MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

potrzebne informacje dot remontu w 115
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=1731
Strona 1 z 1

Autor:  szable [ śr sty 29, 2003 11:10 pm ]
Tytuł:  potrzebne informacje dot remontu w 115

czesc,
potrzebuje kontaktu z ludzmi ktorzy:
- maja doswiadczenia w wrzucaniu silnika w123 - 300D do w115;
- maja doswiadczenia w montowaniu skrzyni biegow5 od w124 do w/w silnika
- wiedza gdzie mozna kupic najlepiej i najtaniej blachy,
- maja doswiadczenie w zabezpieczaniu spawow naprawianego samochodu.

ponadto szukam deski rozdzielczej w idealnym stanie do w115
dzieki za odpowiedzi.

Autor:  Pioterek [ czw sty 30, 2003 5:25 pm ]
Tytuł:  Re: potrzebne informacje dot remontu w 115

szable pisze:
czesc,
potrzebuje kontaktu z ludzmi ktorzy:
- maja doswiadczenia w wrzucaniu silnika w123 - 300D do w115;
- maja doswiadczenia w montowaniu skrzyni biegow5 od w124 do w/w silnika
- wiedza gdzie mozna kupic najlepiej i najtaniej blachy,
- maja doswiadczenie w zabezpieczaniu spawow naprawianego samochodu.

ponadto szukam deski rozdzielczej w idealnym stanie do w115
dzieki za odpowiedzi.


Witam,

Jeśli chodzi o pkt 1 to osobiście odradzam takiego "tjuna" [oczko] - problem z filtrem oleju, ale co kto lubi. Odnośnie pkt 2 to skrzynia od 124 ma rozrusznik z druiej strony, więc trzeba kombinować coś z obudową. Pkt 3 sam chciałbym wiedzieć, a pkt 4 również.
[oczko] P.S. Deski też szukam idealnej - granatowej.

Pozdrawiam

Autor:  BenzKing [ czw sty 30, 2003 6:22 pm ]
Tytuł: 

@Pioterek:

Zobacz tutaj:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2401384799&category=30174

Autor:  marcin280e [ czw sty 30, 2003 11:56 pm ]
Tytuł: 

ad1
Silnik jest praktycznie taki sam różni sie osprzetem typu filtr oleju,paliwa,kolektorem ssacym,obudowa filtra powietrza ,pompą wspomagania kierownicy i pewnie łapami mocującymi.Jak masz orginalne detale to bez problemu jak nie to sie trochę nie mieści.
Ad2
Skrzynię możesz dopasować na "sucho" poza samochodem pozostaje problem wału napędowego i przełożenia tylnego mostu.
Ad3
tego nie wiem.
Ad4
Na czyste i suche spawy i miejsca połączeń blach należy zastosować pastę uszczelniająca na bazie aluminium i nitra.Nakladamy ją pędzlem z obu stron połączenia -warto ja trochę rozcieńczyć rozpuszczalnikiem.

Autor:  Ocet [ pt sty 31, 2003 9:31 am ]
Tytuł: 

marcin280e, jestes pewien, ze zmiana mocowania filtra oleju jak jest stare nie sprawi problemu? Trzeba miec do tego palnik?

Autor:  marcin280e [ pt sty 31, 2003 5:03 pm ]
Tytuł: 

Nie ma śruby której nie można by odkręcic [zlosnik] po co zaraz palnik?

Autor:  szable [ pt sty 31, 2003 9:41 pm ]
Tytuł:  dzieki za zainteresowanie

pioter mnie troche ostudzil z ta skrzynia biegow, ale czy to prawda, ze byla skrzynia 5 do w114/115 ?
jakie byly przelozenia?
a w ogole to czy ktos dysponuje tabela przelozen skrzyn biegow i mostow do w123 w124 w115 ?

pioter - napisz do shop@osp.netium.pl - przysla ci oferte ze zdjeciami blach do w115, co do cen - nie mam na razie danych.

milego dzionka zycze. k

Autor:  Ocet [ pn lut 03, 2003 6:17 pm ]
Tytuł: 

marcin280e pisze:
Nie ma śruby której nie można by odkręcic [zlosnik] po co zaraz palnik?

Jestem w Stanach. wiec nie moglem zrobic wizji lokalnej. Pamietalem, ze odlew jest inny...


Odnosnie skrzyn 5, to oczywwiscie, ze byly! To Mercedes!
Tyle, ze ciezko je kupic i sa awaryjne...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/