MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Benzynowy Sprinter
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10715
Strona 1 z 1

Autor:  MMM [ śr lut 23, 2005 4:40 pm ]
Tytuł:  Benzynowy Sprinter

Mam do kupienia Mercedesa Sprintera z benzynowym silnikiem 2300 16v (taki jak w okularze tylko mniejsza moc).
Auto z 1997r.
Oryginalny przebieg 211k km.
Raz podwyższony, krótki, blaszak, pojedyńcze koła z tyłu.
Stan auta mogę określić na "zadbany".
Nic nie puka, nic nie stuka.
Prowadzi się dobrze.
Instalacja gazowa II gen.
Rzeczywiste spalanie 14-15 l LPG na 100km.
Mam kilka pytań z tym związanych:
- czy ten silnik to dobre rozwiązanie w Sprintku?
- jak to auto jeździ na LPG?
- czy warto wyrzucić II gen i wsadzić pełny wtrysk?
- na co zwrócić uwagę przy zakupie?
- no i najważniejsze: ile można za takie coś dać???

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr lut 23, 2005 5:46 pm ]
Tytuł: 

che che szczerze mowiac to benzynowe sprintery to zadkosc... ja widziałem z 1 czy 2 .....ja widziałem cos takiego dokładnie jak opisujesz tylko z automatem ,obtoromiezem ,klima ,abs,itp itd chyba 96 rok za cos koło 26 tys +/- tysiac nie pamietam-dosc ładny.....ogolnie wszystkie sprintery ktore sa krotkie sa tansze bo sa malutkie w srodku.....Ja bym to policzył czy sie opłaca dawac gaz za 4 czy 5 tys bo to praktycznie inst gazowa od poczatku (chyba tylko zbiornik zostaje ten sam)do tego jeszcze benzynka na rozruch i dosc duze zuzycie gazu....ja tam najlepiej w sprinterze lubie silnik 2,3 D zero turbin,elektroniki,komputerow-wszystko mechaniczne nie ma sie co psuc-pali z 8-10 ltr ropy i spokoj-co prawda przyspiesza tylko do 120 a potem ledwo do 130 ale do miasta i krotkie trasy jest super auto.Te 2,9 sa bardzo silne i szybkie(122km!!!) ale dos kosztowne w naprawie(turbo,przepływka,głowica,pompawtr) Powiedz moze ile ktos chce za to cudo........obcenimy czy sie opłaca bo tak to ciezko jak jest tani to mozna sie pakwac jak w normalnej cenie to tylko diesel!

Autor:  MMM [ śr lut 23, 2005 5:56 pm ]
Tytuł: 

Cena to 22k PLN do zapłacenia.
Faktura na połowę.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr lut 23, 2005 6:22 pm ]
Tytuł: 

chmmm za ładny 97 rok to trzeba dac powyzej 25 a nawet do 30 -mowie łądny to znaczy nie po dachowaniu z prostymi bokami i nie zajechane na smierc -trzeba pamietac ze to dostawcze auto.....zalezy do czego ma to słuzyc-ja jak bede zmieniał moje 307 D na sprintera to tylko interesuje mnie daz długi raz wysoki.Te kroitkie ogryzki to sa krotsze od mojego 307 ktory tez jest najkrotszy z mozliwych i jest wiekszy od najmniejszego sprintera!!!! :lol: najlepsze sa te na trzy pola znajomy ma takiego i wysoki-wozi chleb do piekarni i liczy sie u niego objetosc paki-ale normalnie potwor-mozna tam po nim rowerem jezdzic!

Autor:  MMM [ śr lut 23, 2005 6:32 pm ]
Tytuł: 

Nie jest po "dachu", ani po "boku".
Ma delikatnie wgniecione drzwi kierowcy (o słupek - głupek).
Woził powietrze i będzie woził powietrze tj. nieciężkie rzeczy.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr lut 23, 2005 7:15 pm ]
Tytuł: 

czyli biezesz go?-to auto moze miec ta zalete ze moze miec niezłego kopa........konikow ma.Ja mam awersje do tej wersji bo jest krotka i wysoka i jak dla mnie wyglada to smiesznie troche-ale ogolnie sprinter jest super-w/g mnie najlpsze auto dostawcze na rynku!

Autor:  Mitu [ czw lut 24, 2005 12:57 pm ]
Tytuł: 

Moim zdaniem ta benzyna może się dobrze spisywać w Sprinterze. To już tradycyjne u MB - wkładanie odprężonych benzyn z aut osobowych do dostawczych*.

MERCEDES 4 EVER pisze:
Te 2,9 sa bardzo silne i szybkie(122km!!!) ale dos kosztowne w naprawie(turbo,przepływka,głowica,pompawtr)


Z tego co słyszałem to ten motor nie jest zbyt udany :( .


* - nie przypisywać pojęcia dostawczy do W 123 T [zlosnik] , choć nader często za taki robi :roll: .

Autor:  krzstian [ czw lut 24, 2005 2:08 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
* - nie przypisywać pojęcia dostawczy do W 123 T , choć nader często za taki robi .
święta prawda a ja nieco offtopic mam pytanie co zrobić bo odziedziczyłem w spadku renault trafic z 94' z banzyną sprzedać to w djabły czy może jednak gaz załorzyć(ogólnie jak się ma benzyna w autach dostawczych) ?

Autor:  MMM [ czw lut 24, 2005 4:10 pm ]
Tytuł: 

A czy może ktoś miał doczynienia z autem z takim silnikiem?
Jak on jeździ na LPG II-gen?

Autor:  Antoni Janikowski [ czw lut 24, 2005 6:57 pm ]
Tytuł: 

M111 na IIgen strzela aż przepływke czyści. Za duzy plastikowy kolektor i klops.

Autor:  Grzegi [ czw lut 24, 2005 7:51 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
M111 na IIgen strzela aż przepływke czyści. Za duzy plastikowy kolektor i klops.


M111 ma plastikowy kolektor ????

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lut 24, 2005 8:05 pm ]
Tytuł: 

nie ma znaczenia czy plastikowy czy metalowy......po prostu za nowy rodzaj wtrysku i technika 16V-musi byc wtrysk innaczej sa atrakcje...po prostu tylko 4 generacja i bedzie ok 8)

Autor:  Grzegi [ czw lut 24, 2005 8:45 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
nie ma znaczenia czy plastikowy czy metalowy......po prostu za nowy rodzaj wtrysku i technika 16V-musi byc wtrysk innaczej sa atrakcje...po prostu tylko 4 generacja i bedzie ok 8)

masz rację

a motor wygląda tak:
Obrazek

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lut 24, 2005 9:06 pm ]
Tytuł: 

No metalowy taki jak w C 180 i pochodne-spory -metalowy ale przepływka jest delikatna i tyle-tylko wtrysk LPG.Drogi ale power jest i pali wtedy rozsadne ilosci paliwa [cool]

Autor:  Grzegi [ czw lut 24, 2005 9:24 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
No metalowy taki jak w C 180 i pochodne-spory -metalowy ale przepływka jest delikatna i tyle-tylko wtrysk LPG.Drogi ale power jest i pali wtedy rozsadne ilosci paliwa [cool]


dokładnie...zaryzykowałem twierdzenie, że metalowy bo nic plastikowego u siebie nie widziałem [usmiech]....... poza zderzakami i innymi takimi[zlosnik] [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/