MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

nie wszystko złoto ...
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=11281
Strona 1 z 1

Autor:  Bader [ sob mar 26, 2005 8:20 pm ]
Tytuł:  nie wszystko złoto ...

No każdy nachwalił jaki ładny lakier i teraz mam za swoje...
Czyściłem dziś sobie bagażnik - najpierw ucieszyłem się że jest oryginalny gumowy dywanik, po czym jak go zdjąłem zobaczyłem że już konkretnie rude łapie :-?... Niewiele myśląc druciaka na wiertarkę i do dzieła - okazało się że w całym bagażniku pod zabezpieczeniem jest rudo i to czarne coś można miejscami paznokciem zdrapać :roll:. Wyczyściłem do gołej blachy podłogę na ile umiałem i pomalowałem jakimś ustrojstwem typu hamerait. Może jakiś czas będzie dobrze bo póki co to kasę na amorki zbieram.
Po tym ciekawym doświadczeniu zerknąłem jeszcze pod fotele. Zdjąłem oryginalny dywanik, później tą szarą gąbkę - wszystko ekstra, ładnie pomalowane, tyle że "lekka" rzeźba podłogi no i cała mokra :-? - czy jest jakiś typowy powód, dlaczego wilgoć zbiera się wewnątrz ? Wszystko wygląda na elegancko zrobione, ale jak będzie tam taka warstewka wody to napewno zacznie w końcu korodować. Nie znam się na tym zupełnie więc proszę o rady czy w takich sytuacjach robi się od nowa podłogę czy raczej coś próbuje uszczelniać.
No a żeby nie był post taki całkiem smutny to powiem że poskładałem alternator do kupy i teraz się już nie trzęsie jak głupi - jednocześnie przestał mi popiskiwać pasek. Z technicznych problemów zostały tylko amorki z przodu i autko będzie jeździć jak nowe :)

Autor:  sebi [ sob mar 26, 2005 8:26 pm ]
Tytuł: 

hej

To niestety typowe objawy przy /8.
Bardzo czesto jest tak że na podłodze pod wartwą konserwacji z jednej i drugiej strony niestety w środku jest woda i korozja :-(
Mercedes w tym modelu zakładał z góry że wilgos bedzie sie dostawała do srodka ale kto wtedy sie tym martwił??. Trzeba przeciwdziałać, lokalizować przecieki, sprawdzać na bieżąco, konserwować, dbac o uszczelki.

Autor:  Bader [ pn mar 28, 2005 2:25 am ]
Tytuł: 

sebi pisze:
hej

To niestety typowe objawy przy /8.
Bardzo czesto jest tak że na podłodze pod wartwą konserwacji z jednej i drugiej strony niestety w środku jest woda i korozja :-(
Mercedes w tym modelu zakładał z góry że wilgos bedzie sie dostawała do srodka ale kto wtedy sie tym martwił??. Trzeba przeciwdziałać, lokalizować przecieki, sprawdzać na bieżąco, konserwować, dbac o uszczelki.


Tzn czy póki nigdzie nie zobaczę rdzy starać się uszczelnić podłogę i po prostu starać się zapobiec dostawaniu się wody ?

Autor:  Sill [ wt mar 29, 2005 8:06 am ]
Tytuł: 

a pewny jesteś, że akurat podłoga ci przecieka? może leci gdzieś z innego miejsca - podszybia, przez uszczelki , może nawet przez zimę ci się nazbierało śniegu z butów i wodą nasiąkły dywaniki - moja rada - dokaldnie wszystko wysuszyć i zaobserwować skąd leci woda.
Pozatym co masz na myśli mówiąc "lekk rzeźba podłogi"?

Autor:  kruszyn [ wt mar 29, 2005 8:46 am ]
Tytuł: 

To jest to co Ci mowilem o zatkanym odplywem na podszybiu w czasie remontu. Woda dostawala sie od gornego lewego naroznika i leciala po nadkolu z tym, ze jest to juz uszczelnione i poprawione, sprawdzalem to u balcharza lejac wode z najrozniejszych stron .... niestety nie zdarzylem juz tego poprawic (wyczyscic, zabezpieczyc i wymalowac). Sprawdz jeszcze bo nie jestem pewien ale chyba troszeczke tez moklo pod lampa tylna ale nie wiem w jaki sposob. Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek
pozdrawiam :)

Autor:  Bader [ śr mar 30, 2005 10:00 am ]
Tytuł: 

kruszyn pisze:
To jest to co Ci mowilem o zatkanym odplywem na podszybiu w czasie remontu. Woda dostawala sie od gornego lewego naroznika i leciala po nadkolu z tym, ze jest to juz uszczelnione i poprawione, sprawdzalem to u balcharza lejac wode z najrozniejszych stron .... niestety nie zdarzylem juz tego poprawic (wyczyscic, zabezpieczyc i wymalowac). Sprawdz jeszcze bo nie jestem pewien ale chyba troszeczke tez moklo pod lampa tylna ale nie wiem w jaki sposob. Mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek
pozdrawiam


No właśnie nie wszystko spamiętałem co mi wtedy mówiłeś...
Nic to, jak będę miał chwilę wolnego to dokładnie obejrzę co i jak.
Ogólnie autko super, wczoraj jakiś facet zobaczył na podwórku i mnie katował przez godzinę żeby mu sprzedać [zlosnik] Aż chce się o nie dbać :)
Prosił bym Cię na jeszce tylkona priv o jakiś przepis na ten perłowy kolor jaki olej jest zalany no i czy/kiedy zmieniałeś w skrzyni i w moście ;)
Z góry dzięki za info :)
Również pozdrawiam

Autor:  MATHIEW [ sob kwie 02, 2005 11:33 pm ]
Tytuł: 

z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej leci przez grodz silnika tuz za pedalami zarowno po stronie pasazera i kierowcy zerwij tam konserwacje i sprawdz bo z wiezchu to napewno wyglada doskonale
pozdrawiam
maciej

Autor:  Bader [ ndz kwie 03, 2005 2:56 am ]
Tytuł: 

MATHIEW pisze:
z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej leci przez grodz silnika tuz za pedalami zarowno po stronie pasazera i kierowcy zerwij tam konserwacje i sprawdz bo z wiezchu to napewno wyglada doskonale
pozdrawiam
maciej


Dzięki za podpowiedź - napewno się tym zajmę, jak mi tylko na uczelni trochę dadzą oddechu złapać :-?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/