MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 1:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 20, 2008 3:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
Witam,

Mam pytanie odnosnie pracy pompy paliwa, na dzien dziejszy po przekreceniu kluczyka caly czas pompuje (po chwili troche ciszej) i teraz nie wiem bo w kazdym innym samochodzie z wtryskiem co jezdzilem pompa ladowala 2-3 sekundy i wylaczala sie do startu.

W instalacji elektrycznej mialem jakis dziwny alarm ktorego wycielem a kabel od pompy paliwa szedl wlasnei do tego alarmu.

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 4:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Przy K-jetronicu pompa powinna dostac napięcie z przekaźnika dopiero w momencie uruchomienia rozrusznika.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 8:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
czyli po wlaczeniu zaplonu powina byc glucha?

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2008 11:58 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
po przekreceniu kluczyka pompa wlasnie powinna popracowac 2 - 3 sekundy i zamilknąć do momentu zakręcenia rozrusznikiem

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2008 2:47 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ze schematu elektrycznego wynika, że w momencie uruchomienia rozrusznika, tarcza spiętrzajaca unosi się, rozwierajac wyłącznik bezp., a tym samym połączenie przekaźnika zasilajacego z masą. Dopiero w tym momencie, prąd dopływa do przekaźnika sterującego, uruchamiajacego m.in. pompe paliwa. Czyli pompa powinna zacząc pracowac dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem, chyba, ze cos źle zrozumiałem.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2008 3:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
na pewno pracuje przez chwilę po przekręceniu kluczyka. Przy kręceniu rozrusznikiem włącza się wtryskiwacz rozruchowy! (taki niebieski u góry na wtyczkę)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2008 4:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
darus pisze:
Ze schematu elektrycznego wynika, że w momencie uruchomienia rozrusznika, tarcza spiętrzajaca unosi się, rozwierajac wyłącznik bezp., a tym samym połączenie przekaźnika zasilajacego z masą. Dopiero w tym momencie, prąd dopływa do przekaźnika sterującego, uruchamiajacego m.in. pompe paliwa. Czyli pompa powinna zacząc pracowac dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem, chyba, ze cos źle zrozumiałem.

dobrze zrozumiales, W I - II serii (na przykładzie M110 na K-jetronicu) pompa jest uruchamiana dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w III seri jest juz inaczej, pompa jest uruchomiana na pare sekund po przekrecniu kluczyka, wiec wszytko zalezy od układu wtryskowego i serii.
W III seri jest dodatkowy przekażnik (czarna obudowa, mieszczacy sie miedzy klapką bezpieczników a srubą amortyzatora, tuz obok sprezyny maski), którego I i II seria nie posiada.

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl