MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
OPUSZCZENIE W 115 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=6971 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | robertpremium [ pn lip 05, 2004 9:20 pm ] |
Tytuł: | OPUSZCZENIE W 115 |
WITAM MAM PYTANIE ZWIĄZANE Z OPERACJĄ OPUSZCZENIA SAMOCHODU TO ZNACZY ZMNIEJSZENIA PRZEŚWITU MIĘDZY GRUNTEM A PODWOZIEM JAKICH ZMIAN NALEŻY DOKONAĆ, Z JAKIMI KOSZTAMI JEST TO ZWIĄZANE PROSZĘ O KOMENTARZE ODNOSZĄCE SIĘ TYLKO DO TECHNICZNEJ STRONY ZAGADNIENIA POZDRAWIAM |
Autor: | adi [ pn lip 05, 2004 10:08 pm ] |
Tytuł: | |
Zależy o ile. Przede wszystkim trzeba zmienic sprężyny i chyba amorki. P.S. Tjunujesz /8 ? ![]() ![]() P.S.2. Nie musisz WRZESZCZEĆ ![]() ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn lip 05, 2004 10:20 pm ] |
Tytuł: | |
Nie trzeba zmieniać amorków ale warto założyć Bilsteina. Jeśli niskie sprężyny to H&R, ale nie wiem czy mają do takich samochodów jak /8. W ostateczności pozostaje ci obciąć sprężyny i lekko zaszlifować, żeby jako tako leżały w gniazdach. Jak wymieniłem z przodu w moim W123 na nowe to stał jak tarpan i jeździł jak taczka.Obciąłem półtora zwoju i było ok. Obniżenie zawieszenia musi się wiązać z jego usztywnieniem i naczej moim zdaniem to tylko zabieg stylistyczny jakoś nie pasujący do /8 |
Autor: | Stomek [ pn lip 05, 2004 10:26 pm ] |
Tytuł: | |
Można oddać sprężyny do kowala- ściśnie i utwardzi. W Szczecinie jest jeden naprawde dobry gość od takiej roboty. Drugie wyjście to kupic jakieś podróby i jeździć na nich, a po pół roku same padną. Takie gó..o mam w swoim z tyłu. |
Autor: | mycha [ pn lip 05, 2004 10:42 pm ] |
Tytuł: | |
obciąć to se można palec , sprężyny muszą być dobrej jakości np austryjacki weitec , amortyzatory też , chyba że po pół roku chcesz zbierać elementy karoserii po rowach , dodatkowo pomyśł o rozporach na kielichach bo możę ci sie wózek bujać na winklach jak stary poldek super ediszyn sportwagon |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn lip 05, 2004 11:49 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: obciąć to se można palec ,
To sobie obetnij. |
Autor: | Czarek [ wt lip 06, 2004 7:30 am ] |
Tytuł: | |
Panowie obcinanie to nie najlepszy pomysł dalej sprężyna ma taki sam charakter i uszkodzi po pewnym czasie amortyzator bo ten będzie pracował w innym zakresie niż powinien auto bedzie podbijało , spreżyna obiżająca musi koniecznie mieć inną progresję od stockowej i wtedy komfort resorowania pozostaje może poprost zamontuj sobie pompy |
Autor: | Antoni Janikowski [ wt lip 06, 2004 10:13 am ] |
Tytuł: | |
Dlatego napisałem że to ostateczność. Amortyzatory w W123 były ogranicznikami wachliwości przedniego zawieszenia (tylnego też) w /8 podobnie.Opuszenie zawiasu im nie szkodzi, ale chamskie podnoszenie nadwozia może je pourywać. Najlepiej: sportowa sprężyna+dobry amor |
Autor: | sebi [ wt lip 06, 2004 11:02 am ] |
Tytuł: | |
Hej Zalecam stosowanie zwykłych sprężyn takich jak w oryginale auto wtedy zachowuje się na drodze elegancko a jazda dostaracza wiele przyjemności. Jeżlei obniżać to nie wystarczy zmienić sprężyny czy amortyzatory, na naszych polskich drogach należałoby ucztywnić konstrukcje takiego leciwego /8. Wydaje sie że dobrze by było doprowadzic auto do stanu wyjsciowego (fabrycznego) wtedy bedzie najwięcej satysfakcji. |
Autor: | Wookee [ wt lip 06, 2004 11:51 am ] |
Tytuł: | |
Słyszałem o przypadkach uszkodzenia konstrukcji po usportawianiu ad hoc + polskie dróżki. Jednego japońca nawet widziałem. |
Autor: | robertpremium [ wt lip 06, 2004 7:59 pm ] |
Tytuł: | |
Czarek pisze: Panowie obcinanie to nie najlepszy pomysł dalej sprężyna ma taki sam charakter i uszkodzi po pewnym czasie amortyzator bo ten będzie pracował w innym zakresie niż powinien auto bedzie podbijało , spreżyna obiżająca musi koniecznie mieć inną progresję od stockowej i wtedy komfort resorowania pozostaje może poprost zamontuj sobie pompy
witam dzięki za fachowe komentarze o co chodzi z tymi pompami można coś bliżej pozdrawiam |
Autor: | Marcin S [ wt lip 06, 2004 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
sebi pisze: Hej
Wydaje sie że dobrze by było doprowadzic auto do stanu wyjsciowego (fabrycznego) wtedy bedzie najwięcej satysfakcji. ![]() ![]() |
Autor: | Wookee [ wt lip 06, 2004 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
Marcin S pisze: sebi pisze: Hej Wydaje sie że dobrze by było doprowadzic auto do stanu wyjsciowego (fabrycznego) wtedy bedzie najwięcej satysfakcji. ![]() ![]() Miało być tylko o technicznej stronie. Sebi cichutko przemyca jedynie słuszne i poprawne politycznie podejście, a Ty tak z grubej... ![]() ![]() |
Autor: | Czarek [ wt lip 06, 2004 9:21 pm ] |
Tytuł: | |
sebi ma rację oryginał to oryginał a z tymi pompami to sie stosuje układy chydrauliczne bądż pneumatyczne w zależności od potrzeb takie jak w lowriderach zobacz na mojej stronce warszawę lowrider a beziesz wiedział o co chodzi www.galeriatonow.pl |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr lip 07, 2004 12:24 am ] |
Tytuł: | |
A z resztą ma /8 ma stać tak jak powinien: nie za nisko i nie za wysoko, jak fabryka przykazała. To nie jest samochód do wyścigów, a i tak jest czym zaimponować |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |