MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 12:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 22, 2008 7:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 13, 2008 5:21 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Władysławowo
Witam... Mam taki problem. Zapaliła mi się kontrolka rezerwy. Zajechałem na stację benzynową i wlałem 30 litrów. Wskaźnik pokazuje ponad 1/2 a kontrolka rezerwy cały czas się świeci. I tu moje pytanie: gdzie może leżeć przyczyna? Pozdrawiam

PS. Korzystałem z opcji Szukaj ale nic co miało mi by pomóc nie znalazłem. Czekam na jakieś sugestie. PZDR

_________________
...:::MB W123 200D 1977:::...
"Chciałbym żeby Media Markt było dla idiotów......
...... mógłbym sobie coś tam kupić" :D :P


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 7:57 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Najprawdopodobniej doszło do zwarcia styków w czujniku poziomu. Wymontuj czujni, byc może jest tam dużo syfu, który powoduje przejście prądu na styk kontrolki rezerwy, lub druciki gdzies isę zwarły.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 9:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 13, 2008 5:21 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Władysławowo
darus pisze:
Najprawdopodobniej doszło do zwarcia styków w czujniku poziomu. Wymontuj czujni, byc może jest tam dużo syfu, który powoduje przejście prądu na styk kontrolki rezerwy, lub druciki gdzies isę zwarły.

No właśnie czyściłem w sobotę bo mi wskaźnik trochę oszukiwał. po czyszczeniu wskażnik pokazuje ok. ale kontrolka sie pali. Dzisiaj czyściłem drugi raz i nic się nie zmieniło. Jak wyjmę "poziomkę" i obrócę "do góry nogami" to pokazuje że paliwa jest pełen bak i kontrolka znika. a jak wsadzę spowrotem to rezerwa się świeci. Może to być jakiś przewód uszkodzony w relacji poziomka - licznik?? <br>Dodano po 37 sekundach.:<br> Czy wtedy by w ogóle nic nie pokazywał? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Czy wtedy by w ogóle nic nie pokazywał?

_________________
...:::MB W123 200D 1977:::...

"Chciałbym żeby Media Markt było dla idiotów......

...... mógłbym sobie coś tam kupić" :D :P


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 22, 2008 10:37 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Na mój gust przyczyna jest w poziomce. Zwarcie jeśli mnie pamięć nie myli może być też na górze, jakiś opiłek czy co. Poćwicz na sucho z poziomką, tj pojeździj pływakiem z podłączoną poziomką i popatrz co się dzieje.
bez złośliwości, ale czyszczenie w sobotę wcale nie znaczy, że w poniedziałek jest czyste. Z jednej strony syf nalany od soboy, z drugiej syf, który był w baku naookoło, z trzeciej niedoczyszczona poziomka

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2008 3:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Hej, sam naprawiałęm niedawno czujnik, ponieważ kontrolka rezerwy niezapalała mi się wcale. Dowiedziałem się o tym, gdy skońćzyło się paliwo podczas jazdy [zlosnikz] dobrze, że niedaleko stacji [zlosnikz]
Skorzystałem z instrukcji naprawy zamieszczonej na stronie klubowej w dziale warsztat. Wszystko poszło ładnie, okazało się ze blaszka na pływaku, która odpowiada za kontaktowanie się ze dwoma stycznikami na dole, była lekko jakby podgięta i jeden stycznik nie dotykał do niej. teraz już się zapala. Małym problemem może być natomiast to, że w górnych 3/4 wskaźnika pracuje on ok, ale zjeżdżając pływakiem na "sucho", poza bakiem, na dolne 1/4 wskaźnik na desce już nie rusza. Dojedzie do poziomu 1/4 (przed rezerwą) i dalej nie obniża się. Teraz, gdy pojawia się rezerwa nie jest to takie groźne, ale trochę oszukuje/zawyża. Podejrzewa, że problem będzie w oporności (?) drucików ? Co do syfu w cylindrze, to u mnie było bardzo ładnie, ani grama zanieczyszczeń (ale to benzyna, więc pewnie to normalne).

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl