MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

koszt remontu OM615
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=9668
Strona 1 z 1

Autor:  mojojojo13 [ sob gru 18, 2004 1:08 pm ]
Tytuł:  koszt remontu OM615

jak wyżej, Kolega chce na zime zrobic kapitalny, tłoki są ok-niepowyrabiane. Interesuje mnie jeśli ktoś niedawno robił- koszt pierścienii , uszczelki pod głowicą i coś jeszcze? :o

a ile kosztuje do takiego silnika wtryskiwacz? :oops:

Autor:  laudan [ sob gru 18, 2004 2:15 pm ]
Tytuł:  Re: koszt remontu OM615

Sama wymiana piersieni przy sporym luzie tlok- cylinder wiele nie da. A cena niemieckich to chyba kolo 100 na 1 cylinder. Cena uszczelni to chyba ok. 200 pln. A jak glowica?

Autor:  mojojojo13 [ sob gru 18, 2004 3:23 pm ]
Tytuł: 

mówił że głowica ok, a luzów dużych niema

Autor:  laudan [ sob gru 18, 2004 3:36 pm ]
Tytuł: 

mojojojo13 pisze:
mówił że głowica ok, a luzów dużych niema


To po co go remontowac [zlosnik] ? Co do luzow to graja tam role dziesiate milimetra. W sumie pod palcem prawie nie do wyczucia.

Autor:  MercBeginner [ ndz gru 19, 2004 12:37 am ]
Tytuł: 

Pan Krzysztof Karbowniczek stwierdził, że wymiana samych pierścieni to strata czasu i pieniędzy. Nie opłaca się robić tylko pierścieni, jak już rozbierać to po to żeby gruntownie pomajstrować.
Wiem, wiem pieniążki trzeba mieć na takie zabawy... :(

Autor:  yogi [ ndz gru 19, 2004 12:07 pm ]
Tytuł: 

Jak wymieniłem pierścienie u siebie, to zużycie oleju spadło z 2,5l do 0,8l na tys km. Więc chyba jednak warto. Za pierścienie zapłaciłem około 250zł, uszczelniacze zaworowe ok. 50zł. I uszczelka pod głowicę 85zl. Wtryski(same końcówki) teraz niewiem ile, a ja płaciłem 50zł/szt ale to już z rok i jakies 50tys km temu. Plus 40zł za regulacje 4wtrysków.
Rano po 12-stu godz na mrozie pali po jednym podgrzaniu swiec...

Pozdrawiam - Maciek

Autor:  mojojojo13 [ ndz gru 19, 2004 12:14 pm ]
Tytuł: 

to jeszcze jedno pytanko

w mojej 115 -czce po wymianie popmy wtryskowej kopci na jasno niebiesko wczesniej nie- stoi pod hmurką ,żadnych problemów z paleniem nigdy nemiał, odrazu kręci- ciśnienie oleju trzyma na mocno rozgrzanym 0,9- jak?

ale dymi, czy to wina wtrysków?
uszczelniaczy zaworów?
pierścieni? wcześniej przed wymianą pompy nie dymił wogule
prędkośc jaką leci bez problemu żadnego w trasie to 135- dalej oszczędzam paliwo i silnik


i jeśli chodzi o olej w pompie to bez ubytków
na tyś kilometrów bierz 0,5l oleju

więc co?

Autor:  Merolek 115 [ ndz gru 19, 2004 3:51 pm ]
Tytuł: 

Witam.Jak już rozkręcisz silniczek to najlepiej gruntowny remoncik.Komplet uszczelek u adiego to w granicach 200 zł,jak się nie mylę.Głowica w specjalistycznym warsztacie to ok 400 zł.Nowe końcówki wtrysków kupowałem jakieś miesiąc temu w Poznaniu to 50 zł za sztukę.Pompa jakieś 300 zł.Plus pierścienie itp.Jak obliczałem to koszt takiego remontu ok 2 tys.mnie też to czeka :(

Autor:  Stawros [ ndz gru 19, 2004 3:58 pm ]
Tytuł: 

mojojojo13 pisze:
to jeszcze jedno pytanko

w mojej 115 -czce po wymianie popmy wtryskowej kopci na jasno niebiesko wczesniej nie- stoi pod hmurką ,żadnych problemów z paleniem nigdy nemiał, odrazu kręci- ciśnienie oleju trzyma na mocno rozgrzanym 0,9- jak?

ale dymi, czy to wina wtrysków?
uszczelniaczy zaworów?
pierścieni? wcześniej przed wymianą pompy nie dymił wogule
prędkośc jaką leci bez problemu żadnego w trasie to 135- dalej oszczędzam paliwo i silnik


i jeśli chodzi o olej w pompie to bez ubytków
na tyś kilometrów bierz 0,5l oleju

więc co?


Najprawdopodobniej źle wyregulowana pompa.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/