| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| zabezpieczenie antykorozyjne spawow - pomocy rodacy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=2352 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | szable [ ndz kwie 20, 2003 1:20 pm ] |
| Tytuł: | zabezpieczenie antykorozyjne spawow - pomocy rodacy |
czym smarowac polaczenia krotko przed spawaniem i potem - czym takie miejsce spawu zabezpieczac? |
|
| Autor: | Ocet [ ndz kwie 20, 2003 6:01 pm ] |
| Tytuł: | |
Ja osobiscie kazdy spaw cynkuje, ale jest to robota mocno zmudna... |
|
| Autor: | _me: how_ [ ndz kwie 20, 2003 6:22 pm ] |
| Tytuł: | |
A na koniec KIT! Tak jak w fabryce. Tylko, że wtedy tracisz możliwość wizualnej kontroli takiego spawu, więc trzeba zrobić to naprawdę dokładnie. |
|
| Autor: | Pszczola [ ndz kwie 20, 2003 7:29 pm ] |
| Tytuł: | |
Ocet pisze: Ja osobiscie kazdy spaw cynkuje, ale jest to robota mocno zmudna...
czym ??? i czy z oboł stron czy z jednej? |
|
| Autor: | Ocet [ ndz kwie 20, 2003 8:01 pm ] |
| Tytuł: | |
Z kazdej dostepnej Cynkiem, galwanicznie |
|
| Autor: | sebi [ ndz kwie 20, 2003 8:14 pm ] |
| Tytuł: | |
Guzio Ocet nie daje wiary ze tak robisz ze swoim autem. Cynkujesz spawy hehe masz może fotki jak to robisz??
Niedługo zamieszczę jak to robić specjalnymi środkami do tego przeznaczonymi!! Pozdrawiam hej |
|
| Autor: | Ocet [ ndz kwie 20, 2003 11:17 pm ] |
| Tytuł: | |
Czy wasze Guzio to jest to samo co nasze Gucio? A po co ja mam udowadniac cos komus kto i tak mi nie wierzy? Nie mam zamiaru sprzedawac auta i robie to dla siebie! A fotki SOBIE robie, kolego specjalisto |
|
| Autor: | Pawełek [ pn kwie 21, 2003 11:08 am ] |
| Tytuł: | |
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej kłopotami technicznymi Jaki ma być cel smarowania przed spawaniem ?? Jest dostępny w sprzedaży cynk w spray`u, ale po kilkukrotnych próbach stwierdzam, ze jest skuteczny przy zastosowaniu ok. 3 warstw jako podkład a potem lakierek jakiś... Ja używam przemysłowych farb stosowanych do malowania kadłubów stratków i mostów Niezależnie od tego co się stosuje - najważniejsze jest dobre wyczyszczenie i odtłuszczenie interesującej nas okolicy !!! |
|
| Autor: | Peter [ pn kwie 21, 2003 12:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Pawełku, czy mógłbyś a propos tych farb stoczniowych |
|
| Autor: | Pawełek [ wt kwie 22, 2003 12:00 am ] |
| Tytuł: | |
Sprawdze przez dzień to dam znać we wtorek wieczór |
|
| Autor: | szable [ wt kwie 22, 2003 3:01 pm ] |
| Tytuł: | pomalu zaczyna mi sie rozjasniac |
dziek i za te odpowiedzi, ale jak sie cynkuje spawy?????? ponadto wpadlem na pomysl aby opublikowac moja walke z w115, stronka dopiero powstaje, ale zapraszam remont.mercedesa.w.interia.pl - bez www. i jeszcze raz - jak sie cynkuje spawy? interesuje mnie to, bo daje do auta ocynkowane blachy - jestem fanem ocynku - pozdrawiam szable W115 , bylo 2.2 , bedzie 3.0 |
|
| Autor: | Ocet [ wt kwie 22, 2003 6:00 pm ] |
| Tytuł: | |
Bylo to opisane pare razy w Oldtimer Praxis, rowniez w SonderHeft. Zrodlem pradu moze byc akumulator moze byc prostownik. Minus na bude plus do cynku. Elektrolit mozna kupic mozna zrobic. Jedno i drugie nie jest proste. Pierwsze, bo niemiecki producent ma spore obsowy i maly pozadek, drugie bo do tej pory z analizy spektralnej ma skladniki i a powazna analiza masowa jest utrudniona. Mam chyba 80 -90 % masy okreslone. Ponadto mozna prubowac z klasycznymi nie organicznymi elektrolitami, ale te opisane w ksiazce "Poradnik Galwanotechnika", spora cegla, z roznych przyczyn sa niezadowalajace. Jak juz masz elektrolit to musisz pamietac a zaleznosciach miedzy pradem, odlegoscia elektrod i wglebnoscia kapieli. Utrzymanie elektrolitu jest poprzez gabke, futerko albo inne cos mokrego w czym siedzi cynk, oprocz Twojej reki
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|