06, 2005 11:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
MrBrutus pisze:
A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??


To wszystko kwestia kasy :(

Jak masz kasę to wiesz że jak ją wydasz na remont to pojeździsz
odpowiednio długo - proporcjonalnie do wydanej kasy.
Kwestia jakości części...

Jak masz ważniejsze wydatki i szkoda Ci pieniędzy na kapitalkę
to musisz mieć za to więcej czasu.
Trzeba poszukać, pomęczyć, posprawdzać i można dostać motor
za naprawde przystępne pieniądze.

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 06, 2005 2:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Temat ciśnienia oleju wraca jak bumerang [zlosnik]

MrBrutus pisze:
A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??

Opłacalność remontu zależy od podejścia do samochodu. Finansowo jest lepiej kupic "zamiennik" w dobrym stanie. Osobiście, gdybym miał w pełni oryginalny zestaw, jaki wyjechał z fabryki, to nie kundliłbym go. Chyba ze kasy mało, no to oryginał na "półkę".

MrBrutus pisze:
I przy okazji. Jak to teraz jest z nowymi dowodami, z tego co wiem nie ma tam rubryki nr silnika. Czyli ze jak włoze inny to nikt mnie nei bedzie czepiał. Byleby była ta sama poj i to samo paliwo ???

Ale rejestr obejmuje również nr silnika i kontrola nieco głębsza niż rutynowa może Ci to wyhaczyć.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 06, 2005 2:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
lysy2 pisze:
19-20 to juz zaczynaja sie robic problemy w zimie, choc jesli mialbys benzyne to rewelacja [zlosnikz]

Kopyto by miał nieziemskie, tylko na krótko by go starczyło [zlosnik]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl