MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 1:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 18, 2004 1:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
jak wyżej, Kolega chce na zime zrobic kapitalny, tłoki są ok-niepowyrabiane. Interesuje mnie jeśli ktoś niedawno robił- koszt pierścienii , uszczelki pod głowicą i coś jeszcze? :o

a ile kosztuje do takiego silnika wtryskiwacz? :oops:

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: sob gru 18, 2004 2:15 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sama wymiana piersieni przy sporym luzie tlok- cylinder wiele nie da. A cena niemieckich to chyba kolo 100 na 1 cylinder. Cena uszczelni to chyba ok. 200 pln. A jak glowica?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 18, 2004 3:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
mówił że głowica ok, a luzów dużych niema

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 18, 2004 3:36 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
mojojojo13 pisze:
mówił że głowica ok, a luzów dużych niema


To po co go remontowac [zlosnik] ? Co do luzow to graja tam role dziesiate milimetra. W sumie pod palcem prawie nie do wyczucia.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 12:37 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Pan Krzysztof Karbowniczek stwierdził, że wymiana samych pierścieni to strata czasu i pieniędzy. Nie opłaca się robić tylko pierścieni, jak już rozbierać to po to żeby gruntownie pomajstrować.
Wiem, wiem pieniążki trzeba mieć na takie zabawy... :(

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 12:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:32 am
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Jak wymieniłem pierścienie u siebie, to zużycie oleju spadło z 2,5l do 0,8l na tys km. Więc chyba jednak warto. Za pierścienie zapłaciłem około 250zł, uszczelniacze zaworowe ok. 50zł. I uszczelka pod głowicę 85zl. Wtryski(same końcówki) teraz niewiem ile, a ja płaciłem 50zł/szt ale to już z rok i jakies 50tys km temu. Plus 40zł za regulacje 4wtrysków.
Rano po 12-stu godz na mrozie pali po jednym podgrzaniu swiec...

Pozdrawiam - Maciek

_________________
W123 200D 84'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 12:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
to jeszcze jedno pytanko

w mojej 115 -czce po wymianie popmy wtryskowej kopci na jasno niebiesko wczesniej nie- stoi pod hmurką ,żadnych problemów z paleniem nigdy nemiał, odrazu kręci- ciśnienie oleju trzyma na mocno rozgrzanym 0,9- jak?

ale dymi, czy to wina wtrysków?
uszczelniaczy zaworów?
pierścieni? wcześniej przed wymianą pompy nie dymił wogule
prędkośc jaką leci bez problemu żadnego w trasie to 135- dalej oszczędzam paliwo i silnik


i jeśli chodzi o olej w pompie to bez ubytków
na tyś kilometrów bierz 0,5l oleju

więc co?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 3:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 25, 2004 3:19 am
Posty: 316
Lokalizacja: Kujawy
Witam.Jak już rozkręcisz silniczek to najlepiej gruntowny remoncik.Komplet uszczelek u adiego to w granicach 200 zł,jak się nie mylę.Głowica w specjalistycznym warsztacie to ok 400 zł.Nowe końcówki wtrysków kupowałem jakieś miesiąc temu w Poznaniu to 50 zł za sztukę.Pompa jakieś 300 zł.Plus pierścienie itp.Jak obliczałem to koszt takiego remontu ok 2 tys.mnie też to czeka :(

_________________
124 D 2.0 1992 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 3:58 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
mojojojo13 pisze:
to jeszcze jedno pytanko

w mojej 115 -czce po wymianie popmy wtryskowej kopci na jasno niebiesko wczesniej nie- stoi pod hmurką ,żadnych problemów z paleniem nigdy nemiał, odrazu kręci- ciśnienie oleju trzyma na mocno rozgrzanym 0,9- jak?

ale dymi, czy to wina wtrysków?
uszczelniaczy zaworów?
pierścieni? wcześniej przed wymianą pompy nie dymił wogule
prędkośc jaką leci bez problemu żadnego w trasie to 135- dalej oszczędzam paliwo i silnik


i jeśli chodzi o olej w pompie to bez ubytków
na tyś kilometrów bierz 0,5l oleju

więc co?


Najprawdopodobniej źle wyregulowana pompa.

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl