MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 7:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 28, 2004 12:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 22, 2004 11:10 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Gliwice
Witam mam problem z zegarami,wskaznik paliwa jest obłąkany a predkosciomierz wiecznie zasypia. Jest mozliwy demontaz samego licznika??Czy czeka mnie rozkrecanie calej konsoli?? Mam takrze dmuchawe do wymiany w tym przypadku czeka mnie demontarz dolnej czesci kokpitu jak to zrobic ??Rozkrecac wszystko ,czy niemieccy konstroktorzy pomysleli o szybkim i sprawnym dojsciu do zmeczonych podzespolow?? :-?

_________________
MB W123 300D 82r.MB W123 240D 81r. VW Golf II 1.4 87r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 12:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
ZEGARY WYJMIESZ BEZ ROZKRĘCANIA DESKI. WYSTARCZY WYPCHNĄĆ OD TYŁY ZESTAW WSKAŹNIKÓW. PÓŹNIEJ POODŁĄCZAJ WSZYSTKO OD ZESTAWU I GOTOWE. NATOMIAST DMUCHAWĘ TZREBA WYJMOWAĆ OD PASAŻERA POD NOGAMI. NIEMA W TYM WIELKIEJ FILOZOFII I POWINIENEŚ SOBIE PORADZIĆ. POZDRO I MIŁEJ PRACY


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 7:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 16, 2004 8:06 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Gliwice
Dzieki za wskazowki!! Tylko male pytanko z tymi zegarami, z ktorej strony wlozyc lapy zeby je wypchnac ??

_________________
W123 200D 80r
http://www.mb.slask.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 7:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
odkręcasz osłone nad nogami - wkładasz tam ręce i wypychasz ;) Następnie będziesz musiał odkręcić wężyk od ciśnienia oleju (chyba 10), odkręcić linki od prędkościomierza, i reszte kabli rozłączyć - po tych zabiegach można wszystko spokojnie wyciągnać i położyć na stół 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 8:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Wskaźnik paliwa może wariować od tego, że czujnik jest zanieczyszczony lub styki od wielopinowego złącza (to złącze które dochodzi do zegarów)
są zaśniedziałe. Ewentualnie "zimny lut".

Uważaj jak będziesz odkręcał przewód od czujnika ciśnienia oleju, można się pobrudzić :)

Czy prędkościomierz w ogóle nie działa, czy działa od pewnej szybkości?


Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 8:11 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
meanstreak pisze:
. NATOMIAST DMUCHAWĘ TZREBA WYJMOWAĆ OD PASAŻERA POD NOGAMI.


dokłanie!

a tak odemnie:
kluczuk 8mm ( lub 6mm ) najlepiej taki rurkowy, odsuń folet na max to tyłu, połóż się plecami na podłodze, wszadz głowe pod deske , i teraz tylko odkręcić 3 blacho-wkręty, ale zanim wyjmiesz silniczek - odlącz koste elektyczną od niego [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 8:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 22, 2004 11:10 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Gliwice
predkosciomierz zaczyna dzialac dopiero przy pewnej predkosci i to po klapsie w deske lub na dziurawej drodze

_________________
MB W123 300D 82r.MB W123 240D 81r. VW Golf II 1.4 87r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 8:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
outsider pisze:
odkręcasz osłone nad nogami - wkładasz tam ręce i wypychasz ;) Następnie będziesz musiał odkręcić wężyk od ciśnienia oleju (chyba 10), odkręcić linki od prędkościomierza, i reszte kabli rozłączyć - po tych zabiegach można wszystko spokojnie wyciągnać i położyć na stół 8)


Z tym odkręcaniem wężyka od ciśnienia oleju to bym uważał bo później możesz mieć problem jak Ci się urwie śrubka .
Ja tak miałem i musiałem się trochu na kombinować aby wszystko grało,
ale może miałem pecha

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 8:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
andgor123 pisze:
outsider pisze:
odkręcasz osłone nad nogami - wkładasz tam ręce i wypychasz ;) Następnie będziesz musiał odkręcić wężyk od ciśnienia oleju (chyba 10), odkręcić linki od prędkościomierza, i reszte kabli rozłączyć - po tych zabiegach można wszystko spokojnie wyciągnać i położyć na stół 8)


Z tym odkręcaniem wężyka od ciśnienia oleju to bym uważał bo później możesz mieć problem jak Ci się urwie śrubka .
Ja tak miałem i musiałem się trochu na kombinować aby wszystko grało,
ale może miałem pecha


:o odkręcałem i przykręcałem wężyk już chyba z 10 razy i wszystko było OK, być może za mocno dokręciłeś :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 30, 2004 9:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
outsider pisze:
andgor123 pisze:
outsider pisze:
odkręcasz osłone nad nogami - wkładasz tam ręce i wypychasz ;) Następnie będziesz musiał odkręcić wężyk od ciśnienia oleju (chyba 10), odkręcić linki od prędkościomierza, i reszte kabli rozłączyć - po tych zabiegach można wszystko spokojnie wyciągnać i położyć na stół 8)


Z tym odkręcaniem wężyka od ciśnienia oleju to bym uważał bo później możesz mieć problem jak Ci się urwie śrubka .
Ja tak miałem i musiałem się trochu na kombinować aby wszystko grało,
ale może miałem pecha


:o odkręcałem i przykręcałem wężyk już chyba z 10 razy i wszystko było OK, być może za mocno dokręciłeś :roll:


Chyba za mocno przykręcił poprzedni właściciel .
bo wcześniej tego nie ruszałem i od razu taka nie miła niespodzianka.

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 7:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Cytuj:
Uważaj jak będziesz odkręcał przewód od czujnika ciśnienia oleju, można się pobrudzić

Skorzystam z tematu, czy w W124 tez jest ten węzyk z oliwą doprowadzony do zegarów?

_________________
W124 '85 230E...
tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl