MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

2,5l jak to jest naprawde?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=2592
Strona 1 z 1

Autor:  jolo [ wt maja 13, 2003 11:38 pm ]
Tytuł:  2,5l jak to jest naprawde?

silnik od beczki 2,5l jak to z nim jest, chodzi mi glownie o czesci, czy trudno o nie, ew ile ma mocy taka jednostka, bo cos mi sie nie chce strona otworzyc:(

Autor:  kolarek [ śr maja 14, 2003 4:10 pm ]
Tytuł:  Re: 2,5l jak to jest naprawde?

jolo pisze:
silnik od beczki 2,5l jak to z nim jest, chodzi mi glownie o czesci, czy trudno o nie, ew ile ma mocy taka jednostka, bo cos mi sie nie chce strona otworzyc:(


Mam taki w swojej 114. Motor o kodzie 123. Moc 130 KM.
Jest to dosyć popularny motor wiec z gratami nie powinno byc problemu.

P.S Chetnie wymienie te 123 na M130 z duuuuuuza doplata

Pozdrawiam

Kolarek

Autor:  Zielony [ śr maja 14, 2003 11:58 pm ]
Tytuł: 

Hej, zasadniczo są dwa motory: M123.920 (starszy, słabszy ma chyba 129KM) i M123.921 (młodszy, mocniejszy ma chyba 136KM). Ja sam mam ten młodszy. Wyposażone w gaźnik SOLEX 4A1. Jeśli chodzi o części to różowo i tanio nie jest. Próba wyremontowania gaźnika i regulacji skończyła się wydatkiem 600 zł a sukcesy połowiczne (automatyczne ssawki działają kiepsko). Koszt kompletu pierścieni tłokowych słyszałem że wynosi 700 zł. Reszty cen wolę nie znać. Kiedyś gdy chciałem kupić w ASO gumowe kolanko łączące pompę wodną i obudowę termostatu to gość aż wyszedł z kantorka i oglądał silnik bo nie mógł skapować o co chodzi. Kolanko ściągną z Niemiec. Kosztowało....32,50......zł

Autor:  marcin280e [ czw maja 15, 2003 1:15 am ]
Tytuł: 

To takie "tanie" 6cyl wał na 4 panewkach i jednorzędowy łańcuch rozrządu,w 114 taki był 230.6,generalnie jak dobry to działa ale trochę za słaby do 123.
pozdrawiam

Autor:  jolo [ czw maja 15, 2003 8:33 am ]
Tytuł: 

Zielony pisze:
Hej, zasadniczo są dwa motory: M123.920 (starszy, słabszy ma chyba 129KM) i M123.921 (młodszy, mocniejszy ma chyba 136KM). Ja sam mam ten młodszy. Wyposażone w gaźnik SOLEX 4A1.


ja mam M110 też na solexie - coś strasznego, a jezeli chodzi o ten o który pytam to M123.921 bo tamten silnkik tez jest na solexie,
Jak z mocą, spalaniem, i przyspieszeniem , czy te 2,5 daje rade?
A co do tego silnika to mam taki do kupienia na zapas do siebie za 500zl i sie zastanawiam,
acha po ktorej stronie masz rurę wydechową?

Autor:  robwroc [ pt maja 30, 2003 12:35 pm ]
Tytuł: 

rura od wydechu w 2500 jest po prawej stronie (tzn po stronie pasażera)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/