| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| W115114 240D 3.0 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10703 |
Strona 1 z 8 |
| Autor: | sebi [ wt lut 22, 2005 8:37 pm ] |
| Tytuł: | W115114 240D 3.0 |
Hej Tak sobie siedzę i zastanawiam się ilu z nas klubowiczów i forumowiczów jest posiadaczami takiego własnie modelu. Ciekaw jestem historii związanych jeżeli takie zanacie a związanych z Waszymi najszybszymi dieslami na świecie w owych latach. Proszę o ujawnienie się może to być dosyć fajne doswiadczenie a statystyki nam urosną
Niebawem odbieram mojego z lakierowania i ciekaw jestem Waszych 3.0. Oto mój zaraz po kupieniu: Auto kupiłem prawie rok temu w Kielcach. Pełny oryginał z datenkartą i oryginalnym fabrycznym silnikiem. Stan opłakany ale silnik zdrowy aż dziwne. Obecnie auto jest po kpl. odrestaurowaniu blacharskim i niebawem wyjedzie z nowym lakierem też fabrycznym (504) englishrot. ![]()
|
|
| Autor: | AMG [ wt lut 22, 2005 9:41 pm ] |
| Tytuł: | Re: W115114 240 3.0D |
Nie posiadam żadnego 240D 3.0 niestety. Ale nim kupiłem mojego Ex W115 200D to za cel postawiłem sobie znalezienie 3.0 Po przeszukaniu internetu i gazet stwierdziłem, że do sprzedania sa 3 sztuki, wszystkie w woj.pomorskim. Nie zastanawiłem sie dlugo wsiadłem w W115 220D automatic mojego ojca i pojechałem w strone morza. Pierwszy był najtańszy lecz z opisu własciciela wygladało, że jest najlepszy Miał być od drugiego właściciela z przebiegiem 300kkm pełen oryginał Po ogledzinach okazało sie, że numery są od 114 wnetrze od I serii a blacha naprawde kiepska. Drugie auto było bardzo ladne w samym gdansku lecz niestety był wtedy dla mnie za drogie. Co do trzeciego to własciciel nie odbierał telefonu wiec nie obejrzałem W efekcie finalnym po dwuch tygodniach szukania kupiłem 200D
P.S. Czekam na fotki Twojej 3.0 i jej tapicerki
|
|
| Autor: | arbies [ sob lut 26, 2005 2:41 pm ] |
| Tytuł: | |
I ja natknąłem się na ciekawego 240D 3.0 w okolicach Łodzi. Stan podobny jak u Sebiego ale silnik oryginał i to w automacie! Wnętrze wyjątkowo zadbane - czarne, oryginalne zegary z kontrolką świec żarowych, bez wspomagania czyli praktycznie golas. Szybko udało mi się odnaleźć właściciela, którym był młody chłopak. Okazało się, że kupił go za śmieszne pieniądze a tak w ogóle nie posiada dodatkowych na remont. No to już widziałem to piękne auto u mnie w garażu Był to jedyny oryginalny model, z którym się zetknąłem, wszystkie pozostałe to modele niższe z silnikami od 123, przeszczepy i inne patenty. Sebi, jaki tłumik zakładasz? |
|
| Autor: | sebi [ sob lut 26, 2005 3:22 pm ] |
| Tytuł: | |
Hej No własnie ja dlatego go kupiłem bo pełny goły oryginał ale za to że nie był spaprany przez nikogo był dla mnie atrakcyjny.
Tłumiki dostanie Walkera. |
|
| Autor: | Xytras [ sob lut 26, 2005 6:42 pm ] |
| Tytuł: | |
Sebi a kiedy beda nowe fotki z prac, bo sobie juz ząbki szczerze |
|
| Autor: | sebi [ sob lut 26, 2005 6:45 pm ] |
| Tytuł: | |
W poniedziałek bedą, jak auto wyglada po podkładzie przed przeszlifowaniem a pod koniec tygodnia juz po lakierze. |
|
| Autor: | Xytras [ sob lut 26, 2005 6:48 pm ] |
| Tytuł: | |
Niema jak obejzec kolejnego pieknego /8. pozdrawiam i czekam na foty |
|
| Autor: | sebi [ ndz lut 27, 2005 6:16 pm ] |
| Tytuł: | |
Hej Naprawdę nikt nie przyzna sie do posiadania takiego modelu?? Kilka nowych fotek przed lakierowaniem: ![]()
![]()
|
|
| Autor: | arbies [ ndz lut 27, 2005 10:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Piękna robota Sebi – zero fuszerki. Ale nurtuje mnie jedna sprawa, dlaczego błotnik na tym etapie prac są przymocowane do karoserii? Będziesz je malował przytwierdzone? Co wtedy ze śrubami – przymalujesz je? |
|
| Autor: | Xytras [ ndz lut 27, 2005 11:13 pm ] |
| Tytuł: | |
No piekna robota, niema co Mazylby mi sie taki egzemplarz, ale jezeli kiedykolwiek bedzie mnie na takie cos stac to juz pewnie takich nie bedzie
|
|
| Autor: | Idzik [ pn lut 28, 2005 12:28 am ] |
| Tytuł: | |
Nie wiem czy mogę za kolegę Ale Ensignx ma takie cudeńko:
Może napisze coś więcej o swoim aucie...
|
|
| Autor: | Idzik [ pn lut 28, 2005 12:32 am ] |
| Tytuł: | |
Idzik pisze: Nie wiem czy mogę za kolegę
Ale Ensignx ma takie cudeńko:Właśnie zauważyłem, że się pochwalił, ale w osobnym temacie... Sorki |
|
| Autor: | Mitu [ pn lut 28, 2005 2:29 am ] |
| Tytuł: | |
Idzik za to ostatnie zdjęcie to Ensignx Cię "zjedzie" P.S. Proszę piszcie dalej o 3.0 to bardzo interesujący temat. Więcej zdjęć - jeśli można prosić |
|
| Autor: | sebi [ pn lut 28, 2005 8:25 am ] |
| Tytuł: | |
arbies pisze: Piękna robota Sebi – zero fuszerki. Ale nurtuje mnie jedna sprawa, dlaczego błotnik na tym etapie prac są przymocowane do karoserii? Będziesz je malował przytwierdzone? Co wtedy ze śrubami – przymalujesz je?
Hej Nie nie nie błotniki jak inne elementy rozdzielne malowane bedą osobno. |
|
| Autor: | Leszek3.0 [ pn lut 28, 2005 11:39 am ] |
| Tytuł: | |
Hej, Dzięki za zdjęcia Idzik Przepraszam za repost, ale pisałem post w pośpiechu i jakoś mi "uciekł" z tego wątku. Tak- jeszcze parę dni i zaczynamy z "Kubusiem" sezon. Na razie zimuje w garażu. W poprzedni weekend AMG i Mitu odwiedzili mnie i zrobilismy sobie rundkę po parkingu podziemnym - było naprawdę śmiesznie i klimatycznie. Mitu pisze: Idzik za to ostatnie zdjęcie to Ensignx Cię "zjedzie"
Tak, to zdjęcie oznaczenia 3.0 demaskuje niedoskonałości karoserii, ale nie oddaje sprawiesliwości wyglądowi auta, bo akurat ta okolica bagażnika jest obita. P.S. Proszę piszcie dalej o 3.0 to bardzo interesujący temat. Więcej zdjęć - jeśli można prosić
|
|
| Strona 1 z 8 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|