| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| W115 allroad, cross country... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=27645 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | kudłaty [ pt sie 03, 2007 12:28 am ] |
| Tytuł: | W115 allroad, cross country... |
Postanowiłem zrobić coś z moją W115 Bardzo podobają mi się uterenowione samochody Audi, Volvo... więc przerabiam tak moją W115. Zrobię podkładki pod zawieszenie, dłuższe sprężyny, amortyzatory i koło z większym balonem. Początki wyglądają jak na fotkach... chciałbym żeby tak wysoko stał.
Co sądzicie? |
|
| Autor: | beet [ pt sie 03, 2007 12:41 am ] |
| Tytuł: | |
kudłaty pisze: Co sądzicie?
Do prima aprilis jeszcze troche czasu Pozdrawiam |
|
| Autor: | chymon [ pt sie 03, 2007 12:57 am ] |
| Tytuł: | |
kudłaty pisze: Co sądzicie?
Sądzę, iż przekulasz się na dach przy pierwszym ponad 74° skręcie
... chyba, że dach wycinasz. Wycinasz??
Powodzenia |
|
| Autor: | /8 [ pt sie 03, 2007 9:23 am ] |
| Tytuł: | |
Witam, kudłaty pisze: Co sądzicie?
no cóż... sądzę jeśli nawet uda Ci się to zrobić to szału nie będzie - ze względu na silnik - 220D to raczej potworem nie jest. Może w123 z silnikiem 300D było by lepszym wyborem? Z takim silnikiem to mógłbyś tym "uterenowionym" samochodem coś w terenie zdziałać |
|
| Autor: | mojojojo13 [ pt sie 03, 2007 9:51 am ] |
| Tytuł: | |
/8 pisze: no cóż... sądzę jeśli nawet uda Ci się to zrobić to szału nie będzie - ze względu na silnik - 220D to raczej potworem nie jest. Może w123 z silnikiem 300D było by lepszym wyborem? Z takim silnikiem to mógłbyś tym "uterenowionym" samochodem coś w terenie zdziałać
żartujesz prawda? przecież to żart jest |
|
| Autor: | airkomin [ pt sie 03, 2007 11:07 am ] |
| Tytuł: | |
Nie da się bez przerobienia tylnego zawieszenia - kiedyś patrzyłem na tą konstukcję pod tym kątem. Trzeba by przerobić wahacze i punkty ich mocowań tak by koła stały poziomo przy takim podniesieniu. Chodzi o to, że pójdzie się waflować prowadzenie w szybkich zakrętach, tzn. przy fabrycznych nastawach zewnętrzne koło z dociążeniem zmieni kąt na lekko ujemny. Co to daje wiadomo. Przy podniesieniu zwykłego zawieszenia fundujesz sobie dodatni kąt w całym zakresie i fatalne prowadzenie - oś będzie powiększać kąt znoszenia, co przy tylnej osi będzie skutkować wyjeżdżaniem rufy do zewnątrz. Żeby to dobrze ugryźć to trzeba by postudiować jakąś literaturę, traktującą o zawieszeniowej patykologii, bo przestawienie wahaczy tak by koło było cały czas równoległe, też chyba nie jest do końca szczęśliwe, a nie widze tego innaczej z tymi komponentami. Jak dojdziesz do jakiś konstruktywnych wniosków to świeć. |
|
| Autor: | Wojtyla [ pt sie 03, 2007 11:36 am ] |
| Tytuł: | |
Witam kudłaty pisze: Co sądzicie?
Auto piękne
co do pomysłu, usiądź sobie w piwnicy i poczekaj zą Ci przejdzie i/lub przespawaj mocowanie felg na 22,5 cala wtedy oponki od tirów będą się kończyć na wsokości dachu a i zawiechy nie trzeba przerabiać A co do jazdy w terenie to chyba jak przystało na limuzyny mają zbyt duży rozstaw osi pozdro |
|
| Autor: | MercSwir [ pt sie 03, 2007 11:56 am ] |
| Tytuł: | |
Ale wz atwowierni Teray kduatz lezy i sika ze śmiechu Nie widzicie ze na szmacie leży teleskop. Zakładam sie o koszulke klubową ze on wymienia sprężyny i teleskopy. Bądź same teleskopy.
|
|
| Autor: | kudłaty [ pn sie 06, 2007 10:35 pm ] |
| Tytuł: | |
MercSwir pisze: Ale wz atwowierni Teray kduatz lezy i sika ze śmiechu Nie widzicie ze na szmacie leży teleskop. Zakładam sie o koszulke klubową ze on wymienia sprężyny i teleskopy. Bądź same teleskopy.Brawo!!! Terenowy wygląd moja W115 zawdzięcza temu: Winowajczyni ![]() ![]() Stare i "NOWE"stare ![]() Niestety pękła i trzeba było coś z nią zrobić, bo mi zadek krzywo stał. MercSwir pisze: ...Nie widzicie ze na szmacie leży teleskop. Zakładam sie o koszulke klubową ze on wymienia sprężyny i teleskopy. Bądź same teleskopy.
To nie szmata a wąż pożarniczy W52 i obecnie służy do odprowadzania spalin na większe odległości
Wymiana sprężyn owszem, a do wymiany teleskopów nie trzeba opuszczać tylnego zawieszenia
Dziękuję za zainteresowanie tematem to, co pisaliście w postach można byłoby wprowadzić w życie i mogłyby z tego wyjść ciekawe wynalazki.
|
|
| Autor: | MercSwir [ pn sie 06, 2007 10:43 pm ] |
| Tytuł: | |
I co z koszulką( nazwano mnie wcześniej materialistą heheheh ) Mi identycznie pękła jak tobie i zastanawiam sie czy kupić używane czy nowe. I własnie skąd mam wiedzieć jaki kolor sprężyn miałem??. Jest to może zaisane gdzies w Vin?? Ni chce żeby stał jak off road ani jak low rider |
|
| Autor: | kudłaty [ pn sie 06, 2007 10:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Ja nie umiem Ci w tym pomóc. Miałem dwie dodatkowe z takiej samej W115 więc nie zwracałem uwagi na kolory bo i tak na obu kompletach były rdzawe. |
|
| Autor: | Darius [ śr sie 15, 2007 1:00 pm ] |
| Tytuł: | |
Mam pytanie z innej bajki skąd masz naklejke strażaka przy rejestracji ????????????? z tego co wiem to projekt mojego koleki z Kamienia pomorskiego |
|
| Autor: | kudłaty [ śr sie 15, 2007 7:37 pm ] |
| Tytuł: | |
Mam z racji przynależności do pewnej grupy zawodowej .
A naklejki mamy z tej instytucji: http://www.procom.waw.pl Szukaj na dole strony. |
|
| Autor: | Darius [ śr sie 15, 2007 7:53 pm ] |
| Tytuł: | |
A więc wszystko jasne. A dodam że kolor na samochodzie jak najbardziej odpowiedni do zawodu na akcje można ganiać.
|
|
| Autor: | kudłaty [ śr sie 15, 2007 8:14 pm ] |
| Tytuł: | |
Sie wie He He
|
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|