MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 3:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz mar 30, 2008 3:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 8:12 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Sandomierz
Dzięki wam chyba to ten zacisk nieszczęsny i chyba się domyślam który bo czasami słyszałem delikatne piszczenie w czasie jazdy,jutro do fachmana pojadę to napiszę co było.

_________________
300D 81" Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 4:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Xytras pisze:
Dodatkowo stary płyn jest bardziej podatny na wrzenie

bo płyn jest higroskopijny czyli zbiera wodę/wilgoc z powietrza i to ta woda w płynie się gotuje -stąd potrzeba okresowej wymiany płynu i konieczność szczelnego zakręcania korka od zbiornika płynu...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 5:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 9:37 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Kraków
Witam. nie chcę robić nowego wątku więc tu opisz mój problem. Otóż przy hamowaniu słyszę stukanie w tylnym prawym kole. Właściwie jest to tylko jedno stuknięcie, brzmi jakby jakiś metal o metal pukał. Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Co to może być?

Pozdrawiam, Tomek

_________________
W123, 1984 TAXI .... 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 5:33 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 18, 2008 1:44 am
Posty: 26
Lokalizacja: z nienacka
Przyczyn jak zwykle moze byc wiele, np: Przegub podjechany , ktory pracuje w przeciwna strone w trakcie hamowania ,dostaje luzow i puka , moze byc krzywa tarcza , lub nawet luzy w zawieszeniu.
Zdejmij kolo , i zlokalizuj przyczyne , jezeli nie dasz rady to podjedz do znajomej stacji kontroli pojazdow , tam Pan wsiadzie do samochodu i zasymuluje hamowanie na rolkach, a Ty wejdziesz do kanalu i zlokalizujesz stuki/puki.

_________________
Mercedes 250S W114 71'
Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro 92'
VW Jetta USA 85'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 6:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 8:12 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Sandomierz
No prawdopodobnie jest przyczyna tak jak sugerowaliście zapieczony zacisk,tarcza fioletowa. Ale ... właśnie gdzie się podział płyn jak nie ma wycieków w...serwie?

_________________
300D 81" Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 8:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Uli pisze:
Właściwie jest to tylko jedno stuknięcie, brzmi jakby jakiś metal o metal pukał. Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Co to może być?

najczęstsza przyczyna to skończyły się klocki i tłucze Ci metalem o tarczę -wtedy też słychać taki szelest przy hamowaniu... <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Cytuj:
No prawdopodobnie jest przyczyna tak jak sugerowaliście zapieczony zacisk,tarcza fioletowa. Ale ... właśnie gdzie się podział płyn jak nie ma wycieków w...serwie?

jak klocki się zużywają to dosuwają się do tarczy i zwiększa się pojemność układu, a więc poziom płynu się obniża...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 8:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 8:12 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Sandomierz
jak klocki się zużywają to dosuwają się do tarczy i zwiększa się pojemność układu, a więc poziom płynu się obniża...
__Ale tyle płynu w takim tempie?
Mam się nie martwić,powinno być w porządku? No klocki do wymiany ale jeszcze obskoczę Wawkę_______________ <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Alem se wkleił cytat...

_________________
300D 81" Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 11:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 13, 2008 5:21 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Władysławowo
To stukanie to może być poluzowany zacisk

_________________
...:::MB W123 200D 1977:::...
"Chciałbym żeby Media Markt było dla idiotów......
...... mógłbym sobie coś tam kupić" :D :P


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 04, 2008 11:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 8:12 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Sandomierz
Witam
Ja już nie wiem co się dzieje,zacisk zrobiony i dzisiaj jadąc do Warszawy znowu mi siadły hamulce,objawy takie same jak pisałem,co do cholery????

_________________
300D 81" Automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 06, 2008 2:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
jeśli żaden z pozostałych zacisków nie "trzyma" to gdzieś Ci się zapowietrza układ. Skoro zaciski jak się domyślam były oglądane/robione to pozostaje pompa.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl