Marcin Matusiński pisze:
moze jeszcze Wam coś przychodzi do głowy o czym ja zapomnialem ?
2 kolo zapasowe, wulkanizacja jest dosc droga na zachodzie:))) W Holandii Diesel jest tanszy o okolo 10-15 centow niz w niemczech, wiec rozplanuj dobrze tankowanie. Moze uda Ci sie na jednym zbiorniku przeszkoczyc Niemcy.
Marcin Matusiński pisze:
zastanawiam sie tez czy nie bedzie problemow w niemczech na autostradzie - w koncu auto ma 27 lat ...
Trzymaj sie blizej prawego pasa jak masz Dieselka:)
Marcin Matusiński pisze:
czy mozna mieć hak holowniczy i nie miec na nim przyczepy czy trzeba go odkrecic ???
A dlaczego nie mozna by miec haka? Ja w swoim mam i jest nie demontowany, tzn jak sie ktos uprze to odkreci caly stelarz
Marcin Matusiński pisze:
czy jak ciagne przyczepe kampingowa to musze miec dodatkowe lusterka ?
Najpierw sprawdz, czy kierowca ma prawo jazdy B+E
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Jesli przyczepa wystaje poza obrys auta to lusterka chyba obowiazkowe, bo inaczej nic do tylu nie widac.
Marcin Matusiński pisze:
czy na autostradach niemieckich sa jakies wzmozone kontrole starych aut i co za to grozi ? ( wiadomo ze mozna sie przyczepic do wielu rzeczy )
Moje ma 19 i zatrzymala mnie tu tylko straz graniczna juz za granica z luxemburgiem. Tak od roku 0 kontroli. Inna sprawa, ze auto ma biale numery, ktore sa dosc podobne do niemieckich.
Na granicy z Holandia, ale juz po stronie Niemieckiej, zdarzaja sie naloty i sprawdzaja, czy ktos nie wiezie jointow i innych takich:)))
Jesli chodzi o kary to tutaj jest cennik w Niemczech:
http://www.bmv.de/Bussgeldkatalog-.389.htm
Jesli masz niesprawne auto to moga Ci zabrac dowod rej itd.
Aha uwazaj na policje w Holandii, bo niby ich nie widac, ale jak cos przeskrobiesz to sa zaraz, ale sa mili:) Kiedys kumpel przejechal na czerwonym swietle, bo sie zagapil i na nastepnych swiatlach zatrzymal go nieoznakowany samochod i policjant pouczyl oraz zaoferowal odprowadzenie do autostrady
