MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 10:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 31, 2004 6:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
CZy pompa wtryskowa od beczki 220 d nadaje sie do w 115?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 31, 2004 8:57 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
a jakie smarowanie pompy wtryskowej posiadasz w swojej W 115, olej z silnika smaruje pompe czy pompa ma smarowanie oddzielne? bo może masz silnik od 123 wiec nie bedzie problemu.Jeśli nie to moze być problem.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 31, 2004 10:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
ma oddzielne smarowanie
a jakie jest w beczce?, widziałem w pombe od beczólki tylko 240 to również miała oddzielne smarowanie,

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 31, 2004 11:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Skoro jest oddzielne to git i bedzie to kwestia tylko ustawienia dawkowania pompy takie jakie powinno być dla motoru 220D.Pozdrawiam

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 8:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 31, 2004 8:54 am
Posty: 90
Lokalizacja: Piła
Zasadnicza sprawa to raczej 115 były z pompą sterowaną podciśnieniem i takie bez problemu pasują jeżeli masz przepustnice na kolektorze. A pompy z regulatorem odśrodkowym były takie co wymagane jest doprowadzenie dodatkowego przewodu smarowanie jak również bez tego i oczywiście gaszone podciśnieniem.

_________________
www.uaz-frelki.prv.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 11:21 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
niewiem jak jest w beczkach , więc jeśli ktoś wie to prosze o podpowiedż, wiem ze u mnie jest na 80 % sterowana podciśnieniem <w115> ale jak oglądałem pompe od 240d z beczki to wyglądała konstrukcyjnie identycznie, niewiem jak jest przy 220d w beczkach, dodam ze mam oryginalny silnik z 72 r , jak ktos czai temat to prosze o pomoc bo mam na oku pompe od beczki :(

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 11:50 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Artur 4x4 pisze:
Zasadnicza sprawa to raczej 115 były z pompą sterowaną podciśnieniem i takie bez problemu pasują jeżeli masz przepustnice na kolektorze. A pompy z regulatorem odśrodkowym były takie co wymagane jest doprowadzenie dodatkowego przewodu smarowanie jak również bez tego i oczywiście gaszone podciśnieniem.

A nie były to pompy mechaniczne czasem i smarowane osobno? wiec po co wlew oleju?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 2:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 31, 2004 8:54 am
Posty: 90
Lokalizacja: Piła
POPEY pisze:
Artur 4x4 pisze:
Zasadnicza sprawa to raczej 115 były z pompą sterowaną podciśnieniem i takie bez problemu pasują jeżeli masz przepustnice na kolektorze. A pompy z regulatorem odśrodkowym były takie co wymagane jest doprowadzenie dodatkowego przewodu smarowanie jak również bez tego i oczywiście gaszone podciśnieniem.

A nie były to pompy mechaniczne czasem i smarowane osobno? wiec po co wlew oleju?


Wszystkie pompy sterowane podciśnieniem maja wlew oleju. Olej za jakiś czas i tak zgubią bowiem w środku ten olej ma nawilżyć filce które smarują krzywki a tak naprawdę to ona jest smarowana paliwem ale konstruktor zalecił od czasu do czasu wlać 200mill oleju a z tyłu tej pompy jest rurka przelewowa . I jeżeli chcesz założyć pompę od 24O 123 to niema żadnego problemu pod warunkiem ze będzie sterowana podciśnieniowo a nawet będzie lekko mocniejsze auto bo dawki są troszkę większe i tylko czasem pod pełnym obciążeniem może przydymić na czarno. Bardzo łatwo również zmniejszyć jaki i zwiększyć dawki poprzez zakontrowaną śrubę pod menbramą ale tego osobom mało doświadczonym nie proponuje dotykać.
pompy w 123 to :
1. sterowana podciśnieniem i nr w zależności od poj silnika w modelach od 1976-1978
2. regulator odśrodkowy z gaszeniem podciśnieniowym umieszczonym z boku i z dodatkowym przewodem smarowania
3. regulator odśrodkowy z gaszeniem podciśnieniowym umieszczonym u góry

_________________
www.uaz-frelki.prv.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 6:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
no to mi namieszałeś, i w końcu niewiem czy bedzie pasować czy nie? do 220 d? były trzy rodzaje?/\

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: czw wrz 02, 2004 2:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 21, 2003 11:34 am
Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
bo przerabialem niedawno ten problem.
pompa od beczki (smarowana od silnika, gaszona podcisnieniem) nie bedzie pasowac do starego bloku 115 tzn tego z filtrem oleju z przodu w dol poniewaz w bloku jest zatoczenie na mniejsza srednice i pompa nowego typu nie wejdzie :cry:

_________________
120 Ponton 1961r. sprzedam benzyna 1.8
126SE M104 3.2 87r
126 300SE+LPG sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 03, 2004 7:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 31, 2004 8:54 am
Posty: 90
Lokalizacja: Piła
mojojojo13 pisze:
no to mi namieszałeś, i w końcu niewiem czy bedzie pasować czy nie? do 220 d? były trzy rodzaje?/\


Musisz se założyć pompe taka jaką masz czyli sterowna na podcisnienie z czerwonym korkiem u góry bedzie pasować do 220 z 240

_________________
www.uaz-frelki.prv.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl