kali pisze:
Monter napisał:
Teraz tylko zimny łokieć i w drogę
na XIII zlot Klubu MB/8
A co!
![[smiech]](./images/smilies/smiech.gif)
Na konkursie elegancji murowane pierwsze miejsce
Auto naprawdę fajnie wyszło. Wiadomo, że mogło być lepiej ale kombinacja czas/pieniądze/przeznaczenie wymusiło taki efekt.
Wyszło podczas prac, że auto:
1.miało jakiegoś małego dzwonk np. z widłakiem - wgniot zaszpachlowany
2. było pomalowane na szybko nawet bez mycia czy matowania, przez co chłopaków doprowadzało do płaczu skrobanie blach z ton niewiadomojakiego pochodzenia lakieru.
3.Rama auta była bardzo skorodowana - była sitem do tego stopnia, że auto podkładzie ( połozonym zaraz po piaskowaniu ) była jeszcze raz zagruntowana hammertiiem, który stanowi obecnie podkład pod pare watrstw lakieru. Rama w dużej mierze została pokryta barankiem.
Do środka profili ramy wtryśnięty został jakiś mega środek reagujący ze rdzą, a na to tona wosku. Rama otrzymała parę dodatkowych otworków odprowadzających wodę.
4. Podczas prac zdecydowaliśmy się na wymiane dodatkowo uszczelki pod głowicą. Kupiona nówka oryginał komplet. przy składaniu okazało że do dupy jest cała osłona łańcucha z przodu, poklejona
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
prawdopodobnie po jak nam łańcuch przeskoczył w zeszłym roku
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
. Co pozytywnie zaskoczyło, że cylindry wyglądają naprawdę jakby auto miało 260.000 km.