MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 7:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dymienie
Post: pn kwie 25, 2005 7:12 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr mar 09, 2005 5:05 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Poznan
Posiadam 124 200D ma przebieg 520.000km i od okolo 40000km pojawilo sie dymienie z tlumika koloru niebieskiego,smierdzi spalonym olejem.Wymienilem gumki na zaworach lecz nic to nie pomoglo.Co robic dalej?Co jest przyczyna dymienia?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 8:12 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Panewki na wale moze...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 8:20 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Słabe pierscienie , pęknieta głowica !

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 10:08 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Głowica to moze nie od razu, możena mieć nadzieje. Sprawdzałeś kompresje? Może własnie na początku sprawdź pierścienie. Panewki też raczej nie. Ewentualnie uszczelka pod głowicą... Zdejmowałeś głowice do zmiany uszczelniaczy?

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 12:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr mar 09, 2005 5:05 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Poznan
Ten ktory robil te gumki nie sciagal glowicy.Po prawej stronie silnika przy pierwszym cylindrze jest delikatny wyciek oleju spod glowicy ale jest to wyciek juz od dawna i nie nasila sie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 4:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
520 tys to troche juz jest... po prostu juz swoje sie wyrobilo , pierscionki olejowe sa zuzyte i zwyczajnie pali Ci olej.. wymiana gumek w takim przypadku to w pewnym sensie wyrzucenie pieniedzy jesli nie zamierza sie po tym drazyc dalej i robic remontu generalnego.... raczej nic na to nie poradzisz jak nie wejdziesz "głębiej" :))))))))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 25, 2005 7:11 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Nicraml pisze:
Ten ktory robil te gumki nie sciagal glowicy.Po prawej stronie silnika przy pierwszym cylindrze jest delikatny wyciek oleju spod glowicy ale jest to wyciek juz od dawna i nie nasila sie.

To normalny wyciek w tych silnikach, więc nie ma się co przejmować.
A twój motor powoli zaczyna domagać się remontu, przebieg na to wskazuje. Zmierz ciśnienie sprzężania i wtedy będzie wszystko jasne.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 27, 2005 6:53 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr mar 09, 2005 5:05 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Poznan
Dzieki Wam serdecznie za porady i opinie.:-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl