Post napisany w odpowiedzi na ogłoszenie zakupu rozdzielacza wtrysku przez benzman ...
Rozdzielacz wtrysku jest banalnie zbudowany, precyzyjnei, ale jego budowa jest b. prosta, i b. latwo go naprawić
objawy .. auto nie mialo mocy ... nie wkrecało się
rozwiązanie ..
- wymontować
- odkrecić "huśtawkę" z obudową od reszty
w części gdzie wchodzi paliwo sprawdzić stan tłoczka, na pewno będzie zarysowany z jednej strony .. zarysowany będzie dlatego że kosi się w trakcie pracy.
A kosi sie dlatego ze na jednym końcu hustawki jest klapa spiętrzająca, a drugi koniec pcha w górę tłoczek który puszcza wiecej bądź mniej paliwa ...
Na końcu jest taka mała rolka która ma za zadanie łożyskować minimalny ruch hustawki przód tył . Ta rolka w moim przypadku się zastała.
Tłok opierający się na niej w końcowym etapie ruchu przekoszony zacinał się o ścianki cylindra .. jest tam naprawdę mało miejsca, powierzchnia smarowana benzyną. Wystarczyło tą rolkę rozruszać i nasmarować olejem. Autko znowu sie wkręca na 6500rpm ... a na Classicauto Trackday 2007 w Kielcach, niestety Mercedes byłą na mnie obrażona za krzywy zderzak przedni w jakim musiała wystąpić i wystąpiłem z z mieszanką paliwa dobrą do 3000 rpm .. potem był dramat ;( roleczka była zacięta ...
PS. Poproszą moderatora o wrzucenie tego postu do jakiego FAQ p.t. Naprawa Rozdzielacza wtrysku Kjet