MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 09, 2013 9:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 11, 2011 11:02 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Wielkopolska_Nowy Tomyśl
Wyczytałem na jakimś forum, że w modelu 250CE w zależności od wersji alternatora, mogą/ powinny być 2 paski na alternatorze.
Alternator 35A to jeden pasek, czyli wał->alternator->pompa wody.
Alternator 55A to dodatkowy pasek, alternator->pompa wody bez wału.

Zastosowanie większego alternatora jest zrozumiałe, ale co daje w takim przypadku ten drugi pasek, który lata tylko na alternatorze i pompie?


Na górę
Post: śr paź 09, 2013 11:37 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
A pewnie nic nie daje skoro się z takiego rozwiązania wycofali-M110 ma 55A alternator i jeden pasek.
Przerost formy nad treścią jak w wielu rozwiązaniach starych mercedesów-np układ cięgien gazu....

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl