MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 1:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 15, 2005 7:53 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob wrz 10, 2005 9:30 pm
Posty: 24
A jednak reduktor nie padł ;) Miałem ostatnio problem z instalacja gazową w W123 230E. Sprawdzanie instalacji elektrycznej, filterek gazu, wizyta u fachowca (czy na pewno nim był ?). Okazało się że poluzowała się śruba regulacyjna reduktora (na tyle, że dziwie się że nie wypadła). Mam teraz pytanie, ustawiłem mniejwięcej tą śrubkę w takim położeniu jak była bo kiedyś oznaczyłem to sobie. Ale czy jak wkręcam to zubażam mieszankę czy wzbogacam ?
Nie znam przekroju reduktora, a nie chce go dopalić. Mam teraz śrube wkręconą na ok 1 obrotu więc płytko- samochód ma kopa i chodzi lecz nie odpala za pierwszym tak jak na benzynie ( uboga mieszanka ?)- silnik rozgrzany. Stąd pytanie o wkręcanie śruby.
Dzieki za sugestie.
Piotr z białego Mesia 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 16, 2005 7:18 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Ja bym Ci proponował pojechac na nalizator spalin i ustawic to porządnie a nie na oko ui słuch....

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 17, 2005 8:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
ta sruba nie ma regulacji 360 stopni tylko jest regulowana jak normalna sruba... nie rozumiem co ci da zaznaczenie pozycji wkretaka jesli mozesz miec ustawione kilka obrotów glebiej lub plycej... tylko analizator i wtedy po ustawieniu na analizatorze mozesz sobie odtlumic pol obrotu czy caly obrot (zeby mial lepszego kopa) lub stlumic jeszcze bardziej niz masz(zeby byl oszczedniejszy) ale to moze skutkowac wystrzalami wiec nie radze tlumic bardziej niz wykaze analizator

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 19, 2005 8:35 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Tą śrubą regulujesz wstępne ugięcie spręzyny która znajduje się pod dźwignią od zaworu fazy lotnej. Zmieniając jej pozycję regulujesz skład na wolnych obrotach, a także podczas wkręcania się na obroty. Jak widzę gazowników którzy trzymają samochóg na równych obrotach np. 3000RPM i obsrewując analizator kręcą po 1/4 obrotu, to mi się śmiać chce. Od tego jest register [puke4] , albo silniczek krokowy. Co ci da kręcenie śrubą, jeśli membrana wychyliła się już o stałą wartość, a przy tym wychyleniu zmiana naprężenia wstępnego tej spręzyny nie ma już znaczenia. W ten sposób można tylko spiepszyć skład mieszanki na wolnych obrotach.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl