MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie o drzwi
Post: czw lut 10, 2005 10:26 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
W zasadzie pytanie do Sebiego i innych praktyków blacharki: czy drzwi reanimować, to znaczy zmienić poszycie i spody na n.p. nowe Klokkerholmy, czy raczej kupić używane dobre drzwi, ale oryginalne? Mam ofertę na drzwi po 150zł/szt i nie wiem którą opcję wybrać. Przy reparaturkach jest ryzyko zchrzanienia sprawy przez blacharza, amój samochód jest i będzie czarny (040G), a kolor ten nie wybacza błędów.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 10, 2005 10:33 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jezeli to sa takie drzwi jak wstawilem do Rudolfa to bierz drzwi. Tylko niech naprawde beda idealne.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 10, 2005 2:58 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Ja tez wybralbym orginalne, jesli sa w dobrym stanie.
BTW. orginalne drzwi do w114/115, import z Kaliforni to w DE 150E:)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 10, 2005 4:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
I chyba macie jak zwykle rację. Już się dowiadywałem - koszt taki sam jak w DE, tylko waluta nasza [hehe]. Czekam na zdjęcia i jak będzie OK to się przejadę pooglądac. Reszta blach nowa (podłoga, progi i tylne błotniki).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 10, 2005 8:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Dobre uzywki zamiast repereaturek !!

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 10, 2005 9:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 15, 2004 6:40 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk
Pełne reperaturki - płaty i doły to cię pewnie wyjdą wiecej niż te 150 zł. Jeżeli drzwi są idealne to się nie zastanawiaj. Zawsze zostanie ci komplet dodatków i szyb w zapasie.
Mi sieudąło kupić bardzo zdrowe drzwi (kompletne) po 50 zł. Jedna wada jest taka, ze poprzedni właściciel pomalował je wałkim. Będzie wiec z nimi trochę zabawy.

_________________
Opel kadett 1,6 1983
Mercedes 115 240D 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 10:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

No to juz nie masz chyba wątpliwości ratować co się da oryginalnego i jeżeli masz oryginalne drzwi to tylko takie wstawiaj. Koryta drzwi made in Klokkerholm nie maja takich profili jak oryginały. W ASO proponuja całe drzwi a te sa koszmarnie drogie.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 11:18 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Maciek ja bym szukał używanych w dobrym stanie. Jak Ci się takie trafiają to się nie zastanawiaj tylko bierz. Stare będą na przydatne detale (w razie czego).

sebi pisze:
W ASO proponuja całe drzwi a te sa koszmarnie drogie.


To fakt, a poza tym zawsze zastanawia mnie to jak na te drzwi "nabić" listewki wokół szyb :roll: . Dotyczy to także wcześniejszych jak i późniejszych modeli :( ...

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 11:29 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Mitu pisze:
To fakt, a poza tym zawsze zastanawia mnie to jak na te drzwi "nabić" listewki wokół szyb :roll: . Dotyczy to także wcześniejszych jak i późniejszych modeli :( ...


Z tego postu:
http://w114.mb.org.pl/forum/viewtopic.php?t=6499

wynika, ze sa przyklejane

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 11:38 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
michau pisze:
Mitu pisze:
To fakt, a poza tym zawsze zastanawia mnie to jak na te drzwi "nabić" listewki wokół szyb :roll: . Dotyczy to także wcześniejszych jak i późniejszych modeli :( ...


Z tego postu:
http://w114.mb.org.pl/forum/viewtopic.php?t=6499

wynika, ze sa przyklejane


Przyklejane ?? o mamusiu nie, są na spinki które wiszą na rancie drzwi a listwa wchodzi w jej zaczep. Masa która znajdowała się piędzy listwą a drzwiami miała za zadanie wytłumić drgania i nie dopuszczać do obijanie drzwi.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 11:59 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
sebi pisze:
michau pisze:

Z tego postu:
http://w114.mb.org.pl/forum/viewtopic.php?t=6499

wynika, ze sa przyklejane


Przyklejane ?? o mamusiu nie, są na spinki które wiszą na rancie drzwi a listwa wchodzi w jej zaczep. Masa która znajdowała się piędzy listwą a drzwiami miała za zadanie wytłumić drgania i nie dopuszczać do obijanie drzwi.


Nie wiem jak to jest w W 114/115, ale w W 116 i W 123 nie widziałem spinek :roll: , może niedokładnie je obejrzałem :oops: . Tak czy inaczej założyć te listwy to chyba nie jest takie proste, dlatego wiekszość aut do lakierowania nie ma zdejmowanych owych ozdób :roll: .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 12:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
W 116 jest podobnie, jak w 114/115. 5 lub 6 spinek na stronę. Może to nie spinki, tylko takie "klipy" lub "podkładki". No jak zwał, tak zwał.

Pozdrawiam.

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 12:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
PK2 pisze:
W 116 jest podobnie, jak w 114/115. 5 lub 6 spinek na stronę. Może to nie spinki, tylko takie "klipy" lub "podkładki". No jak zwał, tak zwał.


:roll: hmmm... rozbiorę dziś tapicerkę drzwiową, bo mnie to mocno zaintrygowało [zlosnik] .

Pozdrawiam ;) .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 12:46 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jeszcze jedno: poruszyliście problem listew wokół szyb. Mam w związku z tym pytanie. 115 miały chrom tylko w pionie wzdłuż słupka B, a 114 także dookoła szyby. Czy jeżeli kupię drzwi od 115 to da radę założyć te listewki, czy trzeba ramki przekładać?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2005 2:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Bukol pisze:
Jeszcze jedno: poruszyliście problem listew wokół szyb. Mam w związku z tym pytanie. 115 miały chrom tylko w pionie wzdłuż słupka B, a 114 także dookoła szyby. Czy jeżeli kupię drzwi od 115 to da radę założyć te listewki, czy trzeba ramki przekładać?

Chodzi zapewne o te elementy:
Obrazek
Obrazek
Można je dowolnie przekladać między 114 a 115-drzwi są dokładnie takie same.
Pozdrowienia

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl