MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

114 250CE Po remoncie kopci na szaro
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=69219
Strona 1 z 1

Autor:  12chinczyk [ pt lip 07, 2017 7:40 pm ]
Tytuł:  114 250CE Po remoncie kopci na szaro

Witam. Właśnie skończyłem odbudowe swojej 114 coupe. Mam poważny problem z kopceniem silnika( kopci jak parowóż).
Głowice mam po remoncie, Pierścienie nowe tłoków nowe. Wyprzedzenie zapłonu ustawiłem lampą na 5 stopni. Silnik pracuje równo.
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach. Ja mam 1=9,1 2=8 3=9,9 4=9,2 5= 9,8 6=9,2 . Boje się że coś z ciśnieniem jest nie tak. Mój mechanik nic nie mówił że blok jest do roboty. Pomierzył i stwierdził że pierścienie wystarczą. Sprawdzałem czujnik powietrza i dwa od temperatury płynu , na zimnym i na gorącym silniku wartości sie zmieniają.
Dym z rury wydechowej nie jest biały ani niebieski. Jest taki szary i mocno czuć spaliny. Świece wszystkie zakopcone na czarno.
Prosze o jakieś podpowiedzi od czego zacząć.

Pozdrawiam

Autor:  kompressor [ pn lip 10, 2017 4:24 am ]
Tytuł:  Re: 114 250CE Po remoncie kopci na szaro

Za bogata mieszanka w paliwo.

Autor:  12chinczyk [ pn lip 10, 2017 12:15 pm ]
Tytuł:  Re: 114 250CE Po remoncie kopci na szaro

Dzięki za podpowiedź. A jak to wyregulować.

Autor:  12chinczyk [ pn lip 10, 2017 1:43 pm ]
Tytuł:  Re: 114 250CE Po remoncie kopci na szaro

A w dodatku jak otworze korek wlewu oleju to czuć paliwo.
Jest taki zawór na przewodach paliwowych między wtryskami ( taka gruszka z śrubką regulacyjną). Może tą śrubką się reguluje przepływ paliwa. Mam nową pompę paliwa ale w zamienniku. Może ona podaje za duże ciśnienie.
Czekam na dalsze podpowiedzi

Autor:  12chinczyk [ pn lip 10, 2017 7:22 pm ]
Tytuł:  Re: 114 250CE Po remoncie kopci na szaro

Już doszedłem dlaczego tak się dzieje. Miałem zamienione przewody paliwowe .Zasilanie było podłączone pod powrót do baku . Paliwo omijało ten zawór którym można regulować przepływ paliwa i dawało całe paliwo na wtryski. Zamieniłem te przewody paliwowe tak jak powinny być i teraz mam następny problem. Ten zawór mi się nie otwiera i nie podaje paliwa. Wymieniałem pompę paliwa i może ona daje za małe ciśnienie i go nie otwiera wcale. Sam zawór chodzi ale dojść ciężko. Jaka powinna być pompa i jakie powinna dawać ciśnienie. Przy jakim ciśnieniu powinien otwierać się ten zawór.
Mam już auto zarejestrowane na żółtych blachach i przez tą usterkę nie mogę się nim cieszyć.
Za pomoc z góry dziękuje

Autor:  12chinczyk [ wt lip 11, 2017 12:01 pm ]
Tytuł:  Re: 114 250CE Po remoncie kopci na szaro

Prawdopodobnie mam uszkodzony reduktor paliwa. Podłączyłem go pod sprężarke i przy 6 barach go nieotworzyło.
Szukam reduktora jak ktoś ma to proszę o wiadomość.
Numery redaktora 0 280 160 003
Pasuje też 0 280 160 007

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/