MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 7:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 24, 2004 7:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 22, 2004 7:45 pm
Posty: 87
Lokalizacja: BIELAWA
odkad kupilem 115 ani razu nie zapalila mi sie rezerwa :x .nieraz prawie nic nie bylo w baku :oops: a nigdy sie nie zapalila.....wymienilem żarówke [pomysl] ,wyczyscilem wszytskie styki przy kostce przy baku i nadal sie nie swieci???? [wscieklosc2] w jaki sposob mozna sprawdzic czy wogole dziala??? i w jaki ja uruchomic??? z gory wielkie dzieki za odp!!!![dzieki]

_________________
pozdro,

W 115 220D 1971r-NA ZAWSZE


Na górę
Post: wt sie 24, 2004 10:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
DAVID pisze:
odkad kupilem 115 ani razu nie zapalila mi sie rezerwa :x .nieraz prawie nic nie bylo w baku :oops: a nigdy sie nie zapalila.....wymienilem żarówke [pomysl] ,wyczyscilem wszytskie styki przy kostce przy baku i nadal sie nie swieci???? [wscieklosc2] w jaki sposob mozna sprawdzic czy wogole dziala??? i w jaki ja uruchomic???


...i raczej się nie zapali po tych zabiegach :( Nie wiem czy w W115 jest tak samo jak w W123. Trzeba przeczyszcić czujnik paliwa. Na stronie w dziale WARSZTAT znajdziesz opis takiego zabiegu ale w W123. Po rozebraniu czujnika mojej 123 okazało się że jest urwany drucik od rezerwy - trzeba było polutować.
Dodatkowo blaszka która miała zwierać dwa bolce w celu zamknięcia obwodu obruciła się o 90 stopni tak, że nie dotykała ani jednego ani drugiego bolca styku rezerwy. Musiałem tą blaszkę unieruchomić gdyż obracała się wokół własnej osi.
Zalutowałem jej tzn ją [zlosnik] - zobaczymy ile wytrzyma.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 24, 2004 11:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Dokąłdnie zabawa podobna.Należy wyciągnać wskażnik ale najpierw sprawdzić wtyczke bo lubi być zaśniedziaała albo podmokła.Po wyciągnięciu rozkrecamy wskażnik sprawdzamy druciki po których przesuwa sie pływak wskażnika i czysicmy.Moga byc to drucik i badz skorodowana podstawa całego mechanizmu.Pozdrawiam i miłej zabawy.A i przy wyciaganiu sprawdz stan uszczelki pod wskaznikiem bo lubi przepuszczać ze starsoci.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 26, 2004 10:22 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
o ja mialem to samo rezerwa zapalala sie po tym jak juz auto stanelo z braku paliwa :evil: . Wciagnalem w koncu czujnik i z tej ..rurki wywalilem spora ilosc blota... teraz czujnik wskazuje rezerwe bardzo ladnie i nie ma z tym problemow.

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl