| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Blachy do W115 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=18312 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | sobolini [ pn kwie 17, 2006 4:56 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam, zamierzam w najblizszym czasie remont blacharki w mojej 115. w zwiazku z tym mam pytanie do bogatych w takowe doswiadczenia ludzi. na chwile obecna mam do wymiany: wewnetrzne blachy komory silnika ( tam gdzie sa mocowania gorne amorkow ), pas tylny ( caly - reperaturka nie wchodzi w gre ) i wneke kola zapasowego. to na dana chwile po rozebraniu auta pewnie jeszcze mnostwo rzeczy dojdzie. tak wiec gdzie mozna sie zaopatrzyc w oblachowanie do takiego MB? chodzi mi o podrobki/zamienniki oczywiscie. czy moze lepiej poszukac uzywek w dobrym stanie?( moze ma ktos z was?). bylem na stronie O.S.P. i maja w ofercie potrzebne mi czesci tylko czy jakosciowo sa dobre? - pytam bo jak kupilem ( nie u nich ) blachy do kadetta w podrobce to sporo sie trzeba bylo nameczyc aby je dopasowac. wole sie wczesniej zapytac zanim niepotrzebnie wydam kase. Dodano po 42 minutach.: ah jeszcze jedno. obok tabliczki z numerami nadwozia jest taka zamalowana pod kolor lakieru z wypuklymi cyframi. czy jest to wlasnie tabliczka z kodami wyposazenia? jesli tak to prosze o "rozkodowanie" takowych. z gory dziekuje i pozdrawiam. nie mam cyfrowki ale wyglada to mniej wiecej tak: 15 5148404 115715 10 2989 2 430W 424 536 |
|
| Autor: | Mitu [ pn kwie 17, 2006 7:55 pm ] |
| Tytuł: | |
Blachy z OSP, które będą przystępne cenowo to Klokkerholm. Uważam, że jakość adekwatna do ceny, czyli cudów nie oczekuj, ale dramatu też nie będzie. Z resztą to raczej jedyna firma na rynku, która ma blachy przystępne cenowo. Możesz jeszcze próbować z polskimi blachami, ale ja ich na oczy nie widziałem, więc nie będę się o jakości wypowiadał. O kupnie używanych elementów z Twojej listy życzeń raczej zapomnij... (widziałem ogłoszenie w prasie Co do kodów to: 430 - (numer lakieru) Herbstbeige, czyli żółto beżowy coś w rodzaju kawa z mlekiem A to są kody wyposażenia: 424 - skrzynia manualna z lewarkiem w podłodze 536 - chyba nie ma takiego kodu, sprawdź dobrze |
|
| Autor: | sobolini [ pn kwie 17, 2006 8:11 pm ] |
| Tytuł: | |
wielkie dzieki. tak ktoras z wielu warstw lakieru ma taki brudno zolty kolor. a jesli chodzi o ten numer to napeno jest to 536 - wlasnie ponownie sprawdzalem. jesli chodzi o blachy to rzeczywiscie uzywek nie ma co szukac a w podrobki to chyba rzeczywiscie w znosnym przedziale cenowym to tylko Klokkerholm. |
|
| Autor: | amon [ pn kwie 17, 2006 8:54 pm ] |
| Tytuł: | |
536- to tłumienie zakłóceń radiowych bez radia i automatycznej anteny (od 01.01.1970 do 31.07.1992 |
|
| Autor: | sobolini [ pn kwie 17, 2006 9:02 pm ] |
| Tytuł: | |
witam na forum! Amon. pisze: 536- to tłumienie zakłuceń radiowych bez radia i automatycznej anteny (od 01.01.1970 do 31.07.1992
a co to takiego to tlumienie i jak to wyglada??? |
|
| Autor: | amon [ pn kwie 17, 2006 9:17 pm ] |
| Tytuł: | |
Przepraszam, ale może się nie dokładnie wyraziłem chodzi tu o eliminację zakłóceń radiowych ( stosowaną tylko z tego co wiem w silnikach benzynowych choć ja mam też kod odpowiadający za to w swoim 220d u mnie 533) |
|
| Autor: | sebi [ wt kwie 18, 2006 12:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Amon. pisze: Przepraszam, ale może się nie dokładnie wyraziłem chodzi tu o eliminację zakłóceń radiowych ( stosowaną tylko z tego co wiem w silnikach benzynowych choć ja mam też kod odpowiadający za to w swoim 220d u mnie 533)
Hej Tomek dziwne jest to widze Cię jako uzytkownika a nie kubowicza zaraz to zmienimy !! Dodano po 2 godzinach. 58 minutach.: I gotowe dzięki MacKuz |
|
| Autor: | wielki3333 [ wt kwie 18, 2006 12:31 pm ] |
| Tytuł: | |
może tu http://potrykus.com.pl/samochody/trapez/trapez.htm brałem podłoge do 123 i była git |
|
| Autor: | sobolini [ wt kwie 18, 2006 6:55 pm ] |
| Tytuł: | |
dzieki, no tego kontaktu nie mialem. a moze kto jeszcze moze sie wypowiedziec o tej firmie? |
|
| Autor: | MATHIEW [ śr kwie 19, 2006 12:03 am ] |
| Tytuł: | |
mam ich podloge z progami,blacha jest dosc cienka w porownaniu z oryginalem, tylny pas -w miare porzadny. tylne blotniki ciezkie do pasowania zwlaszcza przy drzwiach i na laczeniu z ich tylnym pasem, ale ujda blotnik przedni reperatury tylnych nadkoli wszystko od nich jest z dosc cienkiej blachy(poza tym blotnikiem z przodu) no i oni sami sa dosc ciezcy w uzyciu, jak bedziesz zalatwial z nimi interes to zrozumiesz o czym mowa. |
|
| Autor: | sobolini [ śr kwie 19, 2006 8:34 pm ] |
| Tytuł: | |
wielkie dziex. z tym utrudnionym kontaktem to chyba niestety prawda bo wyslalem im mejla z pytaniami i glucho na razie, chyba trzeba bedzie zadzwonic. Powiedz mi jak kupowales ten pas tylny to jaki on mial symbol u nich w tabeli? bo znalazlem: sciana tylna kompletna ( symbol P131106 1,2) i Belka tylna (P13133 0) bo nijak zadne z tych dwoch mi pod pas tylny nie pasuje, a produktu o nazwie "pas tylny" na tej stronie nie znalazlem. chyba ze maja w asortymencie jeszcze inne czesci a nie ma ich na stronce. odbierales osobiscie czy kurierem? |
|
| Autor: | Sill [ śr kwie 19, 2006 9:24 pm ] |
| Tytuł: | |
Belka tylnia to jest ta za pasem zaraz, a ściana tylnia to właśnie pas tylni kompletny. Blachy wcale nie są cieńsze niż u klokkerholma. Np. przednie nadkole jedno mam ich a drugie klokkerholma i ich nie dość, że jest z grubszej blachy to jeszcze jest kompletne tzn razem ze wzmocnieniem pod amortyzator, ale za to nie ma nawierconych otworów. Podłużnice tylnie i progi też są porządne, a podłogi są razem z podciągami. Ceny są niskie, blacha (odpowiedni zabezpieczona) nie koroduje, ale to wszystko jest robione na starych i zużytych tłoczniach więc przygotuj się, ze czasami troche cierpliwości i wysiłku kosztuje spasowanie elementów. generalnie jeśli nie robisz auta na orginalnych blachach to nie ma wiekszego znaczenia czy włożysz klokkerholma, czy wyrób rodzimy. Acha i jeszcze jedno. Jeżeli czegoś sami nie robią to mogą ci w przyzwoitej cenie sciągnąć innej firmy. Generalnie mają całkiem sporo części również mechanicznych. |
|
| Autor: | sebi [ śr kwie 19, 2006 9:56 pm ] |
| Tytuł: | |
sobolini pisze: jak kupowales ten pas tylny to jaki on mial symbol u nich w tabeli?
Wszystko tylko nie to !!! kup oryginał w ASO ta akurat blacha jest bardzo ważna. |
|
| Autor: | MATHIEW [ śr kwie 19, 2006 9:58 pm ] |
| Tytuł: | |
Sill pisze: Belka tylnia to jest ta za pasem zaraz, a ściana tylnia to właśnie pas tylni kompletny. Blachy wcale nie są cieńsze niż u klokkerholma. Np. przednie nadkole jedno mam ich a drugie klokkerholma i ich nie dość, że jest z grubszej blachy to jeszcze jest kompletne tzn razem ze wzmocnieniem pod amortyzator, ale za to nie ma nawierconych otworów. Podłużnice tylnie i progi też są porządne, a podłogi są razem z podciągami. Ceny są niskie, blacha (odpowiedni zabezpieczona) nie koroduje, ale to wszystko jest robione na starych i zużytych tłoczniach więc przygotuj się, ze czasami troche cierpliwości i wysiłku kosztuje spasowanie elementów. generalnie jeśli nie robisz auta na orginalnych blachach to nie ma wiekszego znaczenia czy włożysz klokkerholma, czy wyrób rodzimy.
Acha i jeszcze jedno. Jeżeli czegoś sami nie robią to mogą ci w przyzwoitej cenie sciągnąć innej firmy. Generalnie mają całkiem sporo części również mechanicznych. no bez przesady ze sa tak wspaniale, ja mam zalozone te blachy i nijakiego zabezpieczenia przed korozja nie znalazlem. sa zwyczajnie pociagniete podkladem,który i tak zdarłem zeby połozyc podklad epoksydowy. skoro założyłeś ich podloge to powinienes zauważyć jedna rzecz, a mianowicie ze sie zagina pod obciazeniem . ustalmy jedno ze za te pieniadze nic lepszego nie ma . podloge i progi wewnetrzne lepiej od razu poszukac gdzie indziej bo prawda jest taka ze ta podloga nie zapewni odpowiedniej sztywnosci i potem pojedziesz zmieniac opony podniosa ci samochod na podnosniku za cztery punkty a dwie godziny pozniej bedziesz kolejny raz ustawial szpary w drzwiach. Moj kolega to przerabial pierwszy (wszystkie blachy zalozyl od nich). dzieki bogu ja robilem remont po nim i w prawdzie podloge i progi wewnetrzne mam z Szemudu ,ale progi zewnetrzne mam włoskie z grubszej blachy i to dopiero usztywnilo nadwozie tak ze podnosniki mi nie straszane. |
|
| Autor: | sobolini [ śr kwie 19, 2006 10:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Wszystko tylko nie to !!! kup oryginał w ASO ta akurat blacha jest bardzo ważna.[/quote] no tak pewnie ze najlepiej to kupilbym wszystkie zuzyte elementy ze znaczkiem firmowym mercedesa ale mnie po prostu na to nie stac uswiadom mi jak mozesz dlaczego ten akurat element jest taki wazny? Dodano po 1 minutach.: moze wtedy zainwestuje w oryginal zeby nie miec klopotow pozniej. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|