MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompka ręczna?
Post: ndz kwie 24, 2005 6:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 03, 2004 2:27 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
wybaczcie idiotyczne pytanie, ale gdzie mam znaleźć to cholerstwo? niestety jest mi ona niezbędna a nie wiem, albo jestem ślepy, albo mój egzemplarz tego nie posiada :oops:

_________________
Ex:
W115 220D 1976r.
W123 240D 1978r.
Obecnie: Oldsmobile Cutlass 1980r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 24, 2005 7:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Ale napisz co tak naprawde masz na mysli: "pomka reczna" ????

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 24, 2005 10:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Witam.Patrząć na Twoje D to pompa ręczna znajduje się przy pompie paliwa.Okrągłe pokrętło, które odkręca się w lewo i pompujesz góra-dół.Wspomagasz się tym ustrojstwem gdy zapowietrzy Ci się układ paliwowy.

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 24, 2005 11:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 03, 2004 2:27 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
oczywiście pisząć o pompce miałem na myśli tę, o której pisze Merolek 115 i właśnie w wyżej opisanym celu muszę jej użyć. powalczę z rana, dzięki.

_________________
Ex:

W115 220D 1976r.

W123 240D 1978r.

Obecnie: Oldsmobile Cutlass 1980r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 2:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Pompka musi być. Oryginalna fabryczna była z metalowym pokrętłem u mnie niestety już jest z plastikowym. Przy odpowietrzaniu warto też odkręcić lekko lewą śrubkę na filtrze (dużym) paliwa( najlepiej oczkową 14) tę poziomą skierowaną główką do silnika. Gdy zaczniesz pompować pompką i spod śrubki zacznie lecieć paliwo to trzeba ja dokręcić (nadal lekko pompując). Przy zapowietrzaniu należy oczywiście sprawdzić oba filtry paliwa bo nawet na dużych stacjach leją takie paprochy że zlew by sie zapchał.
Powodzenia
PS: Sposób może amatorski ale u mnie skuteczny.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl