MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 7:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: centralny zamek
Post: sob sie 06, 2005 11:02 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
W komorze silnika pod szybą znajduje się czwórnik który rozdziela powietrze. ale niestety jakaś mysza przegryzła mi ten czwórnik. Wieć w jego miejsce włożyłem trójnik, podłączyłem kable od zgaszania auta ale wiadomo nie ma gdzie włączyć central zamka. no to odpiąłem jeden wężyk od zgaszania, do wolnej końcówki podłączyłem kolejny trójnik i do niego wężyk od zamka i ten odpięty od zgaszania. Ale teraz ani nie działa zamek, ani zgaszanie. Czyli tam musi być czwórnik, a nie mogą być takie przejścia jak mam ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 07, 2005 1:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 14, 2005 9:47 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Kraków
Możliwe ze daloby sie tak zrobic by byly dwa trojniki ale widocznie cisnienie jest zbyt niskie dla zamka sprobuj zalozyc trojnik pod inne wyjscie ,choc najprosciej powrocic do stanu wyjsciowego :)

_________________
220CE 124 '93 Klakier
200e 124 '91 Klumpot


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 07, 2005 9:48 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
zrobiles dobra zamiane.. nie ma to zadnego wplywu ze to 2 trojniki zamiast czwórnika.. moze gdzies nie zaslepiles albo ktorys z nich jest dziurawy??? podcisnienie jest tylko podcisnieniem a w takich przekrojach przewodow to nie zauwazysz zadnego spadku w ukladzie.. ..... a czy masz zalozone te żółte zawory jednostronnego dzialania???? zawor jednoczesnie rozdzielacz .. masz to???

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 07, 2005 11:31 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
jest coś takiego żółtego co rozdzila na dwie rurki, to chyba jest od zamka. Ale raczej musi być czwórnik bo jak zatkam palcem wężyk od zamka to wtęczas się gasi. Ale już jutro jade po nowiutki czwórnik.

I jeszcze jedno pytanie. Kiedy mysza mi ten czwórnik przegryzła to możliwe, że powietrze uszło z zamków ? Bo nawet jak podłączyłem zamiast zgaszania wężyk od zamków to i tak nie działały. Może to powietrze się musi dopiero nagromadzić w jakiś jajkach( cos takiego było)?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 07, 2005 2:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
Są takie zbiorniki, w W116 były np za nadkolem przednim i gdzieś z tyłu.

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 22, 2005 2:05 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
no i wróciłem z austri i mam problem z dalej z tym zamkiem:
A więc w zimę mysz przegryzła mi w aucie czwórnik który idzie od vacu
pompy, który rozprowadza powietrze do centralnego zamka i
zgaszania auta. od tego czasu do wczoraj miałem podłączone
trójnikiem tylko zgaszania auta. Gdy wczoraj podłączyłem
czwórnik to nie mogłem zgasić auta ani zamek nie działał. Tak
jak by całe powietrze leciało do przewodów od zamka, który i
tak nie działa, a nie do przewodów od zgaszania. Co to może być
?
Wiem że z tyłu są jakieś jajka, może one mają się napełnić i dopiero wszytsko będzie ok. Ale wczoraj jechałem ok 200 km i dalej nic nie działało


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 22, 2005 3:56 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jeżeli inne funcje podciśnienia tracą się po podpięciu do układu centralnego zamka, to tam należy szukać przecieku. Algorytm poszukiwania opisywałem na mb.org., na to forum też chyba trafił. Jajka napełniają się kilka minut, to raczej błędny trop. Dla pewności możesz odłączyć dla sprawdzenia przewód prowadzący do jajek i króciec zaślepić.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 24, 2005 6:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:55 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Toruń
Omen pisze:
no to odpiąłem jeden wężyk od zgaszania


czegoś tu nie rozumie do jednego tójnika podłączyles dwa kable od gaszenia, ten zasysający i ten od pompy (idący poprzez stacyjkę)?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 25, 2005 9:44 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
teraz już mam czwórnik ale i tak nic nie działa
A możliwe jest że jest za małe ciśnienie w vacu pompie ? bo jak zgaszam to silnik gaśnie chwile( 2-3 sekundy) po przekręceniu kluczyka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 25, 2005 2:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:55 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Toruń
Ja mam 250 td. Po przekręceniu kluczyka, silnik zgaśnie jedynie wtedy, gdy złapie 60 oC. Niewiem co jest przyczyną, może jakaś nieszczelnąść lub mała wydajność pompy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl