MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 8:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sie 27, 2004 4:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Wracając do domu coś sie stało z moją Isią , nagle zaczeła sie cała trząść , drgania i to mocne nieustępują nawet na "luzie" zacząl ostro dymić i to na niebiesko- co sie nigdy niezdarzało, a i z silnika wydobywa sie dym. ktoś miał coś podobnego?, albo domniemywa co to morze być? :-?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 27, 2004 5:42 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
drgania moga byc spowodowane uszkodzeniem poduszki silnika, chociaz nie wiem do konca, lepiej poczekac na wypowiedzi specjalistow ;D

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
Post: pt sie 27, 2004 5:46 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sprawdz kompresje, pewnie ktorys z cylindrow Ci "wypadl". Moze zawor nadpalony, albo zawieszony.

_________________
w123


Ostatnio zmieniony pt sie 27, 2004 8:23 pm przez laudan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 27, 2004 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 12, 2003 7:21 pm
Posty: 249
Lokalizacja: Bełżyce woj. lubelskie
uszczelka pod głowicą???????

_________________
MB W124 230E '88
2x Warszawa 224 '69
Syrena 104 '73
PF 126p 600 '76
PF 125p '83
Polonez '85
3xToyota Crown MS 55 '67


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 27, 2004 7:39 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
A może głowica? a co z temperaturą? a olej jest?

_________________
V


Na górę
Post: pt sie 27, 2004 9:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
laudan pisze:
Sprawdz kompresje, pewnie ktorys z cylindrow Ci "wypadl". Moze zawor nadpalony, albo zawieszony.

Odkręć wlew oleju na uruchomionym silniku, tylko uważaj. Jak będzie ostro bryzgał to masz przechlapane. uszczelka raczej odpada, dlatego że tak nagle i mocno ci teleboce. może któryś z wtrysków ci padł. Sprawdż co pisał Laudan zawory.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 27, 2004 11:50 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
obejzyj dokłanie silnik czy nie jest bardzie niż zwykle mokry i czy nie pojawiły sie jakieś mokre nowe miejsca na połłączeniu głowicy z korpusem.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
Post: sob sie 28, 2004 12:02 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Rad.ek pisze:
Odkręć wlew oleju na uruchomionym silniku, tylko uważaj. Jak będzie ostro bryzgał to masz przechlapane.


Wiadomo ze bedzie bryzgal bo zaraz pod korkiem jest lancuch .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 28, 2004 2:13 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ojej! Na Twoim miejscu nie odpalałbym silnika... To raczej poważna sprawa. Tym bardziej, że zauważyłeś dymienie z silnika.
Przyczyn może być wiele: padnięty tłok, zawór (pewnie dolotowy) albo pompa (wtryskiwacze albo sama pompa)...
Wygląda na to jakby któryś z cylindrów stracił kompresję.
Ale najlepiej jak zobaczy to fachowiec.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 28, 2004 8:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Niema żadnych wycieków spod silnika , a sprawdzałem dziś, mechanik zobaczy go pewnie dopiero w poniedziałek , ja sam równiez obstawiam że to jest ktoryś z zaworów, ale zemu to stało sie tak nagle do choroby, wcześniej żadnych oznak nie było

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: sob sie 28, 2004 9:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
AMG pisze:
Rad.ek pisze:
Odkręć wlew oleju na uruchomionym silniku, tylko uważaj. Jak będzie ostro bryzgał to masz przechlapane.


Wiadomo ze bedzie bryzgal bo zaraz pod korkiem jest lancuch .


niekoniecznie jesli silnik jest OK to nie ma prawa bryzgać olejem
ja u siebie spokojnie na uruchomionym silniku mogłem otwierać korek oleju

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 28, 2004 9:54 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Podobne zachowanie miałem poprzedniego 115 z tym że po kulkunastu kilometrach się uspokojił ale kopcił dalej wiecie co było??? pęknięta membrana od wspomagania chamólców przez którą olej wpadał do kolektora niewiem nieznam sie ale po wymianie tej membrany wszycho wruciło do normy a właśnie jak chamulce spoko bo jak nie to bym sprawdził to małe coś co przysparza wielu problemów a kosztuje tak niewiele i jest ogólnie dostępne. ;)

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 28, 2004 10:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
to by sie nawt zgadzało, poprzedni własciciel mi opowiadał ze miał taki problem , jak mu ktoś kijowo zrobił to mogło sie odnowić, a też były duże drgania samochodu?, dym z silnika, i z rury niebieski?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 28, 2004 11:21 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Dokładnie idętyczne objawy trząsł sie jakby miał się rozpaść i dymil jak diabli jakby mu kto oleju nalał do baku :cry: , po wymianie wszystko wruciło do normy. ps a jak chamulce powinny być ale będą twarde.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 28, 2004 11:28 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
niewiem bo od razu zjechałem na parking, a potem jak mnie ściągali to miałem bez wspomagania , twarde jak diabli a prawie nie było

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl