MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 05, 2008 12:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Witam ,

Czy któryś z Was zna warsztat lub sam podjął by się przerzucenia anglika W123 M110 aut. na lewą stronę ?

Ile ta przyjemność kosztuje ?

Preferowany Szczecin lub połdnie kraju , ale nie wykluczam żadnej lokalizacji.

Wiem że to czynność moralnie dwuznaczna :-? , ale proszę nie komentujcie zamysłu tylko realną możliwość. Konkrety i ceny

Dzięki

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 3:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
Wiem że to czynność moralnie dwuznaczna , ale proszę nie komentujcie zamysłu tylko realną możliwość. Konkrety i ceny

[zlosnikz] hehe, moralność tu nie ma żadnego do znaczenia.Przede wszystkim trzeba zacząć od problemu śiany grodziowej,ona w starszych MB nie jest wydzielona,trzeba ciąć,spawać a to naruszy konstrukcje auta.
Cena to ok 2000 zł za robociznę+ zakup części(powiedzmy ok 1500),z czym może być problem jeśli chodzi o zakup cześci godnych do wykorzystania do tak starego auta!

Mogę Ci dać namiar na gościa z mojego miasta,jest dobry,ale trzeba zmuszać go do dzialania jak dziecko ;)

zapraszam równiez do wizyty na www.angliki.fora.pl
tam pewnie znajdziesz sporo informacji.
Posumowująć MB jest dosyć konflikotowym autem do przekładki.

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 5:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
No to ja w sprawie realnej możliwości rejestracji.

Chcesz wjechać do tego auta z inną ścianą grodziową i innymi papierami, chcesz natrzepać numery sobie sam, czy może ktoś obiecał ci rejestrację anglika po przekładce?

Weź zimny prysznic, zwiększ budżet i kup sobie, to co chcesz. W przeciwnym razie w zębach zaniesiesz różnicę w zakupie do różnych czarodziejów, bajkopisarzy i partaczy, a efekt będzie tylko zbliżony do tego, który chodzi ci po głowie.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 6:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
(me: how) pisze:
No to ja w sprawie realnej możliwości rejestracji.

Chcesz wjechać do tego auta z inną ścianą grodziową i innymi papierami, chcesz natrzepać numery sobie sam, czy może ktoś obiecał ci rejestrację anglika po przekładce?

Weź zimny prysznic, zwiększ budżet i kup sobie, to co chcesz. W przeciwnym razie w zębach zaniesiesz różnicę w zakupie do różnych czarodziejów, bajkopisarzy i partaczy, a efekt będzie tylko zbliżony do tego, który chodzi ci po głowie.



Wiem że masz rację , ale nie potrafię tak po prostu odpuścić sobie 280TE w najpełniejszym wypasie jaki widziałem i moich kolorach, za 3,8 kpln :( .

Ciężko sobie odmówić...[szalone]

Ale święte słowa że kupić łatwo a później dopiero zaczną się schody.

]Dla takiego auta warto przenieść się do anglii [zlosnik]

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 7:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
Wrzuć na żółte i ciesz się w weekendy ;) Z ciekawości jakie sa Twoje kolory :lol:

_________________
EX S123 240TD Automatic
EX S123 240TD MANUAL
Ex W124 300D Automatic
Wszystko EX..


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 8:06 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
Seweryn 1977 pisze:
Wrzuć na żółte i ciesz się

to chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie, a przestawić się łatwo :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 9:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Seweryn 1977 pisze:
Wrzuć na żółte i ciesz się w weekendy ;) Z ciekawości jakie sa Twoje kolory :lol:


876 / 956 :cry:

Rzecz w tym że spędzam w samochodzie 1,5 dziennie tylko od pon do pt. W weekendy z klientami śmigam na motocyklu.

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 9:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
Kolory bajka i welurek, pikny zestaw. Koniec OT

_________________
EX S123 240TD Automatic

EX S123 240TD MANUAL

Ex W124 300D Automatic

Wszystko EX..


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 10:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn kwie 21, 2008 5:40 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Dublin IRL
To angliki mozna zarejestrowac na zabytek bez przekladania kiery? matko boska to mi tyle okazji przeszlo , badalem na roznych forach i wszedzie twierdzono ze zarejstrowanie anglika w polsce bez przekladki jest niemozliwe. :o


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 10:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
maczores na zabytek to możesz mieć kierownice z tyłu nawet :P [zlosnikz] 8)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 9:57 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
(me: how) pisze:
No to ja w sprawie realnej możliwości rejestracji.

Chcesz wjechać do tego auta z inną ścianą grodziową i innymi papierami, chcesz natrzepać numery sobie sam, czy może ktoś obiecał ci rejestrację anglika po


kwestia rejestracji jest mozliwa do przebrniecia,choc z tym ostatnio coraz trudniej.
wszystko tez zalezy od podejscia wlascieciela i os.,ktora przeklada auto !

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 10:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
hogben pisze:
Czy któryś z Was zna warsztat lub sam podjął by się przerzucenia anglika W123 M110 aut. na lewą stronę ?

Żaden problem, jak coś to pisz na PW ;)

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 1:56 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Czy jest ktoś na forum ( lub czy ktoś zna -widział coś takiego ) po tej niby bezproblemowej przekładce RHD>LHD w starszych modelach MB ?

Ja osobiście nie znam i nie słyszałem o takim mocarzu.

Trochę to dziwne, bo znając polską mentalność i wrodzony spryt powinno być dużo tego typu rzeźbionych youngtimerowych MB, z dobrymi wypasami i w stanie lepszym niż rodzime szroty.Więc albo jest to jednak problematyczne,albo co b.prawdopodobne nie wychodzi się na swoje finansowo, a do tego ma się skundlony VIN/auto.

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 8:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
Jacku pisze:
Czy jest ktoś na forum ( lub czy ktoś zna -widział coś takiego ) po tej niby bezproblemowej przekładce RHD>LHD w starszych modelach MB

Jacku świetnie ująłeś pytanie-właśnie sek w tym że w starszych MB i nie tylko MB,a także autach,gdzie brak jest wydzielonej/wyodrębnionej ściany ggordziowej jest problemowa.

Jacku pisze:
znając polską mentalność i wrodzony spryt powinno być dużo tego typu rzeźbionych youngtimerowych


za czasów realnego socjalizmu przerabiano fiaty 125 i 126, gdy ciężko było je u nas dostać,swoją drogą ciekawe czemu nie MB,lub inne luksusowe marki?

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl