MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
MB W115, 240 300D rocznik '76-pytanie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=2169 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | moroso [ wt kwie 01, 2003 4:02 pm ] |
Tytuł: | MB W115, 240 300D rocznik '76-pytanie |
Witam! Mam nadzieje,że wkrótce stanę się posiadaczem 300D z '76. Auto ponoć jest w dobrym stanie, przednie błotniki są z tworzywa (czy to jest GUT), tapicerka do wymiany. To jest krótki opis jaki dostałem od sprzedającego z w zasadzie zainteresowanego zamianą. Jeżeli ktoś ma jakieś informacje odnośnie tego typu W115, własne doświadczenie to proszę o wpisy. Ile może kosztować wymiana tapicery i czy można kupić oryginalny materiał obiciowy, zalezy mi na oryginale. Co sądziecie o 300D, czy może lepiej kupić starszy model z innym silnikiem. Proszę o informacje inne niż z tej strony (znam ją prawie na pamięć). Ponoć ten model to jakby W123 od strony mechanicznej w blacharce W115????? Pozdrawiam |
Autor: | mroziu [ wt kwie 01, 2003 4:45 pm ] |
Tytuł: | |
Te błotniki to chyba zart... |
Autor: | Ocet [ wt kwie 01, 2003 5:54 pm ] |
Tytuł: | |
No jak pewnie czytales, silnik jest nieco inny. Zawiszenie jest inne. Czesc jest podobna do absolutnie zadkiej 123 serii 0,5. Jak rozumiem chodzi o 240D 3.0? Blotniki to co to za tworzywo? Obawiam sie, ze laminat. Wszystko zalezy od stanu. Slabo sie go remontuje jak nasiakl tluszczem. |
Autor: | moroso [ wt kwie 01, 2003 8:40 pm ] |
Tytuł: | |
Błotniki są z Turcji, a jakie to tworzywo tego nie wiem. Ale zawsze można wymienić na blache, ta sobie to wytłumaczyłem Jeżeli chodzi o silnik to co mam o nim sądzić. Czy macie jakieś informacje ile zostało wyprodukowanych 240D 3.0 i czy jest on jeszcze częstym zjawiskiem to bardzo proszę o informacje. Z góry dziekuję za wszelkie wpisy PZDR |
Autor: | Stomek [ wt kwie 01, 2003 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
Według niemieckich kolegów z pokrewnego klubu wyprodukowano 53690 sztuk. Tak więc moje zdanie jest takie, że lepszym okazem jest 240D 3.0 z 76 niż 220D z 72 (grubo ponad 400000 sztuk) mimo, że I seria mi się bardziej podoba. |
Autor: | MacKuz [ wt kwie 01, 2003 9:55 pm ] |
Tytuł: | |
Stomek pisze: Według niemieckich kolegów z pokrewnego klubu wyprodukowano 53690 sztuk. Tak więc moje zdanie jest takie, że lepszym okazem jest 240D 3.0 z 76 niż 220D z 72 (grubo ponad 400000 sztuk) mimo, że I seria mi się bardziej podoba.
Jeżeli jest to oryginalny 2.4 300 a nie na cham wepchnięty silnik 3.0 od 123 to warto brać. |
Autor: | marcin280e [ wt kwie 01, 2003 10:24 pm ] |
Tytuł: | |
240 D 3.0 to top model serii 115 tak jak 280E w serii 114 (oczywiście jest jeszcze 114 280CE ale chodzi o sedany) wg mnie jak orginał to warto brać bo to rzadki model. |
Autor: | szczytu [ wt kwie 01, 2003 11:49 pm ] |
Tytuł: | |
czy to auto jest żóte? |
Autor: | moroso [ śr kwie 02, 2003 9:24 am ] |
Tytuł: | |
Wiem że to pytanie może kogoś zdenerwować ale czy jest jakiś szczegół który odróżnia silnik z 240D 3.0 z 115 od silnika od 123. Chodzi mi o szczegół wizualny widzialny na pierwszy rzut oka. Koloru jeszcze nie znam. Dzięki z poprzednie opinie. |
Autor: | Bukol [ śr kwie 02, 2003 1:26 pm ] |
Tytuł: | |
Witam! znam takie auto do kupienia w Koninie, cyprysowa zieleń. Sam chyba nie kupię bo znalazłem 280 CE 114, ale jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę wysłać namiar i fotki. Pozdrowienia - Maciek Land Rover Defender 110 Td5 114 280 CE - może wkrótce |
Autor: | PK2 [ śr kwie 02, 2003 3:49 pm ] |
Tytuł: | |
Nie sądziłem, że spotkam drugą osobę o akurat takiej samej kombinacji samochodów, czyli Defender + W114 coupe. A może jesteśmy jedną osobą ![]() Pozdrawiam! |
Autor: | MacKuz [ śr kwie 02, 2003 4:12 pm ] |
Tytuł: | |
mroziu pisze: moroso pisze: Wiem że to pytanie może kogoś zdenerwować ale czy jest jakiś szczegół który odróżnia silnik z 240D 3.0 z 115 od silnika od 123. Chodzi mi o szczegół wizualny widzialny na pierwszy rzut oka. Koloru jeszcze nie znam. Dzięki z poprzednie opinie. Beczkowy 300d ma 5 cylindrow No dobre ale 240D 3.0 ma też 5 garów ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pierwsze róznica którą widac to umieszczenie filtra oleju ![]() tak jest w 230D 3.0 a w beczce jest z maksymalnie tyłu silnika po lewej stronie czyli przy samej tylnej ścianie komory silnik tak idealnie pod tym wspornikkem co idzie ze tylnej ściany i dla tego między innymi ciężko wsadzić 300D ze 123 do W115 air tak ma niech wam powie jak wyglada wymiana filtra. A propo polecam artykuł na stronie klubowej o 240D 3.0 jest w dziale biblioteka -> artykuły. Pozdrawiam |
Autor: | mroziu [ śr kwie 02, 2003 4:24 pm ] |
Tytuł: | |
MacKuz pisze: mroziu pisze: moroso pisze: Wiem że to pytanie może kogoś zdenerwować ale czy jest jakiś szczegół który odróżnia silnik z 240D 3.0 z 115 od silnika od 123. Chodzi mi o szczegół wizualny widzialny na pierwszy rzut oka. Koloru jeszcze nie znam. Dzięki z poprzednie opinie. Beczkowy 300d ma 5 cylindrow No dobre ale 240D 3.0 ma też 5 garów ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dlatego jak odpisalem to szybko skasowalem ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mroziu [ śr kwie 02, 2003 4:30 pm ] |
Tytuł: | |
Idento silnik ma Trotyl w 116-tce... |
Autor: | Bukol [ śr kwie 02, 2003 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: Nie sądziłem, że spotkam drugą osobę o akurat takiej samej kombinacji samochodów, czyli Defender + W114 coupe.
A może jesteśmy jedną osobą ![]() Pozdrawiam! Jedną to nie, ale znamy się osobiście. Jeżeli połączysz konie, boks i Land Rowery to ... blisko? Pozdrawiam - Maciek |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |