MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 6:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 01, 2003 4:02 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt kwie 01, 2003 3:50 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Wrocław
Witam!
Mam nadzieje,że wkrótce stanę się posiadaczem 300D z '76.
Auto ponoć jest w dobrym stanie, przednie błotniki są z tworzywa (czy to jest GUT), tapicerka do wymiany. To jest krótki opis jaki dostałem od sprzedającego z w zasadzie zainteresowanego zamianą.
Jeżeli ktoś ma jakieś informacje odnośnie tego typu W115, własne doświadczenie to proszę o wpisy. Ile może kosztować wymiana tapicery i czy można kupić oryginalny materiał obiciowy, zalezy mi na oryginale.
Co sądziecie o 300D, czy może lepiej kupić starszy model z innym silnikiem. Proszę o informacje inne niż z tej strony (znam ją prawie na pamięć). Ponoć ten model to jakby W123 od strony mechanicznej w blacharce W115?????
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 4:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Te błotniki to chyba zart...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 5:54 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
No jak pewnie czytales, silnik jest nieco inny. Zawiszenie jest inne. Czesc jest podobna do absolutnie zadkiej 123 serii 0,5. Jak rozumiem chodzi o 240D 3.0? Blotniki to co to za tworzywo? Obawiam sie, ze laminat. Wszystko zalezy od stanu. Slabo sie go remontuje jak nasiakl tluszczem.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 8:40 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt kwie 01, 2003 3:50 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Wrocław
Błotniki są z Turcji, a jakie to tworzywo tego nie wiem.
Ale zawsze można wymienić na blache, ta sobie to wytłumaczyłem
Jeżeli chodzi o silnik to co mam o nim sądzić.
Czy macie jakieś informacje ile zostało wyprodukowanych 240D 3.0
i czy jest on jeszcze częstym zjawiskiem to bardzo proszę o informacje.
Z góry dziekuję za wszelkie wpisy
PZDR


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 9:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Według niemieckich kolegów z pokrewnego klubu wyprodukowano 53690 sztuk. Tak więc moje zdanie jest takie, że lepszym okazem jest 240D 3.0 z 76 niż 220D z 72 (grubo ponad 400000 sztuk) mimo, że I seria mi się bardziej podoba.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 9:55 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Stomek pisze:
Według niemieckich kolegów z pokrewnego klubu wyprodukowano 53690 sztuk. Tak więc moje zdanie jest takie, że lepszym okazem jest 240D 3.0 z 76 niż 220D z 72 (grubo ponad 400000 sztuk) mimo, że I seria mi się bardziej podoba.


Jeżeli jest to oryginalny 2.4 300 a nie na cham wepchnięty silnik 3.0 od 123 to warto brać.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 10:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
240 D 3.0 to top model serii 115 tak jak 280E w serii 114 (oczywiście jest jeszcze 114 280CE ale chodzi o sedany) wg mnie jak orginał to warto brać bo to rzadki model.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2003 11:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
czy to auto jest żóte?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 9:24 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt kwie 01, 2003 3:50 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Wrocław
Wiem że to pytanie może kogoś zdenerwować ale czy jest jakiś szczegół
który odróżnia silnik z 240D 3.0 z 115 od silnika od 123.
Chodzi mi o szczegół wizualny widzialny na pierwszy rzut oka. Koloru jeszcze nie znam.
Dzięki z poprzednie opinie.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 1:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Witam! znam takie auto do kupienia w Koninie, cyprysowa zieleń. Sam chyba nie kupię bo znalazłem 280 CE 114, ale jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę wysłać namiar i fotki.

Pozdrowienia - Maciek
Land Rover Defender 110 Td5
114 280 CE - może wkrótce


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 3:49 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Nie sądziłem, że spotkam drugą osobę o akurat takiej samej kombinacji samochodów, czyli Defender + W114 coupe.

A może jesteśmy jedną osobą :-)?

Pozdrawiam!

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 4:12 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
mroziu pisze:
moroso pisze:
Wiem że to pytanie może kogoś zdenerwować ale czy jest jakiś szczegół
który odróżnia silnik z 240D 3.0 z 115 od silnika od 123.
Chodzi mi o szczegół wizualny widzialny na pierwszy rzut oka. Koloru jeszcze nie znam.
Dzięki z poprzednie opinie.

Beczkowy 300d ma 5 cylindrow


No dobre ale 240D 3.0 ma też 5 garów [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

pierwsze róznica którą widac to umieszczenie filtra oleju
Obrazek
tak jest w 230D 3.0

a w beczce jest z maksymalnie tyłu silnika po lewej stronie czyli przy samej tylnej ścianie komory silnik tak idealnie pod tym wspornikkem co idzie ze tylnej ściany i dla tego między innymi ciężko wsadzić 300D ze 123 do W115 air tak ma niech wam powie jak wyglada wymiana filtra.

A propo polecam artykuł na stronie klubowej o 240D 3.0 jest w dziale biblioteka -> artykuły.

Pozdrawiam

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 4:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
MacKuz pisze:
mroziu pisze:
moroso pisze:
Wiem że to pytanie może kogoś zdenerwować ale czy jest jakiś szczegół
który odróżnia silnik z 240D 3.0 z 115 od silnika od 123.
Chodzi mi o szczegół wizualny widzialny na pierwszy rzut oka. Koloru jeszcze nie znam.
Dzięki z poprzednie opinie.

Beczkowy 300d ma 5 cylindrow


No dobre ale 240D 3.0 ma też 5 garów [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Dlatego jak odpisalem to szybko skasowalem [zlosnik] bo spojrzalem na 240 [zlosnik] :roll: [zlosnik]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 4:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Idento silnik ma Trotyl w 116-tce...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2003 5:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
PK2 pisze:
Nie sądziłem, że spotkam drugą osobę o akurat takiej samej kombinacji samochodów, czyli Defender + W114 coupe.

A może jesteśmy jedną osobą :-)?

Pozdrawiam!


Jedną to nie, ale znamy się osobiście. Jeżeli połączysz konie, boks i Land Rowery to ... blisko?
Pozdrawiam - Maciek

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl