MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
niskie cieśnienie oleju, pytanie z ciekawości [115] https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10245 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Gruu [ pn sty 24, 2005 11:44 pm ] |
Tytuł: | niskie cieśnienie oleju, pytanie z ciekawości [115] |
czy powodem niskiego ciśnienia moze byc czujnik ciesnienia? i jak go sprawdzic?? pozdr |
Autor: | Merolek 115 [ wt sty 25, 2005 1:17 pm ] |
Tytuł: | |
Czujnik ciśnienia podpięty jest pod filtr oleju silnika.Na zgaszonym silniku odkręć przewód od filtra i w to miejsce przykręć manometr.Odpal silniczek i na manometrze będziesz miał wskazanie ciśnienia ![]() |
Autor: | klucha116 [ wt sty 25, 2005 2:50 pm ] |
Tytuł: | Re: niskie cieśnienie oleju, pytanie z ciekawości |
Gruu pisze: czy powodem niskiego ciśnienia moze byc czujnik ciesnienia? i jak go sprawdzic??
pozdr W jakim aucie, bo byly rozne rozwiazania? |
Autor: | sebi [ wt sty 25, 2005 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
Może raczej to być kiepski olej ale raczej stawiam na wał i panewki ![]() |
Autor: | MrBrutus [ śr sty 26, 2005 10:15 am ] |
Tytuł: | |
Ja w jednym ze swoich silników nie mam cisnienia i olej lał sie na ulice przez uszczelniacze wału. Do tego cisnienie na cylindrach 19 20 20 21. Takie cisnienie na cylindrach jest ok czy nie za bardzo ?? |
Autor: | Gruu [ śr sty 26, 2005 1:11 pm ] |
Tytuł: | |
no łasnie ja tez mam mokry silnik od spodu i skrzynia i widziałem ze układ kierowniczy, wspomaganie suche wiec moze to własnie te uszczelniaczie i one sa powodem niskiego cisnienia. |
Autor: | lysy2 [ śr sty 26, 2005 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
MrBrutus dobre cis. to jest 23 i wiecej z fabryki wyjezdzaly chyba 25-26 19-20 to juz zaczynaja sie robic problemy w zimie, choc jesli mialbys benzyne to rewelacja ![]() |
Autor: | Gruu [ śr sty 26, 2005 1:53 pm ] |
Tytuł: | |
hm to moim zdaniem ja ma mchyba dobre cisnienie choc wskaznik po nagrzaniu wskazuje ponizej 1 i to duzo, bo u mnie po nagrzaniu swiec zapal od strzała. |
Autor: | lysy2 [ śr sty 26, 2005 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
a przy jakiej temp.na zewnatrz i po jak dlugim postoju? a cis. oleju to slabiutkie zwlaszcza na diesla (ja w 200D mialem 2,5 najmniej) ale wtedy na garach mialem 24-25 ![]() |
Autor: | Gruu [ śr sty 26, 2005 5:31 pm ] |
Tytuł: | |
hm co moge powiedziec ja ksamochód sie uruchomi, to na początku cisnienie idze w góre ale zaraz spada troszke niezej a jak sie nagrzeje i to po jezdzie to cisnienie spada grubo ponizej jedynki. |
Autor: | MrBrutus [ czw sty 27, 2005 3:17 pm ] |
Tytuł: | |
No to ja wiem juz na pewno co mnie czeka A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ?? I przy okazji. Jak to teraz jest z nowymi dowodami, z tego co wiem nie ma tam rubryki nr silnika. Czyli ze jak włoze inny to nikt mnie nei bedzie czepiał. Byleby była ta sama poj i to samo paliwo ??? I trafiłem na taki motorek Jesli gosc pisze prawde to wg mnie nie licha okazja http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C121006# |
Autor: | Gruu [ czw sty 27, 2005 4:22 pm ] |
Tytuł: | |
no tak ot jest tez słysząłem ze niema numerów, moim zdaniem niezłe jajca bedzie mozna robic. ale to dobrze. |
Autor: | MercBeginner [ ndz lut 06, 2005 11:46 am ] |
Tytuł: | |
MrBrutus pisze: A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??
To wszystko kwestia kasy ![]() Jak masz kasę to wiesz że jak ją wydasz na remont to pojeździsz odpowiednio długo - proporcjonalnie do wydanej kasy. Kwestia jakości części... Jak masz ważniejsze wydatki i szkoda Ci pieniędzy na kapitalkę to musisz mieć za to więcej czasu. Trzeba poszukać, pomęczyć, posprawdzać i można dostać motor za naprawde przystępne pieniądze. Pozdrawiam - Bartek |
Autor: | Wookee [ ndz lut 06, 2005 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
Temat ciśnienia oleju wraca jak bumerang ![]() MrBrutus pisze: A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ?? Opłacalność remontu zależy od podejścia do samochodu. Finansowo jest lepiej kupic "zamiennik" w dobrym stanie. Osobiście, gdybym miał w pełni oryginalny zestaw, jaki wyjechał z fabryki, to nie kundliłbym go. Chyba ze kasy mało, no to oryginał na "półkę". MrBrutus pisze: I przy okazji. Jak to teraz jest z nowymi dowodami, z tego co wiem nie ma tam rubryki nr silnika. Czyli ze jak włoze inny to nikt mnie nei bedzie czepiał. Byleby była ta sama poj i to samo paliwo ???
Ale rejestr obejmuje również nr silnika i kontrola nieco głębsza niż rutynowa może Ci to wyhaczyć. |
Autor: | Wookee [ ndz lut 06, 2005 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: 19-20 to juz zaczynaja sie robic problemy w zimie, choc jesli mialbys benzyne to rewelacja
![]() Kopyto by miał nieziemskie, tylko na krótko by go starczyło ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |