Elwood BLUES MOBIL pisze:
Witam, zmagam się z podobnym problemem z klapką, u mnie jest sama klapka a nie ma tej sprężyny ślimaka, aktualnie silnik mam w remoncie. Przed remontem nie było problemów z dławienie itp. , nie wiem czy było w pozycji zamkniętej czy otwartej. Teraz pytanie czy zostawić tak jak jest, wywalić czy zamawiać części w ASO?
Ma ktoś jakieś dokładne foto jak to powinno wyglądać? Zwłaszcza zakończenie osi z tej strony rozpiłowanej. Mam wrażenie jakby u mnie brakowało parę elementów.
Pozdr
Hej,
ja zdjąłem gaźnik i oba kolektory. Następnie otworzyłem klapkę na maxa i heftnąłem parę razy od środka i od zewnątrz od strony sprężyny i teraz mam klapkę na stałe otwartą. Auto jeździ ok. Klapka, ośka itd są dostępne osobno, jest też zestaw naprawczy za ok. 600 zł
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sama klapka ok. 80 zł, sprężyna ok 40, ale dwa razy zamówienie skasowane, więc chyba już nie do zdobycia. Po między osią a kolektorem powinny być chyba dystanse (spójrz na schemat).