| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Simeringi Dyferenciału W115 - https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=16486 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Piotrek_ddz [ czw sty 19, 2006 9:42 pm ] |
| Tytuł: | Simeringi Dyferenciału W115 - |
witam.. Czy ktoś z szanownych kolegów wymieniał simeringi w dyferze.. chodzi głównie o simering wałka atakujacego.. jest on chyba dość głeboko schowany a na pewno nadaje sie do wymiany bo dyfer był cały oblepiony smarem.. Prosiłbym o wskazówki jak dobrać sie do tego uszczelniacza bez zadnych uszkodzeń mechanizmu.. uszczelki półosi tez ida do wymiany, ale te bez problemu wyjąłem.. z góry dziękuje za interwencje pozdrawiam Piotrek! |
|
| Autor: | Piotrek_ddz [ ndz sty 22, 2006 7:58 pm ] |
| Tytuł: | |
No to zonk..
myślałem ze ktoś moze zabierał sie juz za to kiedys.. no cóż pozostane sam na placu boju i sam sie do tego dobiore..!! pozdrawiam.. |
|
| Autor: | VALENTINE123 [ ndz sty 22, 2006 8:07 pm ] |
| Tytuł: | |
Ten simmering na wałku ataku to nr 30 na rys ,może schemacik coś Ci pomoże.
|
|
| Autor: | Piotrek_ddz [ ndz sty 22, 2006 8:34 pm ] |
| Tytuł: | |
Dzięki za schemat Valentine123 bede próbował go zdjąć.. tylko najpierw trzeba odkręcic tą smieszną nakrętke na wałku, która uparcie mocno dokręcona jest.. |
|
| Autor: | Robert Belzyt [ śr sty 25, 2006 2:48 pm ] |
| Tytuł: | |
Ot, to właśnie jest problem, ta nakrętka. Zazwyczaj uparcie siedzi na swoim miejscu i ani drgnie. Przerabiałem tan temat,dorobiłem sobie specjalny klucz do tej nakrętki, ale to nie pomogło, bo bez wymontowania mostu z auta, było tam za mało miejsca na manewry. Postanowiłem temat odłożyć na później i w międzyczasie przestało ciec, a oryginalny uszczelniacz MB leży sobie w schowku. Tak więc potrzeba dobrego klucza i jak nie puści z kanału, to trzeba wymontować cały most. |
|
| Autor: | MacKuz [ śr sty 25, 2006 3:01 pm ] |
| Tytuł: | |
Najlepiej kup sobie najpierw nową nakretke bo stara przy ściąganiu może ulec zniszczeniu Jak sobie zrobiłem najpierw specjalny klucz No i jest jeszzce jeden problem po wymianie simeringa ta nakretke nalezy dokręcić odpowiednim momentem jak zrobisz to za lekko bedzie ci grzechotać łozysko jak za mocno to skasujesz luz i cofniesz wałek atakujacy co może spowodowac wycie mostu. Generalnie sprawa upierdliwa i wymagajaca dużego zamozaparcia i siły co również delikatna Robiłem to u siebie cięzko było ale sie udało |
|
| Autor: | Piotrek_ddz [ czw sty 26, 2006 8:34 pm ] |
| Tytuł: | |
Toście mnie nastraszyli koledzy.. teraz to mam wielkie obawy czy w ogóle rozbebeszac ten dyfer skoro liczą sie momenty dokręcenia nakrętki... może po prostu zostawie w spokoju jak zrobił to kolega Robert_Belzyt i moze samo przestanie cieknąć..
dyfer leży na stole ..juz wyjęty.. kombinowalem juz cos z kluczem.. brakuje mi jeszcze precyzji... wolałbym niczego nie spie... ..sam nie wiem.. zobaczymy jak to bedzie pozdrawiam |
|
| Autor: | chmielo [ ndz lut 07, 2010 4:12 pm ] |
| Tytuł: | |
Ma ktoś może numery nakrętki, uszczelniacza i tuleji rozprężnej?? |
|
| Autor: | bmw [ czw lut 11, 2010 11:47 am ] |
| Tytuł: | |
Piotr ddz do takich nakrętek polecam klucz udarowy,podjedź z mostem do kogoś kto ma taki klucz i niech Ci odkręci,nawet w wulkanizacji mają klucze udarowe,nie ma co kombinować i się siłować. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|