MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nie wszystko złoto ... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=11281 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bader [ sob mar 26, 2005 8:20 pm ] |
Tytuł: | nie wszystko złoto ... |
No każdy nachwalił jaki ładny lakier i teraz mam za swoje... Czyściłem dziś sobie bagażnik - najpierw ucieszyłem się że jest oryginalny gumowy dywanik, po czym jak go zdjąłem zobaczyłem że już konkretnie rude łapie ![]() ![]() Po tym ciekawym doświadczeniu zerknąłem jeszcze pod fotele. Zdjąłem oryginalny dywanik, później tą szarą gąbkę - wszystko ekstra, ładnie pomalowane, tyle że "lekka" rzeźba podłogi no i cała mokra ![]() No a żeby nie był post taki całkiem smutny to powiem że poskładałem alternator do kupy i teraz się już nie trzęsie jak głupi - jednocześnie przestał mi popiskiwać pasek. Z technicznych problemów zostały tylko amorki z przodu i autko będzie jeździć jak nowe ![]() |
Autor: | sebi [ sob mar 26, 2005 8:26 pm ] |
Tytuł: | |
hej To niestety typowe objawy przy /8. Bardzo czesto jest tak że na podłodze pod wartwą konserwacji z jednej i drugiej strony niestety w środku jest woda i korozja ![]() Mercedes w tym modelu zakładał z góry że wilgos bedzie sie dostawała do srodka ale kto wtedy sie tym martwił??. Trzeba przeciwdziałać, lokalizować przecieki, sprawdzać na bieżąco, konserwować, dbac o uszczelki. |
Autor: | Bader [ pn mar 28, 2005 2:25 am ] |
Tytuł: | |
sebi pisze: hej
To niestety typowe objawy przy /8. Bardzo czesto jest tak że na podłodze pod wartwą konserwacji z jednej i drugiej strony niestety w środku jest woda i korozja ![]() Mercedes w tym modelu zakładał z góry że wilgos bedzie sie dostawała do srodka ale kto wtedy sie tym martwił??. Trzeba przeciwdziałać, lokalizować przecieki, sprawdzać na bieżąco, konserwować, dbac o uszczelki. Tzn czy póki nigdzie nie zobaczę rdzy starać się uszczelnić podłogę i po prostu starać się zapobiec dostawaniu się wody ? |
Autor: | Sill [ wt mar 29, 2005 8:06 am ] |
Tytuł: | |
a pewny jesteś, że akurat podłoga ci przecieka? może leci gdzieś z innego miejsca - podszybia, przez uszczelki , może nawet przez zimę ci się nazbierało śniegu z butów i wodą nasiąkły dywaniki - moja rada - dokaldnie wszystko wysuszyć i zaobserwować skąd leci woda. Pozatym co masz na myśli mówiąc "lekk rzeźba podłogi"? |
Autor: | kruszyn [ wt mar 29, 2005 8:46 am ] |
Tytuł: | |
To jest to co Ci mowilem o zatkanym odplywem na podszybiu w czasie remontu. Woda dostawala sie od gornego lewego naroznika i leciala po nadkolu z tym, ze jest to juz uszczelnione i poprawione, sprawdzalem to u balcharza lejac wode z najrozniejszych stron .... niestety nie zdarzylem juz tego poprawic (wyczyscic, zabezpieczyc i wymalowac). Sprawdz jeszcze bo nie jestem pewien ale chyba troszeczke tez moklo pod lampa tylna ale nie wiem w jaki sposob. Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek pozdrawiam ![]() |
Autor: | Bader [ śr mar 30, 2005 10:00 am ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: To jest to co Ci mowilem o zatkanym odplywem na podszybiu w czasie remontu. Woda dostawala sie od gornego lewego naroznika i leciala po nadkolu z tym, ze jest to juz uszczelnione i poprawione, sprawdzalem to u balcharza lejac wode z najrozniejszych stron .... niestety nie zdarzylem juz tego poprawic (wyczyscic, zabezpieczyc i wymalowac). Sprawdz jeszcze bo nie jestem pewien ale chyba troszeczke tez moklo pod lampa tylna ale nie wiem w jaki sposob. Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek
pozdrawiam No właśnie nie wszystko spamiętałem co mi wtedy mówiłeś... Nic to, jak będę miał chwilę wolnego to dokładnie obejrzę co i jak. Ogólnie autko super, wczoraj jakiś facet zobaczył na podwórku i mnie katował przez godzinę żeby mu sprzedać ![]() ![]() Prosił bym Cię na jeszce tylkona priv o jakiś przepis na ten perłowy kolor jaki olej jest zalany no i czy/kiedy zmieniałeś w skrzyni i w moście ![]() Z góry dzięki za info ![]() Również pozdrawiam |
Autor: | MATHIEW [ sob kwie 02, 2005 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej leci przez grodz silnika tuz za pedalami zarowno po stronie pasazera i kierowcy zerwij tam konserwacje i sprawdz bo z wiezchu to napewno wyglada doskonale pozdrawiam maciej |
Autor: | Bader [ ndz kwie 03, 2005 2:56 am ] |
Tytuł: | |
MATHIEW pisze: z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej leci przez grodz silnika tuz za pedalami zarowno po stronie pasazera i kierowcy zerwij tam konserwacje i sprawdz bo z wiezchu to napewno wyglada doskonale
pozdrawiam maciej Dzięki za podpowiedź - napewno się tym zajmę, jak mi tylko na uczelni trochę dadzą oddechu złapać ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |