MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

niskie cieśnienie oleju, pytanie z ciekawości [115]
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10245
Strona 1 z 2

Autor:  Gruu [ pn sty 24, 2005 11:44 pm ]
Tytuł:  niskie cieśnienie oleju, pytanie z ciekawości [115]

czy powodem niskiego ciśnienia moze byc czujnik ciesnienia? i jak go sprawdzic??
pozdr

Autor:  Merolek 115 [ wt sty 25, 2005 1:17 pm ]
Tytuł: 

Czujnik ciśnienia podpięty jest pod filtr oleju silnika.Na zgaszonym silniku odkręć przewód od filtra i w to miejsce przykręć manometr.Odpal silniczek i na manometrze będziesz miał wskazanie ciśnienia [oczko]

Autor:  klucha116 [ wt sty 25, 2005 2:50 pm ]
Tytuł:  Re: niskie cieśnienie oleju, pytanie z ciekawości

Gruu pisze:
czy powodem niskiego ciśnienia moze byc czujnik ciesnienia? i jak go sprawdzic??
pozdr


W jakim aucie, bo byly rozne rozwiazania?

Autor:  sebi [ wt sty 25, 2005 8:11 pm ]
Tytuł: 

Może raczej to być kiepski olej ale raczej stawiam na wał i panewki :-(

Autor:  MrBrutus [ śr sty 26, 2005 10:15 am ]
Tytuł: 

Ja w jednym ze swoich silników nie mam cisnienia i olej lał sie na ulice przez uszczelniacze wału. Do tego cisnienie na cylindrach 19 20 20 21.
Takie cisnienie na cylindrach jest ok czy nie za bardzo ??

Autor:  Gruu [ śr sty 26, 2005 1:11 pm ]
Tytuł: 

no łasnie ja tez mam mokry silnik od spodu i skrzynia i widziałem ze układ kierowniczy, wspomaganie suche wiec moze to własnie te uszczelniaczie i one sa powodem niskiego cisnienia.

Autor:  lysy2 [ śr sty 26, 2005 1:46 pm ]
Tytuł: 

MrBrutus dobre cis. to jest 23 i wiecej
z fabryki wyjezdzaly chyba 25-26
19-20 to juz zaczynaja sie robic problemy w zimie, choc jesli mialbys benzyne to rewelacja [zlosnikz]

Autor:  Gruu [ śr sty 26, 2005 1:53 pm ]
Tytuł: 

hm to moim zdaniem ja ma mchyba dobre cisnienie choc wskaznik po nagrzaniu wskazuje ponizej 1 i to duzo, bo u mnie po nagrzaniu swiec zapal od strzała.

Autor:  lysy2 [ śr sty 26, 2005 2:13 pm ]
Tytuł: 

a przy jakiej temp.na zewnatrz i po jak dlugim postoju?
a cis. oleju to slabiutkie zwlaszcza na diesla (ja w 200D mialem 2,5 najmniej) ale wtedy na garach mialem 24-25 [zlosnik]

Autor:  Gruu [ śr sty 26, 2005 5:31 pm ]
Tytuł: 

hm co moge powiedziec
ja ksamochód sie uruchomi, to na początku cisnienie idze w góre ale zaraz spada troszke niezej a jak sie nagrzeje i to po jezdzie to cisnienie spada grubo ponizej jedynki.

Autor:  MrBrutus [ czw sty 27, 2005 3:17 pm ]
Tytuł: 

No to ja wiem juz na pewno co mnie czeka :D:D Na szczescie mam drugi dobry silnik. Wszedzie suchy i zimą pali na pstryknięcie. Brałem jeszcze pod uwage taką mozliwosc, że ktos zle poskładał panewki i sznury :D:D Ale to było raczej marzenie.

A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??

I przy okazji. Jak to teraz jest z nowymi dowodami, z tego co wiem nie ma tam rubryki nr silnika. Czyli ze jak włoze inny to nikt mnie nei bedzie czepiał. Byleby była ta sama poj i to samo paliwo ???

I trafiłem na taki motorek Jesli gosc pisze prawde to wg mnie nie licha okazja http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C121006#

Autor:  Gruu [ czw sty 27, 2005 4:22 pm ]
Tytuł: 

no tak ot jest tez słysząłem ze niema numerów, moim zdaniem niezłe jajca bedzie mozna robic. ale to dobrze.

Autor:  MercBeginner [ ndz lut 06, 2005 11:46 am ]
Tytuł: 

MrBrutus pisze:
A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??


To wszystko kwestia kasy :(

Jak masz kasę to wiesz że jak ją wydasz na remont to pojeździsz
odpowiednio długo - proporcjonalnie do wydanej kasy.
Kwestia jakości części...

Jak masz ważniejsze wydatki i szkoda Ci pieniędzy na kapitalkę
to musisz mieć za to więcej czasu.
Trzeba poszukać, pomęczyć, posprawdzać i można dostać motor
za naprawde przystępne pieniądze.

Pozdrawiam - Bartek

Autor:  Wookee [ ndz lut 06, 2005 2:47 pm ]
Tytuł: 

Temat ciśnienia oleju wraca jak bumerang [zlosnik]

MrBrutus pisze:
A teraz pytanie o koszt kapitalki silnika i jej opłacalność ?? Czy nie jest tanszym rozwiązaniem i taz niezłym znaleźć dobry silnik i przełożyć ??

Opłacalność remontu zależy od podejścia do samochodu. Finansowo jest lepiej kupic "zamiennik" w dobrym stanie. Osobiście, gdybym miał w pełni oryginalny zestaw, jaki wyjechał z fabryki, to nie kundliłbym go. Chyba ze kasy mało, no to oryginał na "półkę".

MrBrutus pisze:
I przy okazji. Jak to teraz jest z nowymi dowodami, z tego co wiem nie ma tam rubryki nr silnika. Czyli ze jak włoze inny to nikt mnie nei bedzie czepiał. Byleby była ta sama poj i to samo paliwo ???

Ale rejestr obejmuje również nr silnika i kontrola nieco głębsza niż rutynowa może Ci to wyhaczyć.

Autor:  Wookee [ ndz lut 06, 2005 2:48 pm ]
Tytuł: 

lysy2 pisze:
19-20 to juz zaczynaja sie robic problemy w zimie, choc jesli mialbys benzyne to rewelacja [zlosnikz]

Kopyto by miał nieziemskie, tylko na krótko by go starczyło [zlosnik]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/