MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Benzynowy Sprinter https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10715 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MMM [ śr lut 23, 2005 4:40 pm ] |
Tytuł: | Benzynowy Sprinter |
Mam do kupienia Mercedesa Sprintera z benzynowym silnikiem 2300 16v (taki jak w okularze tylko mniejsza moc). Auto z 1997r. Oryginalny przebieg 211k km. Raz podwyższony, krótki, blaszak, pojedyńcze koła z tyłu. Stan auta mogę określić na "zadbany". Nic nie puka, nic nie stuka. Prowadzi się dobrze. Instalacja gazowa II gen. Rzeczywiste spalanie 14-15 l LPG na 100km. Mam kilka pytań z tym związanych: - czy ten silnik to dobre rozwiązanie w Sprintku? - jak to auto jeździ na LPG? - czy warto wyrzucić II gen i wsadzić pełny wtrysk? - na co zwrócić uwagę przy zakupie? - no i najważniejsze: ile można za takie coś dać??? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr lut 23, 2005 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
che che szczerze mowiac to benzynowe sprintery to zadkosc... ja widziałem z 1 czy 2 .....ja widziałem cos takiego dokładnie jak opisujesz tylko z automatem ,obtoromiezem ,klima ,abs,itp itd chyba 96 rok za cos koło 26 tys +/- tysiac nie pamietam-dosc ładny.....ogolnie wszystkie sprintery ktore sa krotkie sa tansze bo sa malutkie w srodku.....Ja bym to policzył czy sie opłaca dawac gaz za 4 czy 5 tys bo to praktycznie inst gazowa od poczatku (chyba tylko zbiornik zostaje ten sam)do tego jeszcze benzynka na rozruch i dosc duze zuzycie gazu....ja tam najlepiej w sprinterze lubie silnik 2,3 D zero turbin,elektroniki,komputerow-wszystko mechaniczne nie ma sie co psuc-pali z 8-10 ltr ropy i spokoj-co prawda przyspiesza tylko do 120 a potem ledwo do 130 ale do miasta i krotkie trasy jest super auto.Te 2,9 sa bardzo silne i szybkie(122km!!!) ale dos kosztowne w naprawie(turbo,przepływka,głowica,pompawtr) Powiedz moze ile ktos chce za to cudo........obcenimy czy sie opłaca bo tak to ciezko jak jest tani to mozna sie pakwac jak w normalnej cenie to tylko diesel! |
Autor: | MMM [ śr lut 23, 2005 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
Cena to 22k PLN do zapłacenia. Faktura na połowę. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr lut 23, 2005 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
chmmm za ładny 97 rok to trzeba dac powyzej 25 a nawet do 30 -mowie łądny to znaczy nie po dachowaniu z prostymi bokami i nie zajechane na smierc -trzeba pamietac ze to dostawcze auto.....zalezy do czego ma to słuzyc-ja jak bede zmieniał moje 307 D na sprintera to tylko interesuje mnie daz długi raz wysoki.Te kroitkie ogryzki to sa krotsze od mojego 307 ktory tez jest najkrotszy z mozliwych i jest wiekszy od najmniejszego sprintera!!!! ![]() |
Autor: | MMM [ śr lut 23, 2005 6:32 pm ] |
Tytuł: | |
Nie jest po "dachu", ani po "boku". Ma delikatnie wgniecione drzwi kierowcy (o słupek - głupek). Woził powietrze i będzie woził powietrze tj. nieciężkie rzeczy. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr lut 23, 2005 7:15 pm ] |
Tytuł: | |
czyli biezesz go?-to auto moze miec ta zalete ze moze miec niezłego kopa........konikow ma.Ja mam awersje do tej wersji bo jest krotka i wysoka i jak dla mnie wyglada to smiesznie troche-ale ogolnie sprinter jest super-w/g mnie najlpsze auto dostawcze na rynku! |
Autor: | Mitu [ czw lut 24, 2005 12:57 pm ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem ta benzyna może się dobrze spisywać w Sprinterze. To już tradycyjne u MB - wkładanie odprężonych benzyn z aut osobowych do dostawczych*. MERCEDES 4 EVER pisze: Te 2,9 sa bardzo silne i szybkie(122km!!!) ale dos kosztowne w naprawie(turbo,przepływka,głowica,pompawtr)
Z tego co słyszałem to ten motor nie jest zbyt udany ![]() * - nie przypisywać pojęcia dostawczy do W 123 T ![]() ![]() |
Autor: | krzstian [ czw lut 24, 2005 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: * - nie przypisywać pojęcia dostawczy do W 123 T , choć nader często za taki robi . święta prawda a ja nieco offtopic mam pytanie co zrobić bo odziedziczyłem w spadku renault trafic z 94' z banzyną sprzedać to w djabły czy może jednak gaz załorzyć(ogólnie jak się ma benzyna w autach dostawczych) ?
|
Autor: | MMM [ czw lut 24, 2005 4:10 pm ] |
Tytuł: | |
A czy może ktoś miał doczynienia z autem z takim silnikiem? Jak on jeździ na LPG II-gen? |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw lut 24, 2005 6:57 pm ] |
Tytuł: | |
M111 na IIgen strzela aż przepływke czyści. Za duzy plastikowy kolektor i klops. |
Autor: | Grzegi [ czw lut 24, 2005 7:51 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: M111 na IIgen strzela aż przepływke czyści. Za duzy plastikowy kolektor i klops.
M111 ma plastikowy kolektor ???? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lut 24, 2005 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
nie ma znaczenia czy plastikowy czy metalowy......po prostu za nowy rodzaj wtrysku i technika 16V-musi byc wtrysk innaczej sa atrakcje...po prostu tylko 4 generacja i bedzie ok ![]() |
Autor: | Grzegi [ czw lut 24, 2005 8:45 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: nie ma znaczenia czy plastikowy czy metalowy......po prostu za nowy rodzaj wtrysku i technika 16V-musi byc wtrysk innaczej sa atrakcje...po prostu tylko 4 generacja i bedzie ok
![]() masz rację a motor wygląda tak: ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lut 24, 2005 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
No metalowy taki jak w C 180 i pochodne-spory -metalowy ale przepływka jest delikatna i tyle-tylko wtrysk LPG.Drogi ale power jest i pali wtedy rozsadne ilosci paliwa ![]() |
Autor: | Grzegi [ czw lut 24, 2005 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: No metalowy taki jak w C 180 i pochodne-spory -metalowy ale przepływka jest delikatna i tyle-tylko wtrysk LPG.Drogi ale power jest i pali wtedy rozsadne ilosci paliwa
![]() dokładnie...zaryzykowałem twierdzenie, że metalowy bo nic plastikowego u siebie nie widziałem ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |