MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
koszt remontu OM615 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=9668 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mojojojo13 [ sob gru 18, 2004 1:08 pm ] |
Tytuł: | koszt remontu OM615 |
jak wyżej, Kolega chce na zime zrobic kapitalny, tłoki są ok-niepowyrabiane. Interesuje mnie jeśli ktoś niedawno robił- koszt pierścienii , uszczelki pod głowicą i coś jeszcze? ![]() a ile kosztuje do takiego silnika wtryskiwacz? ![]() |
Autor: | laudan [ sob gru 18, 2004 2:15 pm ] |
Tytuł: | Re: koszt remontu OM615 |
Sama wymiana piersieni przy sporym luzie tlok- cylinder wiele nie da. A cena niemieckich to chyba kolo 100 na 1 cylinder. Cena uszczelni to chyba ok. 200 pln. A jak glowica? |
Autor: | mojojojo13 [ sob gru 18, 2004 3:23 pm ] |
Tytuł: | |
mówił że głowica ok, a luzów dużych niema |
Autor: | laudan [ sob gru 18, 2004 3:36 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: mówił że głowica ok, a luzów dużych niema
To po co go remontowac ![]() |
Autor: | MercBeginner [ ndz gru 19, 2004 12:37 am ] |
Tytuł: | |
Pan Krzysztof Karbowniczek stwierdził, że wymiana samych pierścieni to strata czasu i pieniędzy. Nie opłaca się robić tylko pierścieni, jak już rozbierać to po to żeby gruntownie pomajstrować. Wiem, wiem pieniążki trzeba mieć na takie zabawy... ![]() |
Autor: | yogi [ ndz gru 19, 2004 12:07 pm ] |
Tytuł: | |
Jak wymieniłem pierścienie u siebie, to zużycie oleju spadło z 2,5l do 0,8l na tys km. Więc chyba jednak warto. Za pierścienie zapłaciłem około 250zł, uszczelniacze zaworowe ok. 50zł. I uszczelka pod głowicę 85zl. Wtryski(same końcówki) teraz niewiem ile, a ja płaciłem 50zł/szt ale to już z rok i jakies 50tys km temu. Plus 40zł za regulacje 4wtrysków. Rano po 12-stu godz na mrozie pali po jednym podgrzaniu swiec... Pozdrawiam - Maciek |
Autor: | mojojojo13 [ ndz gru 19, 2004 12:14 pm ] |
Tytuł: | |
to jeszcze jedno pytanko w mojej 115 -czce po wymianie popmy wtryskowej kopci na jasno niebiesko wczesniej nie- stoi pod hmurką ,żadnych problemów z paleniem nigdy nemiał, odrazu kręci- ciśnienie oleju trzyma na mocno rozgrzanym 0,9- jak? ale dymi, czy to wina wtrysków? uszczelniaczy zaworów? pierścieni? wcześniej przed wymianą pompy nie dymił wogule prędkośc jaką leci bez problemu żadnego w trasie to 135- dalej oszczędzam paliwo i silnik i jeśli chodzi o olej w pompie to bez ubytków na tyś kilometrów bierz 0,5l oleju więc co? |
Autor: | Merolek 115 [ ndz gru 19, 2004 3:51 pm ] |
Tytuł: | |
Witam.Jak już rozkręcisz silniczek to najlepiej gruntowny remoncik.Komplet uszczelek u adiego to w granicach 200 zł,jak się nie mylę.Głowica w specjalistycznym warsztacie to ok 400 zł.Nowe końcówki wtrysków kupowałem jakieś miesiąc temu w Poznaniu to 50 zł za sztukę.Pompa jakieś 300 zł.Plus pierścienie itp.Jak obliczałem to koszt takiego remontu ok 2 tys.mnie też to czeka ![]() |
Autor: | Stawros [ ndz gru 19, 2004 3:58 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: to jeszcze jedno pytanko
w mojej 115 -czce po wymianie popmy wtryskowej kopci na jasno niebiesko wczesniej nie- stoi pod hmurką ,żadnych problemów z paleniem nigdy nemiał, odrazu kręci- ciśnienie oleju trzyma na mocno rozgrzanym 0,9- jak? ale dymi, czy to wina wtrysków? uszczelniaczy zaworów? pierścieni? wcześniej przed wymianą pompy nie dymił wogule prędkośc jaką leci bez problemu żadnego w trasie to 135- dalej oszczędzam paliwo i silnik i jeśli chodzi o olej w pompie to bez ubytków na tyś kilometrów bierz 0,5l oleju więc co? Najprawdopodobniej źle wyregulowana pompa. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |