MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 8:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 08, 2005 11:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
Od niedawna na niskich obrotach ja się rozgrzeje silnik zaczyna kołysać całym samochodem.Myślałem że nie pracuje jeden garów.Pojechałem do warsztatu.Tam kolesie zmierzyli ciśnienie i na wszystkich jest równo.Poinformowali mnie że to pompa.Czy to prawda i co mogło w niej paść.Jest to MB 123 200D.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 08, 2005 11:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
A skąd wiedzą że to pompa padła... trzeba ją sprawdzić na stole pobierczym (czy jak to tam sie zwie...) Sprawdza się na nim dawkę, ciśnienie itp.
Może tylko się wtrysk przywiesił...

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 08, 2005 11:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
Wtryskiwacze też wykręcili i od razu wymienili mi końcówki- strasznie lały.Naszczęście trzymały ciśnienie.Wyrególowali też zawory.A skad wiedzą że to pompa tego nie wiem.W sumie to tylko ona pozostaje.(chyba)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 08, 2005 11:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
A może regulator prędkości na wolnych obrotach padł...

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 08, 2005 1:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
piotrjaniszek pisze:
Wtryskiwacze też wykręcili i od razu wymienili mi końcówki- strasznie lały.Naszczęście trzymały ciśnienie.Wyrególowali też zawory.A skad wiedzą że to pompa tego nie wiem.W sumie to tylko ona pozostaje.(chyba)

Kiedyś czytałem coś podobnego (nie pamiętam gdzie) zapamiętałem jednak że po wielu poszukiwaniach w układzie zasilania okazało się że problem był nie tam a w rozrządzie >jeden czy dwa zawory wylotowe nieszczelne(pomimo że luz był należyty) i masz jeden/dwa garki niedziałające a efekt podobny.To taka mała wskazówka może się przyda .Powodzenia

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl