| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| 1.5 seria pytania do hardcoreowców https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=35708 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Vesa [ pn sie 25, 2008 8:27 pm ] |
| Tytuł: | 1.5 seria pytania do hardcoreowców |
Witam, Jak widać z jednego z moich poprzednich postów będę chyba robił 1,5 serię. Stąd mam pytanie dot. wpisu w FAQ. Jeśli możecie proszę o pomoc. Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji · Czerwiec 1972 reflektory halogenowe H4 zamiast H1 (wyposażenie dodatkowe) oznacza to, że w wyposażeniu dodatkowym mamy światełka "płaskie" ? · Październik 1972 stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230) moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego) czyli po prostu II seryjny tak ? automatyczne pasy bezpieczeństwa (napinane), wcześniej statyczne zagłówki dostępne tylko parami Te pasy były instalowane na słupku B (jak w II serii) czy na progu jak w I? Czy były jasnego koloru - czyli czy pasy były robione pod kolor tapicerki czy były tylko czarne ? (pamiętajcie 220D nie w114 250 · Listopad 1972 zegar kwarcowy czyli z opisem Quartz - jeśli chodzi o zewnętrzną różnicę, ? dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ? zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO” whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ? duże, tylne światło przeciwmgłowe z tworzywa sztucznego macie tego zdjęcie ? ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę pozdrawiam |
|
| Autor: | filippo [ wt sie 26, 2008 1:18 pm ] |
| Tytuł: | |
Vesa pisze: Seria 1,5 – zmiany podczas produkcji [b]· Październik 1972 stelaż siedzeń z wbudowanym wygodnym podbiciem tapicerki (modele 200D do 230) moźecie pokazać mi to na zdjęciu ? Jak wyglądała tapicerka bez "wygodnego podbicia tapicerki Zdjęcie stelaża? Chyba mało kto rozbierał fotel. Vesa pisze: węższy pedał hamulca awaryjnego (ręcznego) czyli po prostu II seryjny tak ? Dokładnie tak. Vesa pisze: dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ? Przy kierownicy kolego więc z tunelem nie ma nic wspólnego a dźwignia podłogowa z chromowanej uległa zmianie już z serii 0,5 na 1. Vesa pisze: zbiornik płynu do spryskiwaczy bez oznaczenia „VDO” whats a fuck ? Chodzi o opis na pojemniku pod machą ? Chodzi o napis. Vesa pisze: ok bardzo dziękuję za ew. pomoc. Sprawa dosyć ważna - jak zwykle musiałem trafić na coś specyficznego, jednak jeśli wreszcie to odbuduję będę miał półtorówkę
Ja wiem czy specyficznego, póki nie masz jakiś dziwnych wypasów jak np. wspomniana lampa tylna to reszta nie jest jakaś niezwykła i w sumie fajnie mieć pomieszanie I z II serią. Moja czarna to właśnie seria 1,5. |
|
| Autor: | Vesa [ wt sie 26, 2008 5:18 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Vesa napisał:
dźwignia (prawdopodobnie zmiany biegów) przy kierownicy czarna zamiast chromu czyli drugoseryjna "gruba" w pokrowcu tak ?. Czyli także dokonano zmiany tunelu przy tym elemencie ? Przy kierownicy kolego więc z tunelem nie ma nic wspólnego a dźwignia podłogowa z chromowanej uległa zmianie już z serii 0,5 na 1. fucktycznie nie doczytałem - oczywiście za resztę dziękuję. Mam pytanie co do tych pasów, gdzie były montowane ? pozdrawiam |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|