MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 9:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 20, 2007 7:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 02, 2007 9:09 pm
Posty: 11
Witam
W związku z zastosowaniem innej chłodnicy z dwoma wentylatorami ele. potrzebuje wiedzieć przy jakiej temperaturze powinien załączać sie pierwszy went. a przy jakiej drugi.


pzdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 6:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 02, 2007 9:09 pm
Posty: 11
Nikt nie pomoże?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 7:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
A moze cos wiecej? Masz jakas rzebe i zamiast wiatraka na stale chcesz dac dwa elektryczne? To sobie ustaw jeden na powiedzmy 87 a drugi na 95...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 9:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 02, 2007 9:09 pm
Posty: 11
Orginalnie była wiskoza, ale ze względu na to że teraz silnik jest sporo poniżej chłodnicy to orginał odpada więc mam dwa ele. wentylatory , i do tego auto będzie jeździć w terenie więc prędkości niebędą raczej wielkie



pzdr.
Mariusz.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 10:09 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
maniak99 pisze:
jeździć w terenie więc prędkości niebędą raczej wielkie


ale motor będzie dostawał w kość :D ustaw tak jak ci kolega podpowiada - za niska temperatura też nie jest dobra.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 23, 2007 10:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:41 am
Posty: 228
Lokalizacja: ZNIENACKA
Witam,

MacKuz pisze:
ale motor będzie dostawał w kość ustaw tak jak ci kolega podpowiada - za niska temperatura też nie jest dobra

temperatura nie może być za wysoka - wiadomo dlaczego, ani za niska - np. wtedy silnik pracuje mniej wydajnie

_________________
Bez pracy nie ma kołaczy - rzekł Stefan i się położył. Bardzo nie lubił kołaczy. Był wręcz na nie uczulony.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 11:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 02, 2007 9:09 pm
Posty: 11
Witam
Czy można zastosować jako awaryjne gaszenie silnika( ( np. przy przewrotce) odciecie całkowite powietrza do kolektora dolotowego poprzez zastosowanie zaworu kulowego , oczywiście o odpowiedniej średnicy?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 11:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 20, 2007 10:30 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Świdnica Śląska
Z tym zaworem to chyba nie da rady bo podciśnienie będzie go otwierało i kiepa . Coś z elektroniką trzeba zastosować jak w niektórych francuzach wyłącznik bezwładnościowy.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 11:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 02, 2007 9:09 pm
Posty: 11
Elektronika raczej odpada , rozwiązanie ma być maksymalnie proste , silnik jest w terenówce więc ryzyko dachowania jest bardzo realne, poza tym nierozumie jak podciśnienie otworzy mi taki zawór skoro linka będzie trzymać za wajche przy tym zaworze w pozycji zamkniętej. Ale chodziło mi o to czy przy zamknięciu dolotu powietrza nie uszkodze silnika jako tako dusząc go w ten sposób i chyba powinien natychmiast zgasnąć?

za wszelkie sugestje będe wdzięczny

pzdr.
Mariusz.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl