MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 9:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 7:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 04, 2007 7:46 am
Posty: 152
Lokalizacja: Radom
Streetfighter powiedz na czym polega problem w tej stacyjce a sam sobie zrobie:) nie jest to upierdliwe, rzadko się to zdarza, ale będzie trza zrobić bo czasami lubie się rozdrobnić.

Do prawidłowego odpalenia potrzebna jest odpowiednia temperatura swiec wpływa to na żywotnośc swiec nie mogą być ani przegżane ani niedogrzane i nad tym czuwa taki właśnie prosty mechanizm stacyjki i zważywszy na wiek każdej beczki stacyjki się rozpadają i zamiast pomagać taki bajerek przeszkadza radze nienaprawiac samemu bo zamieszasz z zapadkami i wymiana stacyjki na nową ja mam takiego zaufanego speca od zamków że robi to w kilka minut i teraz po znajomości to już za darmo [zlosnik] a jak chcesz założyć nową to tylko od 190 podobno najbardziej udane stacyjki ze wszystkich marek samochodów żywotne i złodzieje ich nieprzechodzą bo nie mają tyle czasu żeby w niej dłubać a jak ją zerwą to nieodpalą [zlosnik]

_________________
SUZUKI GSXR 750(streetfighter)'89
124 230 E'91 - EX, 124 300 E'93 - EX,123 280 CE'78 - EX,
123 230 CE'84 - wolałbym sprzedać nerkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 4:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 10, 2007 12:32 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Łódź
Więc jednak poszukam fachowca który mi przejrzy tą stacyjke:) 8)
Nowej narazie nie będe zakładał, chce zreanimować tą, zobaczymy co z tego wyjdzie.
mam jeszcze dwa pytania:
***Co to jest ten guzik:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/090 ... aa3a6.html
Mam go na centralnej desce po środku, po lewej mam tylko ogrzewanie tylnej szyby
*** Jak zabrać się za naprawe pokrętła regulacji obrotów biegu jałowego?? bo pokrętło pod licznikiem wogóle nie-reaguje. Kręci się w zakresie, ale silnik nie reaguje, więc coś jest nie tak.
*** jak odpale auto pali się lekko kontrolka akumulatora (ładowania) , lekko dodam gazu to już się nei pojawia. Podobny objaw spotkałem w elektronicznych regulatorach, że trza przygazować i dopiero przyłapuje. Na klemach jest ładowanie więc nie moge narzekać.
Pozdro i dzięki za odpowiedzi

_________________
Ex: Mercedes Benz W123 200D 1979 r.
Poszukiwania właściciela w115:D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 9:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Wojt@s pisze:
Więc wszystko co podał Maxtro się zgadza
Wojt@s pisze:
środek - skóra brązowa (mushroom ) a elementy ciemno-granatowa (quartz )
No jednak nie wszystko: kod 005 to taki kolor i wzor tapicerki:
Obrazek
Moze byc tez taki bo twoj samochod mial juz chyba wnetrze drugoseryjne:
Obrazek
W kazdym razie to co jest u ciebie to jakas kombinacja.

Obrazek
To jest wylacznik ogrzewania tylnej szyby - powinien byc calkiem po prawej w rzedzie wylacznikow. Calkiem po lewej powinien byc przelacznik regulacji zasiegu reflektorow - jezeli go nie ma to znaczy, ze jednak masz auto pierwszoseryjne i wtedy kierownica, zestaw wskaznikow i drewno na desce (sama deska?) rowniez nie sa z tego samochodu.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 11:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 10, 2007 12:32 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Łódź
kielbik moj merol to jest II seria, dokladnie jest z grudnia 1979 a w listopadzie weszła zmiana serii. Kolor mojej skóry jest bardzo zbliżony do tego na drugim obrazku:) Narazie walcze z ogrzewaniem tylnej szyby więć przełoże ten wskaźniki tak jak powinny być prawdopodbnie.

_________________
Ex: Mercedes Benz W123 200D 1979 r.

Poszukiwania właściciela w115:D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 13, 2007 11:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Cos tam jednak masz pochachmecone: deska rozdzielcza w drugiej serii przy tapicerce (035) creme i (034) dattel powinna byc brazowa (barry, me:chow i inni cos na ten temat wiedza :)), inne powinny byc piktogramy przy pokretlach od ogrzewania (w drugiej polowie 1979 i na poczatku 1980 byl jeden suwak ale piktogramy juz drugoseryjne) oraz inna faktura tej listwy w ktorej sa wylaczniki (ty masz pierwszoseryjna a jedna zaslepka na lewo od wlacznika ogrzewania szyby tylnej jest juz drugoseryjna). Sama konsola srodkowa tez ma fakture pierwszoseryjna.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 14, 2007 10:28 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
kielbik pisze:
rozdzielcza w drugiej serii przy tapicerce (035) creme i (034) dattel powinna byc brazowa (barry, me:chow i inni cos na ten temat wiedza ),

i howser również to potwierdza :)

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 15, 2007 1:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 10, 2007 12:32 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Łódź
Rozwiązałem problem regulacji obrótów biegu jałowego tym pokrętłem w kabinie kierowcy, poprostu jest linka urwana, można gdzies taką linke dokupić nową?? bo nie ma sensu sztukowania jej, bo postrzępiona jest, a chciałbym to zrobić raz a pożonnie [zlosnik] <br>Dodano po 9 godzinach. 13 minutach.:<br> Co do linki to kolega ALLAN już rozwiązał moje wątpliwości ( był mały spocik w Łodzi ) . Teraz mam takie pytanko:
- podczas regulacji zawórów ssące dać na 0.1mm a wydechowe na 0.3mm, dobrze to wyczytałem?? Czy znaki GMP każdego cylindra są zaznaczone na kole rozrządu, czy gdzie trzeba patrzeć?? Bo zawsze zostaje metoda czujnika zegarowego wkręcanego w świece. Tak się pytam bo chce sobie ułatwić życie poprostu, z zima się zbliża więc regulacja to podstawa. [cool]
Do tylnego mostu dolewać zwykłego hipola Gl-4 80W/90 czy coś bardziej gęstszego?? :P
Pozdrawiam

_________________
Ex: Mercedes Benz W123 200D 1979 r.

Poszukiwania właściciela w115:D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl